-נקודת מבט לביא -
״לביא מה שלומך ילד?״ קולו של מתן העליז נכנס למטבח שלנו כאילו שזהו המטבח שלו בבית שלו.
אני והאחים שלי היינו רגילים למתן סביבנו , לשגעונות שלו ולאהבה הגדולה שלו לאוכל של אמא.למעשה גדלנו איתו , ממש כך. הבחור הזה שבה את ליבו של אבי לפני המון שנים , והפך להיות יד ימינו הנאמן.
וכמובן שלא איחר לשבות את ליבה של אימי שהגיע הזמן לכך.
הוא ממש חלק מהמשפחה שלנו , בנוסף לבתו לורן ולבעל שלו אלון.״אני מעולה דוד מתן , איך אתה?״ אני מחזיר לו תשובה בנונשלנטיות , ומסובב בזריקה כמעט עדינה ולא מוחשית את הנוזל האלכוהולי בכוס ששהתה ביד שלי. מתן זורק לי מבט מוזר וסורק את כולי , אך המבט החודר שלו מתנתק מגופי והבחור- שמרגיש יותר מידי בנוח כאן , מתקדם למקרר שלנו ושולף משם פחית של שתייה קרה.
הטריקה של דלת המקרר נשמעת , ואיתה התסיסה של המשקה , מה שמעיד על היפתחותו. לאחר שהוא מצויד במשקה על חשבוננו הוא מתחיל לדבר.
״תראה אותך , שותה טקילה בפאקינג צהריים , משהו קרה לך לביא , אתה גם לא מרבה לשתות הרבה.״ הוא מחזיר לאחר שפתח את הפחית שהוציא , ונשען על שיש המטבח , לוגם לסירוגין מהפחית האדומה.
״אני ממש בסדר מתן , אולי עייף , אבל חי.״ אני מחזיר בגלגול עיניים מעצבן ומתן צוחק את הצחוק המעצבן שלו , הצחוק ההוא שהיה מגיע היישר מפיו כשהוא היה בטוח שמזיינים לו את השכל.
״לביא , אתה בסדר - וכרגיל , כמו שאני הבן של ג'ניפר אניסטון.״ הוא מחזיר בסרקסטיות ואני מגחך לכיוונו.
״במידה והיית בן של פצצת מין , אולי היה יוצא ממך משהו.״ אני מחזיר בעוקצניות , ומתן לוקח לגימה קטנה מהפחית לפני שמדבר.
״ועכשיו ברצינות , מה נשמע איתך לביא?״ הוא שואל ואני מבין שאין לי דרך לברוח מכך , אני מחליט לשתף את דוד שלי , רק מהסיבה שאין לי סבלנות לחקירות שלו, וכשמתן מחליט לחקור , הוא לא יפסיק עד שאתה פאקינג תספר לו את מה שרוצה לדעת .
״זו חברה שלי- מישהי שאני רוצה- זה מסובך דוד.״ אני משתף בקצרה , ומתן משתנק בשוק . הוא מניח את הפחית באלגנטיות מופלאה על השיש ומניח יד על המצח. גבותיו מתכווצות בהלם מוזר .
למה הוא כזה מופתע?
״לביא , אתה בטוח שאתה לא הומו או משהו? פשוט בחיים לא שיתפת אותנו על מישהי שמעניינת אותך , זה חדש...״ הוא ממלמל בהלם ואני מגלגל עיניים , לוגם מהטקילה שמנחמת אותי מעט מהשיחה הזו.
״אז.. מה נשמע עם הבחורה שלך? איך קוראים לה?״ הוא שואל ואני מבין שאצטרך להשתמש באחד מהכינויים של אליסיה , שמעתי את אחיה קורא לה בו במידה ואני לא טועה. אני לא רוצה שמתן ידע מי זו בדיוק, ובעיקר מי האבא של הבחורה המדוברת.
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
Romansהבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...