6 AY SONRA-DOĞUM SAATİ
Kerem Demirel'den
"Kereeem" Defne'nin çığlıklarıyla uyandım.
"Kerem geldi, geldi bebek geldi kereem" attığı çığlıklarla tamamen ayıldım."Defne tamam sakin ol tamam mı şimdi çanta nerdeydi doğum çantası" kendi kendime söylenirken kapıyı alacaklı gibi çalan bizimkilere kapıyı açtım.
"Kerem sen Defne'yi al in bizde çantayı bulalım" diyen Başak'ı onaylarak yatakta derin nefesle alan güzeller güzeli karımı kaldırdım.
"Tamam sakin ol kucağıma alsam mı ki seni ya" endişeliydim. Yavaşça merdivenleri indik. Aşağıda arabayı çalıştırmış bekleyen Özgür'ün yanında Burak oturuyordu. Defne'yi arabaya bindirmeme yardım ettiler.
Özgür hızla en yakın hastaneye sürdüğünde Defne derin nefesler alıyor ama hiç konuşmuyordu.
***
Hızla hastanenin önünde durduk, sedyeyle gelen hemşireler Defne'yi sedyeyle direkt olarak doğumhaneye aldılar.
Tam olarak 6 saat sonrasında Defne'yi odaya geçirdiler. Kızlar Defne'nin yanına gittiklerinde bende oğlumuzu görmek istedim.
Camın arkasından Özgürle birlikte izledik. Minicik ellerini, kapalı gözlerini, buruşuk ayaklarını, fındık burnunu...
"Oğlum çok küçük lan bu" dedi Burak cama yapışmış hayranlıkla benim oğlumu izlerken.
"Ne bekliyordun gerizekalı! " dedi Ayaz sessizce.
"Susun amcaları çocuğu kötü kelimelere alıştırmayın" dedim. Saatlerce izleyebilirdim. Sadece ilk görüşte bu kadar bağlanan hayran kalan ben, kucağıma alıp kokusunu içime çekince ölürdüm herhâlde.
"Tamam abi hadi sen git bir de Defne'ye bak zaten birazdan getirirler bebişi" dedi Burak. Doğru ya ben karıcığımı unutmuştum.
Hızla odasını aradım ve içeriye girdim. Mavi pijama takımıyla gülümseyerek bekliyordu. Ama canının yandığı barizdi.
"Güzelim, nasılsın? " dedim saçlarından öperken.
"İyiyim, sen Umut'u gördün mü? " dedi. Evet Umut, uzun zamandır bu isimi düşünmüştük. Umut olacaktı ismi. Onca şeye rağmen içimde hep biriktirdiğimiz, tutunduğumuz Umut...
"Gördüm, birazdan getirecekler " dedim sıkıca sarılırken.
"Kerem" dedi Sevda ellerini beline koymuş bir vaziyette.
"He baldız"
"İkinci bir isim olarak Rüzgar koysaakkk lütfeen" diyerek yalvaran bakışlarla bir bana bir de Defne'ye baktı."Evet ya Rüzgar çok cool isim, Rüzgar olsun diğer adı" diyerek Almira da Sevdayı desteklediğinde pek de içime sinmemişti Rüzgar ismi.
"İyi olsun madem" dedi Defne düşünceli bir tavırla.
"Umut Rüzgar Demirel " dedi hayranlıkla. Şimdi içime sinmişti işte.
"Yaaa çok güzel olduuu" dedi Başak ellerini çırparak.
"Evet güzel oldu" dedim. O sırada içeriye bizimkiler girdi.
"Geliyor Tosun Paşa" dedi Ayaz sırıtarak.
"Onun bir adı var artık" dedi Almira heyecanla.
"Umut Rüzgar" diye şakıdı Sevda.
"İştee bebeğimiz geldii" hemşire kucağında getirdiği oğlumuzu yavaşça Defne'nin kucağına bırakırken gözlerinden yaşlar süzülüyordu sevgilimin...
"Güzelim niye ağlıyorsun? " dedim şaşkınlıkla.
Ağlamaklı bir sesle "al, al da gör neden ağlıyorum" diyerek Umut Rüzgarı kucağıma uzattı.
Kucağıma aldığımda hafif ve güzel kokulu bir bulutu tutuyormuş gibi hissettim.
"Abi" dedi Burak sırıtarak "sende ağlıyorsun" hep bir ağızdan kahkaha attıklarında gözlerim sadece bu güzel meleği görüyordu. Bu minik mis kokulu melek benim oğlumdu, bizim oğlumuzdu...
Yavaşça tekrar Defne'ye verdim Umut'u, kokusunu içine çekti sessizce. Hareketlenen küçük ellerini tuttum bende. Minicik avuçlarından öptüm.
Sonra bir flaş patladı. Sevda resimlerimizi çekiyordu. Defne ve ben sessizce ağlarken bir anda Umut da ağlamaya başladı.
"Oğlum ailece ağlak oldunuz lan siz" dedi Özgür gülümseyerek.
"Defne" dedim gözlerinin içine bakarak.
"Kerem? " dedi hala ağlıyordu.
Önce başımla Umut'un biri benim elimde diğeri Defne'de olan elini gösterdim.
"Hani sormuştun ya bana ' ya bu dünyaya tutunamazsak? ' demiştin hatırlıyor musun? " dedim gülümseyerek.
"Evet, evet hatırlıyorum. Ve sende bana 'sen bırak tutunmayı dünya bizi sarmalar ' demiştin" başımla onayladım.
"Bak , " dedim Umut'u göstererek, "dünya bizi sarmalıyor... "
Gülümsedi. "Dünyamız bizi sarmalıyor, sen haklıydın"
Dünyamız, bizi sarmalıyor... Bizim dünyamız.
Bölüm sonuu 🤍
OY KULLANMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTTDEEN 🐾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...