-נקודת מבט אליס-
הוא עומד שם , במלוא הדרו.
שיערו משוך בג׳ל שקוף , שמעניק לראשו מראה יקר וחזק.
נקי.
קו הלסת שלו חד , המחשבה שעם אעביר בו יד ואחתך מרתיעה אותי והמחשבה על כך מעניקה לי הרגשה מוזרה ומעקצצת בקצות אצבעותיי. ועיניו הירוקות מלוכסנות כמו של נץ.
החליפה השחורה שיושב עושה חסד עם גופו החסון , ונוכחתו לא נוכחות של נער , נוכחות של גבר.
גבר מסוכן , אויב.
הוא סורק את האולם במבטו האדיש , בודק שאין כל סכנה הנשקפת למשפחתו לאחותו הקטנה. האנשים כאילו מהופנטים מבנו הבכור של טייקון המאפיה האיטלקית , הלו הוא שגיא אבאס .
איש שנוטף ביטחון , מזל , וארס. אדם שלא נראה שכדאי להתעסק איתו או עם משפחתו , שמא תעקץ.
עיניו קרות , קפואות. להסתכל בהן לחלוטין יקפיא את דמך החם.הם כל כך דומים אני חושבת לעצמי , איך לא קישרתי מעולם? הרי ידעתי את שם משפחתו , ועדיין . נשארתי בבועה שלי , חושבת שהוא ילד רגיל לחלוטין.
הוא ידע מי אני נכון? הם מתכננים משהו האיטלקיים ? הוא בן 23! או שאולי המידע מזוייף? אולי הוא החליט להשלים לימודים ? אולי הוא נכשל באחד מהמבחנים כשהיה בן 17 ורוצה להשלימם בבית הספר שלי?
אני מרגישה מבולבלת מתמיד , לא מסתמכת על דבר ואיש .
ובעיקר שעכשיו עיניו הירוקות מונחות עליי. סורקות אותי , משתקף מהן שהוא משועשע לראות אותי מחווירה. מגלה את האמת המרה.
את האמת ההיא שהחניך שלי, הוא האוייב הכי גדול של אבא שלי.
*
-נקודת מבט לביא-
איך הוא לא אמר לי שהיא פאקינג כאן? זה ידפוק את כל התוכנית המזויינת שלו. התוכנית הזו שאבא שלי זרק עליי ביום בהיר אחד הפך להיות ההיילייט של היום המזדיין שלי.
ללכת לבית הספר , לבחון את הנערה המסקרנת הזאת. ההיא שנדמה שנקלעה לחיים במאפיה בטעות.
הנערה העדינה , שנולדה לאבא האגרסיבי.גדלה בבית שנראה מבחוץ ששווה זהב ויהלומים , ילדות מובטחת ויציבה , וילדים מוצלחים וממושמעים . אך אני בטוח שקיריל הוא לא האב האולטימטיבי . הו לא כמה שהוא רחוק מכך.
אני בטוח שהוא אב נורא , משליט אימה וטרור בביתו שלו , ורחוק מאוד מהאבהות וההורות שקיבלתי מאבי שלי.
מהאהבה שבטח חסרה לה , והעיני דבש האלו ששייכות רק לה שקפאו למראה שלי עומד שם .
כמה דפוק אבא שלי יכול להיות ? מה הוא עושה לעזאזל ? ומה הוא מתכנן?
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
Romanceהבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...