DEFNE'NİN AĞZINDANUyandığımda herkes başımda toplanmıştı. Ben ise yatağıma yatıyordum.
"B..beni kim getirdi buraya"
"Ben getirdim. Sen koltukta bayılınca.... "
Dedi kerem endişeli bir sesle.
"Neyse onu bunu boşverinde kızım sen o adamın adını duyunca niye bayıldın?"
Özgürün sorusuyla başak'ın gözlerine baktım. Başak ne demek istediğimi anlamış olacak ki hemen cevap verdi
"Kız daha yeni uyandı. Bırakında dinlensin biraz"
Kralsınn başak!Kalkıp eve çıktık. Kendimi gerçekten çok yorgun hissediyorum...
Salona geçtim ve koltuğa oturdum.
Kızlar da yanıma oturdu.Almira" off allah kahretsin gerçekten. Ne yapacağız şimdi adam alt kattaki komşumuzla ortak ya ortak"
Başımı öne eğdim. Onlarında hayatını mahvetmiştim. Hep bu korkuyla mı yaşayacağım, yaşayacağız.
Başak" Hey hey! Bir şey olduğu yok ya! Hem belki bilmiyordur emir yeni ortağının komşusu olduğumuzu"
Sevda" belkide biliyordur ve bilerek özgürle ortak olmuştur."
Bıkkınlıkla ofladım.
Almira" Ya sevda sussana sen! Ağzın olumlu bir cümle kurmuyor ya"
Başak" daha hiç bir şey ortada değil ki. Kötü düşünmeyelim lütfen. Hem onu bunu boşverinde ben açım ya"
Başağın dediği şeyle gülümseyerek ona baktım.
Almira" Ayy pizza mı sipariş etsek!"
Sevda" Olurr! Olurr!"
Sevdanın tepkisiyle hepimiz gülmüştük..
...
Başak" bu son dilimi yiyecek var mı?"
Sevda" ben yerimm"
Sevda çok acıkmıştı anlaşılan başaktan aldığı son pizza dilimini hızlı hızlı yemeye başladı.
...
EMİRİN AĞZINDAN
Yatakta yaslanmış tavana bakıyordum.
Defneyi çok özlemiştim.
Az kaldı defne'm çok az.Odamın kapısı çaldı. Namık elinde bir tepsiyle gelmişti
Ya namık karın mıyım ben senin adam gidip gelip bana yemek getiriyordu yaNamık" abi açsındır diye yemek getirdim"
Namık tepsiyi önüme koydu
"Evet açım."
Çatalı alıp önümdeki patates kızartmasını yemeğe başladım.
Namık şaşkın şaşkın beni izliyordu."Hayırdır namık. Yemeğimde gözün mü var?"
Namık gülümseyerek cevap verdi.
"Yok abi afiyet olsun da seni ilk kez böyle iştahlı gördüm. Bir gelişme falan mı var abi?"Sırıtmaya başladım.
"Var namık var. "
"Ne abi? "
"Sonra öğrenirsin Namık hadi çık dışarı çık"
Namık dışarıya çıkınca yemeğimi yemeye devam ettim.
Bi anda telefonum çaldı.*ÖZEL NUMARA*
Telefonu açtım.
E:ALO?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...