-נקודת מבט לביא-
אני נכנס לנשקייה שלנו , מתקדם באדישות לכיוון הבחור שאחראי על הנשקים והמטווחים החיים.
״תארגן לי גלוק 19 ותשעים כדורים , עמדה חמש.״
אני מורה לבחור המזוקן שמהנהן , ניגש לארונית השחורה המוצבת מאחוריו ומושיט לי את האקדח שביקשתי ממנו שניות אחדות לפניי.אחריו מגיעות המכסניות המלאות , ואני מהנהן כתודה .
אני נכנס למטווחים החיים , חיילים מהארגון שלנו מתאמנים כל אחד בעמדה שונה , ריח של אבק שריפה חובק את האוויר כאן ואני שואף אותו בהנאה צרופה.
רעשי היריות המוכרות מגיעות אחת אחרי השנייה , ואני אפילו לא ממצמץ מהעוצמה שלהן.
כוחו של הרגל.
אני מסכים לעצמי לבחון בעיניי את החיילים שמתאמנים , לבחון את הדיוק והכוח שלהם.
הרי הם חיילים של אבא שלי , ועלינו לבדוק בכל שניה מהיום שהם כשרים לעבודה אצלנו.לאחר המבחנים הקטנים שהצבתי לאנשים של אבא שלי אני סוף סוף מגיע לעמדה שלי .
אני מתמקד במטרה , מכניס את המכסנית ודורך. אצבעתי המורה יושבת על ההדק ואני יורה בדּיוק מושלם.
כדור - כדור מגיע למטרה דמוית האדם , אחד ללב , אחד לראש , ואחד בין הרגליים.אני מכוון ויורה , יורה כמו מטורף.
הכתף שלי ישרה לחלוטין , וראשי מוטה מעט ימינה , מתרכז במטרה ומשחרר כדורים בקצב אחיד.מוציא את כל רגשותיי המעורבים על האקדח המסכן , האצבע שלי סוחטת את ההדק בפעם האחרונה , הישר ללב של המטרה.
לאחר שעה וחצי של אימון באקדח , הכתף שלי כואבת במעט מההדף של האקדח אך אני כבר לא מרגיש זאת , הנסיון עשה את שלו.
אני יוצא באדישות מהמטווח , מניח את האקדח שבחרתי על הדלפק של האיש , מסדר את האקדח המקורי שלי בחגורת מכנסיי ויוצא משם .
מתקדם לכיוון החניות , עד שעיניי קולטות את כפיר אחי עומד מטרים ארוכים ממני , והוא לא עומד שם לבדו.מולו עומדת בחורה נמוכה , שיערה מתולתלת וחום ועינייה ירוקות ומיוחדות. היא לבושה בחולצה שחורה ופשוטה שמקטינה את המותניים שלה , ולרגלייה זוג גינס כחולים שמבליטים את ירכייה הגדולים . היא נראית תמימה , צעירה.
אני ממשיך להתקדם לכיוונם , הם עסוקים בשיחה כלשהי כך שלא שמים לב אליי .
אני כבר קרוב מאוד אליהם והבחורה שמה לב אליי מתקדם אליהם ללא איזושהי התראה .עינייה מביאות מצוקה ופחד לכיוונו של כפיר , שמבין את מבטה ובתוך שנייה שולף מיד את אקדחו ממכנסיו תופס את ידה של הבחורה ומעיף אותה למאחורי גבו , מסתובב אליי באיום .
כשקולט שזה אני הוא נאנח ומחזיר את האקדח באדישות למקומו , בחגורת מכנסיו .
הוא מוסיף לחייך חיוך קטן לבחורה המסכנה ומנחם אותה במבטו מעט .
YOU ARE READING
על חשבון הדוכס
רומנטיקההבן של השטן , אביו ידוע כהנורא מכל . להתעסק איתו יהיה כאב גדול. המפלצת של מנהטן גרה יחד איתו תחת קורת גג אחת. אביו האריה , והוא הלביא . אבל , כשמגיע לבית הספר הספציפי הזה בשביל משימה שהבטיח לאביו שיבצע הוא רואה אותה. // ספר ההמשך לספר הבכורים שלי...