-נקודת מבט לביא -
המפשעה שלי צמודה לאיזשהו תחת של מישהי רנדומלית , מרגיש איך אזור האגן שלה לופת את הזין שלי בהנאה .
המוזיקה החזקה שבוקעת מהרמקולים מרימה את כל האנשים על הרגליים וכולם רוקדים בהנאה כאילו אין מחר .חוגגים את ההאנגאובר הבא.
ליאו וטום חבריי הטובים צמודים גם הם לבחורות ארוכות רגליים שדואגות לשעשע אותם בעזרת אגנן הרחב.
״בואו ניקח עוד שוטים!״ צועק לי ליאו ואני מהנהן בחדות , מרגיש את החשק למשקה החריף.
יודע שזה המועדון של אבא שלי מה שמקנה לי את הזכות להכנס לבר , לבחור בקבוק רנדומלי של וודקה ואן גוך ולקחת אותו בשבילנו. אנשים מרימים גבה כשרואים אותי נכנס ברנדומליות לאזור השמור של הבר , אך כשאני מסתובב אליהם הם יכולים לראות את הפנים שלי.
הגבות שלהם יורדות לאחר מכן , אני לא יודע למה.
אני מבקש מהברמנית אדומת השיער שלושה כוסות והיא מושיטה לי אותם בחיוך רחב , האצבעות שלה מעוטרות בטבעות כסופות ויפות .
אני מודה לה בהנהון קטן וקריצה, ומוזג במיומנות לתוך הכוסות את המשקה השקוף. מעביר לכל אחד מחבריי כוס אחת . בספירה קטנה לשלוש הכוסות מונפות באוויר , וכל אחד מאיתנו מרגיש את הוושט שלו שורפת בעקבות המשקה החריף שטעמו מרגיש מתוק מאי פעם .
מיד לאחר מכן אנחנו חוזרים לבחורות העזובות , מניעים את גופנו יחדיו לצלילי מוזיקת הפופ .
וככה נראה הערב שלי באותו היום.
ביום משחק את עצמי תלמיד מקסים ושקדן , ובלילות אני מזיין ושותה כמו רוב בני העשרים שבגילי.*
״לעזאזל כמה שתית אתמול?״ אבא שואל אותי בארוחת הבוקר כשאני נראה כאילו עבר עליי הוריקן דרגה שתיים עשרה.
״לא הרבה.״ הרבה מאוד .אני מחזיר לאבי הלא מרוצה , הקול שלי כלכך עייף שאני אפילו לא מזהה אותו.
״לביא , תזכור שגם אני הייתי בן 23 פעם. אל פאקינג תזיין לי תשכל.״ הוא מחזיר בקולו הרציני ואני נאנח. צופה בכפיר המשועשע ממצבי .מרגיש שהגוף שלי פשוט עייף מהכול , והמוח שלי מתפוצץ. והבטן שלי , אוי במצב הגרוע ביותר .
״שאלום!״ אני שומע את הדלת נפתחת , מתן אלון ולורן בתם נכנסים בחיוכים רחבים לאחוזה . ראשי המסכן מקבל מין זרם כאב מקולו הגבוה של דודי השמח.
״או מתן! איזו הפתעה.״ אמא מזמרת בחיוך רחב ומתרוממת מהכסא שלה , מתקדמת אליהם. ״כן.. כבר אפשר לחשוב שאין להם בית.״ אבא מסנן בשקט מפיו , גורם לכפיר לגחח. יעל מתקדמת מחדרה בקומה העליונה כנראה שמעה שהגיעו .
ומחבקת את לורן , מיד לאחר מכן מציעה לה לעלות יחד איתה למעלה . לורן נענת לבקשתה ומתקדמת איתה יחד לכיוון המדרגות , עד שנעלמות יחד , כנראה לחדרה של יעל.
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
Romanceהבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...