-נקודת מבט אליס-
מהפעם האחרונה שראיתי את לביא , רצינו ללכת יחד לבלות ובסוף זה לא יצא מכוון שקיבלתי טלפון מאחת האחיות שסיפרה בלחץ שאחי עשה להם בעיות כשרצו לבדוק אותו בדיקה שגרתית לחלוטין . לכן הייתי חייבת לבטל איתו.
כמובן שהוא קיבל זאת באהבה , ואמר לי שרק אתקשר מתי שיש לי זמן פנוי.
כמובן שזה חימם את ליבי , הדאגה שלו וההבנה המלאה.אני מתחילה להרגיש אליו דברים.. ואני יודעת שזה לא הדדי. זה לעולם לא יקרה בינינו .
אנחנו שונים , כל כך. אני יודעת שבמידה ויגלו שאנחנו נפגשים בצורה הזו ובתדירות הזו זה לא ייגמר טוב לשני הצדדים .
הוא מגיע ממשפחה חזקה , גבר אלפא שלא מפחד מדבר.
רגיל שמצייטים לו , עושים כל שיבקש.
הוא חיי על הכוח שאביו בנה בכל כוחו , בזיעת אפיו הביא לעולם שלושה ילדים שירשו את מפעל חייו.מפעל חייו מלא בכוח . כוח ואימה.
ואני לעומתו בת של מאפיונר אויב , ילדה שלא אמורה לעניין אותו.
רק אישה קטנה בעיניו , הרי מה גורם לו להיות שונה מכל הגברים במאפיות המגוונות?
מה התמריץ שיתן לו לחשוב שלנשים יש ערך , והוא לא רק ניכר במטבח.לכן , אני אזהר איתו. אני לא מעוניינת לשחק באש. ולביא הוא חתיכת להבה מסוכנת.
*
- נקודת מבט לביא -
אני צופר בחוזקה לאדיוט שמנסה לצאת מהחנייה כמו אינפנטיל וחוסם את המשך הכביש ואת החנייה שייחלתי להגיע אלייה במגרש החנייה הרחב, בתגובה לצפירה שלי האדם האמיץ מוציא לי את האצבע השלישית שלו מחלון הרכב הפתוח .
כשהוא מנסה לסדר את החנייה שלו מחדש , ונוסע מעט קדימה אני סוחט את דוושת הגז והרכב דוהר לפנים ומתמקם לפניו. חוסם אותו לחלוטין.
אני מרים אמברקס ומכבה את הרכב באדישות .אני יוצא מהרכב לאחר שניות קטנות , צופה בפרצוף המופתע המתנוסס על מראות הרכב של האיש שהעז לסמן לי אצבע שלישית .
ועכשיו הוא יכול לקפוץ לי , אין מצב שאני מזיז תפאקינג אוטו. זה הגיע לו , לא בעיה שלי שהוא חונה כמו צב בפאקינג פנסיה.
אני מחליק את מפתחות הרכב לכיסים שלי ומתקדם לכיוון בית החולים , שומע את האידיוט צועק לי שאחזור ואזיז את הרכב . אני מתעלם בהפגנתיות וממשיך להתקדם .
לאט לאט הצרחות הנואשות שלו נשמעות חלשות יותר ואני נכנס לבית החולים , הדלתות האוטמטיות נסגרות מאחוריי ואני מתקדם ישר למעליות .
אני לוחץ על הכפתור הכסוף שמזמין את המעלית ומרגיש את הרטט במכנסיי שמעיד על קבלת הודעה חדשה.
אני מסתכל סביב רק לרגע ושולף את הטלפון שלי מהכיס , רואה שההודעה מאבא. אני לוחץ על הצ'אט שלנו וקורא את ההודעה .
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
Romanceהבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...