-נקודת מבט לביא-
״אתה מוכן לביקי?״ אבא שואל אותי כשמגיע לעמוד לצידי מאחורי הקלעים, עוד רגע הכניסה שלי תתקיים, ואני מהנהן באיטיות.
אני לא ראיתי את אליס כל היום, אני מצפה לראותה יותר ממאוד.
״איפה אמא?״ אני שואל בתהייה, ורעש עקבים ממהרים נשמע מאחוריי, חושף את אימא שמגיעה בהליכה האלגנטית והמהירה שלה. מבינה בעצמה שהיא כמעט ומאחרת לחופה של הבן שלה.
״לביקי! אתה נראה מדהים ילד שלי״ היא אומרת לבסוף, ואני כבר יכול לזהות מעט דמעות בעיניה. היא מגיעה לצידי ואני נושק לקודקוד ראשה באהבה. היא נמסה למגעי ואני מחייך בשקט.
״יאללה, זה הזמן״ אבא אומר ומשלב את ידו בשלי, אמא עושה את אותו הדבר. וממלמלת 'show time' בלחץ.
הדלתות נפתחות מלפנינו ואנחנו צועדים יחדיו, יש הרגשה של התחדשות וטוהר באוויר, הכל מרגיש שונה, אחר.
את טקס החופה האינטימי החלטנו לעשות רק המשפחה וחברים, ואני מצליח מבעד להתרגשות שעוטפת אותי, לזהות פנים מוכרות שמביטות בי ממקומות הישיבה.מתן, אלון ולורן עומדים בשורה הראשונה, לצידם עומדים גם כפיר ויעל שמחייכת חיוך רחב ואוחזת במטפחה קטנה, בעזרתה היא מנקה בעדינות את הדמעות הקטנות מעייניה הכחולות.
לצד יעל עומדת ילנה-אימה של אליסיה. מעולם לא ראיתי אותה לפניי, ולעזאזל איתי עד כמה שהן דומות. רק בדבר אחד הן לא דומות, אליסיה היא לא האישה השפופה והכפופה כמו אימה, אני כמובן ולא שופט אותה ואת אורך חייה הארוך, הדבר היחיד שאני יודע ומודע לעובדה של עד כמה זה הזיק לילדייה. העובדה שאליס ואנטוני גדלו בבית ששבו מעמדות היו דבר שכיח, הותירה בהם צלקות.
לאנה-חברתה הטובה של אליסיה עומדת לצד אימה, מחייכת חיוכים רחבים לכל עבר. החיוכים הללו מזכירים לי את היום ההוא שבו פגשתי בפניה של אליס לראשונה, לאנה הרי תמיד הייתה שם, לצידה.
מאחורי הכיסאות של ילנה ולאנה עומדים טום וליאו, החברים הכי טובים שלי, ולמרות שהקשר בינינו התערער בזמן האחרון, כי הייתי עסוק בדברים אחרים לאחרונה, הזמנתי אותם.
ליאו קורץ לי קריצה שובבה ומרגיעה ממקומו שלו, וטום צוחק מהטיפשות שלו ומכה אותו בראשו.
מזכירים לי במעשיהם הקטנים את התיכון. אשתו הטרייה של ליאו נוכחת גם היא, צוחקת מהבנים השטותיים ומנסה להשתיק אותם באצבעתה הארוכה.לצידם עומדים משפחה לא מוכרת, רק את האישה אני מכיר, וזוהי אוליביה. החברה הכי טובה של אימי. לצידה עומדת איזבלה, הדודה שלי מצד אבי, אחותו הצעירה.
ולידה עומד בעלה הנרי. בידו יושב ילד קטן ובלונדיני, ולצידם נערה בלונדינית וגבוהה. מעולם לא פגשתי בהם לפניי, מעניין עם לאבא יצא לבקרם.
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
Romansaהבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...