גורל | 44 |

603 26 2
                                    

-נקודת מבט אליס-

״אתה חתיכת ממזר..״ אני ממלמלת בעייפות , לעזאזל לא ציפיתי לחוויה שכזו. שהייתי שומעת מלאנה חברתי הטובה את כל הפנטזיות והחוויות המיניות שלה , מעולם לא יכלתי להזדהות , אבי תמיד דאג ושמר שאהיה בתולה וענווה, אני זוכרת שה״טוהר״ ו-״התמימות״ שלי היו נושאים חשובים מאוד עבורו.

הוא דבק במשפט ״אליסיה, בחורה שמנהלת יחסים כאלה ואחרים עם גברים היא זולה, מהרגע שהיא פותחת את רגלייה לראשונה בפניי גבר כל האישיות שלה נעלמת, מאותו הרגע הגוף שלה זה הדבר היחידי שיראו בה , ולא אף דבר אחר.״ תמיד שאמר זאת ברוסית הרהוטה שלו , הייתי מתכווצת במקומי.

הרי אני מאוד שונה בצורה מובהקת בדעותיי מאבי, אני חושבת שנשים כן יכולות להנות ממין , וכן יכולות לנסות ולחוות , ושהחוויות שלהן יכולות להיות זהות לשל אותן הגברים המחליפים בחורות כמו גרביים.

גם לנשים מותר להחליף גברים, ולחוות מין ולהנות ממנו.
והחשיבה שלהן תפיסת העולם , והחוכמה שלהן לעולם לא תשתנה, כי ידע זה כוח, וכשזה נוגע למיניות ואהבה כולנו הרי טיפשים גמורים.

אך תמיד כמו כל חיי, הדעות שלי נגנזו ממני. לכן מפאת מצבי מילדות , מעולם לא הגעתי למצבים האלו עם גברים, גם לא הייתי מקבלת הזדמנויות שווה מהם. כולם ידעו מי אני, ומיהו אבי. וידעו טוב מכך מה יעלה בגורלם מהרגע שיגעו בי ואף בצורה התמימה ביותר.

אך מה שקרה היום לפני דקות אחדות.. אקט כלכך אינטימי , כלכך שונה. אני מרגישה שאנחנו מתקדמים בזוגיות שלנו צעד אחר צעד, ולמרות שאנחנו רק ילדים, לפחות אני, יש בזוגיות שלנו משהו אחר.

משהו מיוחד , שונה , ואחר. אני מרגישה טוב לצד לביא , אני שמחה להעניק לו את אהבתי ואפילו את גופי. אני מרגישה שלביא הוא לא כמו הגברים שאבא שלי נהג לדבר איתי עליהם. הוא גבר אוהב שמכבד נשים , ומעריך אותן. הוא לא נמצא איתי בגלל הגוף שלי, והוא הראה לי זאת המון פעמים ובהרבה סיטואציות שונות.

ולמרות שעוד לא אמרנו את המשפט המוכר בעל שלושת המילים המדהימות , אני יכולה להרגיש את האהבה בינינו.את הניצוצות של הרגשות , ואני מרגישה טוב מתמיד. למרות כל הבעיות , כל השטויות , שהוא איתי אני מרגישה כל יכולה.

״אמורה, את בסדר?״ הוא שואל בדאגה לאחר שאני לא אומרת דבר, הוא מתרומם מבין רגליי, ועולה על המיטה מעליי. אני רק שותקת ומושכת אותו לחיבוק הוא נופל עליי ואני מצמידה את הפנים שלי לחזהו החם, מנסה להעביר לו את התחושות שלי דרך מגע, אני חסרת מילים, אך לא בקטע הגרוע, אלא בקטע הטוב.

אני לא יודעת כיצד לסכם את החוויה, אומנם אבי מנע ממני חוויות וסיטואציות מיניות כאלה ואחרות עם אנשים אחרים, אך הייתי מנסה לייצר אותן בעצמי, אך להגנתי מעולם לא הצלחתי להגיע לרמה של תחושות ועונג כמו שהגעתי היום עם לביא.

על חשבון הדוכס Where stories live. Discover now