החולצה המיוחלת | 5 |

904 30 13
                                    

-נקודת מבט לביא-

״זין.״ אני נאנח כשיוצא מהרכב לכיוון בית הספר , תלמידים רבים מתאספים סביב איזושהי קטטה ואני מרים גבה . חסר כל כוח לעוד דרמות של תיכוניסטים .

מתקדם לכיוון ההמולה , מתכוון רק להציץ בה לשנייה ולסוג למקומי בכיתה  . לא מעוניין למשוך תשומת לב מיותרת.

בתוך מעגל הילדים הלהוטים , עומדות שתי בנות , נראה ששניהן בעיצומו של ריב שעומד להסלים ברמה פיזית .

כשאני בא להסתובב אני שומע את הקול שלה , של אליס.

״תסתמי את הפה שלך!״ היא צועקת בחוזקה , לכיוון הבחורה שעומדת מולה .

נראה שקשה לה הנושא המדובר  שעליו הריב מבוסס. הקול שלה מאיים לרעוד מול כולם.
״בעיה שלי שאת זונה?״ השנייה שואלת את אליס המופתעת מבחירת מילותיה של הכלבה השנייה.

״תסלחי לי?״ שואלת אליס בדרמטיות , והשנייה מהנהנת בגאווה , גאה במילותיה . צעקות משפילות נשמעות מצד כל הילדים הנוכחים . גורמים לי להתקדם עוד ועוד למעגל האימה שאליס נכנסה אליו.

״את זונה , כי אבא שלך פאקינג מסוכן . את מסוכנת . בדיוק כמוהו! ״ ההיא צועקת , חושבת שגילתה איזשהו פרט מזעזע על הבחורה העדינה שמולה.

ובזמן הזה אני מאבד את עצמי. הפרצוף הפגוע של אליס עושה לי משהו בבטן , משהו לא פאקינג טוב.

הרי למה שתאשים את אליס בעובדה שאבא שלה בן זונה רציני ? זה לא הפאקינג עניינים שלה. הרי המעשים של אביה לא קשורים כלל לביתו . אליס לגמרי נקייה מהעבודה והעולם המסריח של אבא שלה.

אני מרגיש כאילו הצדק קורא לי להתערב , הרי גם אני באתי מבית כזה.
רק שאני כן בחרתי להיכנס לפשע , אליס לא .

אני חייב להרגיע את זה , בשביל שאליס תוכל לחזור להיות התלמידה השקטה והלא- מזיקה, ואני אחזור לעקוב אחריה ולאסוף נתונים שיעזרו לנו בהבסה של אבא שלה.

שמתחזק מרגע לרגע , נראה שהוא עוד מעט מתכוון להנחית עלינו פצצה ראשונית במערכה . אני מקווה להספיק עד אז , חייב לוודא שאני יודע איך להוריד אותו.

אסור לי לאכזב את אבא שלי.

״אליס לא זונה.״ אני אומר בקולי העבה , מרגיש את המבטים של כולם עוברים אליי בשניות אחדות . בזמן שאני מפלס את דרכי לכיוון אליס , נעמד לצידה , משדר איום ממשי לכלבה המנופחת . גופה של אליס נראה כלכך קטן לצידי גופי האגרסיבי .

״תסלח לי? אתה עוד אחד מהלקוחות שלה?״ שואלת הכונפה , המסטיק בפה שלה מוצג לראווה . ואני רק מתפלל שתיחנק ממנו.

ואני מרגיש את דמי מתחמם עוד ועוד בגופי כשממשיכה לזרוק הערות שקריות לכיוונה של אליס .

על חשבון הדוכס Where stories live. Discover now