Zdravím!
Božínku, mám už pocit, že ani nevím jak se sem píše, ale dneska jsem po hrozně dlouhé době zapnula wattpad a viděla komentáře a zprávy a narazilo do mě jak hrozně nefér ode mě je mlčet. Chtěla jsem Vám sem totiž napsat teprve, až budu vlastně vědět, co chci dřív, ale ta situace jaksi ne a ne přijít.
Takže:
Dobrá zpráva je, že příbeh nekončí - asi.
Ta špatna je, že netuším kdy budu pokračovat.
Řeknu Vám to takhle. Život ted není jakože úplně nejjednodušší a když to řeknu na rovinu tak psaní je asi tak to poslední čím se můj mozek zaobývá.
Čistě teoreticky si myslím, že o prázdninách by mohla kapitola být. Čistě prakticky to jistě nevím.
Když to teď tak píšu tak si uvědomuji, že to sdělení je naprosto k ničemu páč Vám vůbec nic neřekne, ale heh here I am.Tenhle příběh už je skoro na konci a já ho chci dopsat, ale prostě teď nepíšu vůbec nic. Do ledna jsem psala jenom svůj hokus pokus na Hvězdu Inkoustu, což nevyšlo (fakt šok teda :D) a od té doby ani ťuk v ničem. Prosím pěkně nejsem v depresi z Hvězdy Inkoustu jak mi psala slečna na instagramu. Já neočekávala, že postoupím, jenom jsem to chtěla prubnout. Takže žadné strachy. Upřímně si ani nepamatuju, ze bych Vám to říkala, že se tam hlasím, ale tak asi evidentně jo :D Prostě se toho teď děje spousta.
Můj momentální plán je nějak/někdy dopsat Nathalii a pak se uvidí. Buď wattpadovská fáze mého života skončí nebo ne. Takže ASI o prázdninách byste mohli vidět další kapitolu. Ale slibovat na sto procent Vám to nechci, jelikož by to nebylo fér.Nechci aby to znělo vyloženě depresivně nebo jakože je můj život nejtězší na světě. Není. Jenom asi začínám víc zapadat do toho dospěláckého života a tam wattpad možná nepatří. Vím, že na wattpadu je spousta lidí starších než já, co mají třeba i děti a to je naprosto v pořádku - jen ať dělají, co je baví! A do jejich život to zapadá a to je skvělé. Jen je možné, že do mého dospěláckého života to možná už nepatří. Ale uvidime. Třeba mě to zase popadne. Nikdy neříkej nikdy🤍
Mějte se hezky,
Vaše EliOh málem jsem zapomněla! Když se něco bude dít určitě se to dozvíte jako první na instagramu.
ČTEŠ
Nathalie
FantasyDruhý díl od příběhu Rossela je tu! Rossela je Nathalie. Mirabeth je dcerou Socerie. Sorena je uvězněna v cizím království. Nic není, jak se zdá a všechno, čemu jste věřili a zjistili se změnilo. Vše se převrátilo. Pojďte objevit, jak to bylo doopra...