על חשבוננו חלק ב׳

793 30 26
                                    

מילות סיום בסוף האפילוג, אשמח שתקראו אותם❤️

-נקודת מבט אליס-
(לאחר שישה חודשים)

״יותר חזק!״ המיילדת מדרבנת אותי, לביא עומד לצידי כבר שלוש שעות, קפוץ ולחוץ כולו. יובל נמצאת איתנו כאן בנוסף לצוות הרפואי הרב, ואני שכובה במיטת בית החולים, מתמודדת עם פאקינג לידה פעילה.

אני צועקת ודוחפת עוד יותר חזק, מחזיקה בידו של לביא ולוחצת עלייה בחוזקה באצבעותיי, זיעה עוטפת את מצחי וכל פיסה מגופי הכואב.

לעזאזל בחיים לא חוויתי כאבים חזקים ועזים שכאלו.

״קדימה גברת אבאס, את מסוגלת״ המיילדת מנסה בשנית, ואני מרגישה בערפול חושים, המון רגשות מתפרצים בגופי כשאני לוחצת בחוזקה בפעם האחרונה, נותנת את כל כולי, מרגישה לרגע קטן רגיעה קטנה ומינורית בגופי, כשהמיילדת מודיעה בחדר , שיש לנו בת בריאה ושלמה. אני מתנשפת מתהליך הלידה הארוך, עוצמת את עיניי לרגע, עד שבכי קטן בוקע מהתינוקת, והמיילדת מחייכת אליי, חיוך של הקלה ושמחה,עוטפת את הילדה בשמיכה ורודה וממותגת של בית החולים, ומניחה אותה על חזיי החשוף.

אני מרגישה את הדמעות יוצאות ממני, ולביא מתכופף אליי מעמדתו הגבוהה, מניח נשיקה קטנה על שפתיי, אני מרימה את מבטי מהילדה-אל בעלי, עיניו הירוקות מלאות בדמעות, ואחת מהן יוצאת ונופלת על מצחי. אני מחייכת ובוכה בו זמנית, נותנת לעצמי להביט בנחת בבת שלי.

היא כל כך יפה. שיערות בלונדיניות קטנות נמצאות על ראשה הרך, ועינייה ירוקות וכחולות, הגוון שלהן הוא הגוון הכי מיוחד שראיתי בחיי. היא קטנטנה, וכולה שלנו.

״בוא אבא, אתה רוצה להחזיק?״ המיילדת שואלת את לביא שממהר לנגב את עיניו, ומהנהן בבלבול. המיילדת מרימה את הרכה הנולדת מחזיי ומניחה אותה בידיו של לביא, מסדרת את זרועותיו השריריות סביב גופה הקטן. אני מהופנטת למראה הזה, אני לא מאמינה שיש לי ילדה. לביא מביט עמוק בעינייה של בתו הבכורה, הוא נושק לראשה הקטן בעדינות ומחבר בין מצחיהם. וזהו המראה הכי שליו שראיתי בחיי.

*

לאחר יום וחצי מאז הלידה שניתנו לי בשביל לנוח ולהתאפס, הסכמתי לקבל את הביקורים של כולם. המשפחה שלנו כל כך התרגשה כלשביא התקשר וסיפר להם שהלידה עברה בשלום, ושהתינוקת בסדר, ונולדה במשקל תקין ומצב בריאותי יציב.

מתן השתגע מהתרגשות, ודאג לשלוח לנו לפחות שלושה זרי פרחים בצבעים שונים. אלון כמובן לא אכזב, וכמו בן- זוגו ,שלח גם הוא כמה זרי פרחים. הם לא היו בדיוק הכי מתואמים בינהם לגבי עניין המתנות.

אני מרגישה כאילו אני שוכבת בשדה פרחים. בנוסף לפרחים קיבלתי עוד המון מתנות והפתעות, אך המתנה הכי גדולה שקיבלתי הייתה מבעלי, וזוהי הבת שלי.

על חשבון הדוכס Where stories live. Discover now