ראיון | 53 |

604 25 7
                                    

-נקודת מבט אליס-

אני יוצאת מהמכונית שלי, נועלת אותה בעזרת השלט הרחוק ומוודאת עם עצמי שלא שחכתי דבר. אני מתקדמת לכיוון הקמפוס הענקי לגמרי לבד,לחוצה כמו שלא הייתי במשך הרבה מאוד זמן. הקמפוס כמעט וריק לחלוטין, למעט כמה סטודנטים בודדים שמסתובבים עם עצמם בחצרות הירוקות והמעוצבות של הקמפוס. חלקם מסמסים במרץ בטלפונים האישיים שלהם, חלקם סתם שומעים מוזיקה באוזניות, ועוד כמה חריגים שיושבים בקבוצות קטנות ומשוחחים בשקט.

אני מחפשת את המשרד של גברת מלסון בעיניי. המנהלת של הקולג הזה. דיברתי איתה לפני שבוע בדיוק, וביקשתי להגיע לראיון לתחילת הלימודים כאן, הביקורות על אותה האוניברסיטה באינטרנט היו מפרגנות מאוד, ורציתי לבדוק את האופציה הזו.
היא כמובן נענתה לי בחיוב. והוסיפה לי בטלפון תאריכים מסויימים שבהם אוכל לקבוע את אותה הפגישה עימה. בחרתי את תאריך והשעה המיוחלים, והנה אני כאן.

פעם ראשונה שאני צריכה להוכיח את עצמי בשביל להשיג דבר שאני רוצה. כשהייתי תחת אבא שלי, הוא היה מחליט עבורי את המסגרות שבהן הייתי והתמצאתי.
לא הייתי צריכה להוכיח את עצמי, כי הוא תמיד היה זה שעשה את העבודה השחורה. תמיד דאג לשים אותי במקומות היקרים והנוצצים ביותר.

ודווקא עכשיו, כשאני מנותקת ממנו לחלוטין, אני מצליחה לראות צד אחר של העולם, הצד שמתאמץ, שמנסה, ושנכשל.
פתאום אני רואה את המשמעות של דברים חומריים אחרת, כסף פעם היה נראה לי כמו דבר מיותר ואפילו עול, הרי הייתי מוקפת סביבו, מותגי העל ישבו לי ברישול בארון הבגדים, ותמיד הייתי מוקפת בדברים יוקרתיים ויקרים. זה לא היה מיוחד ושונה עבורי, כי זה היה כל כך ורגיל. חונכתי וגדלתי לאורך החיים הזה.

ופתאום כשהתנתקתי מאבי ואמי, הבנתי את משמעותו של כסף. הבנתי כיצד להתנהל איתו, הבנתי כיצד לנהל אותו, וכיצד להשיגו. וזה היה התהליך הפנימי שלי, תהליך שאני יותר משמחה שעברתי, יש לי עוד הרבה לעבור, אבל כברת דרך קטנה ומשמעותית, כבר השגתי לרשותי.

חשבתי המון במהלך השבוע על מה אוכל ללמוד, שיצליח לעניין אותי, ולאתגר אותי , ופתאום המקצוע עריכת דין, או בשמו הפורמלי משפטים עלה לראשי.

אני חושבת שאני יכולה להצליח לעזור לאנשים בבתי משפט, ורציתי במיוחד לעבור התמחות ספציפית בלהיות עורכת דין עבור נשים שעברו פגיעה מינית, או אונס.
תמיד ראיתי כיצד אימי נפגעת מאבי במהלך השנים, בכל מיני נושאים וצורות, וזה רק דירבן אותי יותר ויותר ללכת ולהתמחות באותו התחום האכזר.

קצת אירוני שאני נשואה לפושע, ועומדת בקרוב להיות סטודנטית למשפטים,ולעזור לנשים בבתי משפט.
כאלו נשים שהמזל פסח עליהן, ואין להן מספיק כסף לממן עורך דין אמיתי ואיכותי בעצמן. במיוחד אחד שיעזור להן להשיג את מה שמגיע להן. את אותה הנקמה לאותו תועב הבצע.

על חשבון הדוכס Where stories live. Discover now