שני אנשים | 43 |⚠️

899 25 1
                                    

-נקודת מבט לביא-

מי שהגיע מהסיפור הקודם לחלוטין יודע מה הסימן הזה אומר ⚠️ ;)
  (מין מפורט, מומלץ לקרוא מעל לגיל 16)

//

אני במכונית בדרך לבית המלון שאליסיה ואחיה משתכנים בו, זר פרחים ענק ומרהיב שקניתי בהמלצת יעל יושב לצידי במושב הנוסע , ואני מאזין לשירים המתחלפים ברדיו. השיחה התנתקה לפני שתי דקות כי אליס נכנסה להתקלח , ולא יודעת שאני בדרכי אלייה.

אני נכנס לרחבת המלון המוכר, פונה את הפנייה לכיוון מגרש החנייה הרחב. אני מחפש חנייה שתספק אותי ונכנס אלייה, אני מרים אמברקס ומדומם מנוע,חוטף את הפרחים ממקומם , ויוצא מהרכב. לא שוכח לוודא שלא שחכתי דבר באוטו, ומתקדם לכיוון הכניסה של בית המלון.

אני נכנס והולך ישר לחדר המעליות  , מזהה את בן רומנו- מנהל המלון קולט את הגעתי מרחוק , הוא מתרוצץ אחריי ועוזב את כל שעשה לפני שהגעתי.

הוא מתהלך לצידי עם גופו הרזה ואני מתעלם, מת כבר להגיע לחדרה של אליסיה.

״אבאס, טוב לראות אותך.״ הוא זורק לאוויר  בהתנשפות מהמרדף שלו אחריי.״טוב , טוב.״ אני מחזיר בחוסר סבלנות, שמישהו יעיף את הקרצייה הזה מהתחת שלי תודה.

למה המעלית הזו כזו איטית? אני לחלוטין עומד להיכנס באנשים שעובדים כאן על זה.

״מה מביא אותך לכאן?״ הוא שואל בציפייה וחיוך מתחנף ואני מגלגל עיניים בהפגנתיות, מתופף ברגלי על רצפת השיש היוקרתית. הוא מביט סביב ולא מחכה לתשובה על השאלה הקודמת שלו,  ואומר ״אתה יודע , הבת שלי בערך בגיל-״

הוא אומר בתמימות ואני קוטע אותו במהירות.

״באתי לבת זוג שלי.״ אני מספר בחוסר סבלנות, הוא באמת חושב שהבת שלו מעניינת אותי? המעלית נפתחת ואני ממהר פנימה, מתפלל שהאידיוט המתחנף הזה לא ייכנס אחריי, אבל אלוהים שם עליי זין , ומכניס אותו פנימה איתי.

הוא נכנס ומביט במראת המעלית הגדולה , מסדר את חליפתו הכחולה על גופו, אני מסתכל סביב רק לא עליו, לעזאזל אני שונא אותו.

הוא כזה כבר לקקן , אחד מתנשא ומציק. הוא מעריץ את האדמה שאבא שלי מתהלך עלייה , ואני בטוח שהזין שלו בגודל של הפאקינג תא מוח המסכן שמתפקד אצלו בראש. אבל , אני לא מתכנן לבדוק את התיאוריה המסכנה שלי על איבר מינו, אני בסדר , תודה.

״אתה יודע אבאס הבת שלי באמת יפייפיה, ותתאים לך-״ הוא מנסה שוב ואני מעביר אליו מבטי העצבני, אין לי עצבים וסבלנות בגוף להתמודד איתך כרגע, רומנו .

״לא מעניין.״ אני אומר בחשיקת שיניים והוא נדרך לצידי, מנסה בכל הכוח. ״אבאס היא באמת בחורה איכותית, אחת להכיר להורים.״ הוא מנסה שוב ואני מרגיש את הסוויץ במוח שלי משתנה, אני מסתכל עליו ומסתער עליו , מצמיד אותו לקיר המעלית הזזה , תופס בגרונו הרזה בידי, מתחיל למחוץ את קנה הנשימה המפגר שלו. שינהל את  מצידי המלון הזה , זין. אבל שלא יזיין לי את הפאקינג שכל, חתיכת נמושה רזה ומכוערת בלי זין.

על חשבון הדוכס Where stories live. Discover now