Reggel a telefonom csipogàsàra keltem 9 òrakor.
*Jòreggelt szèpsègem. 13:30-ra ott vagyok èrted.😘*
Ez az üzenet fogadott a telefonom elejèn. Vigyorogtam mint a tejbe tök. Egèsz èjszaka Manuel jàrt a fejemben. Gyorsan vissza ìrtam neki.
*Jòreggelt. Kint leszek ès vàrni foglak*
Olyan mintha valami randira kèszülnèk most magamban. Dehàt mit is kèpzelek èn meg Manuel. Lehetetlen lenne. Nem kellene magamhoz közel engednem. Az egèsz dèlelötőm a kèszülődèsel ment el meg kicsit takarìtottam.
*13:30*
Kint vàrtam Manuelt az ajtò előtt. Egy farmer nadràgot hùztam fel, tornacipővel meg egy tapadò fekete pòlòt hùztam fel amin voltak kis hangjegyek fehèrrel rà festve. Kezemben volt a gitàrom ès egy tàska volt a hàtamon a kulcsomnak, telefonomnak meg a pènztàrcàmnak.
Manuel pont most parkolt le a hàz előtt, mikor meg àlt oda mentem ès beszàlta..
-Szia szèpsèg-köszönt ès megint kaptam egy arcra puszit.
-Neked is szia.-megint csak mosolyogni tudtam. Szerintem ez màr bem is meglepő.
-Remèlem nem baj de nàlam vannak a sràcok is. Peti, Milàn, Bruno meg a Laci. -jaj nekem. Èn most az összes hìressègel fogok talàlkozni?!
-Öm okès semmi baj.-rettenetesen ideges lettem. Szerintem èszre is vette rajta mert dobolni kezdtem a làbammal. Az ùt többi rèsze csendes volt. Manuel bekapcsolta a ràdiòt ès halkan dudolgatta a benne szòlò zenèket.
-Megjöttünk Ella.-elèggè el bambultam. Kiszàltunk a kocsibòl ès Manuel bevezetett a hàzba.
-Sràcok megjöttünk!-Manuel el kiabàlta magàt aminek nem igen örültem. Kicsit össze rezzentem hangos hangjàra. Hatalmasat sòhajtottam. Mikor ezt meghalotta oda jött mellèm ès megölelt.
-Haveer na vègre màr megöritett az ex csajod nyavajgàsa.-Peti jött ki mèrgesen egy helysègből. Peti mögött egy igazi cicababa jött szőke, plasztikcica. Ez lenne Manuel exe?
-Manucica-nyavogàsa esküszöm fàjt a fülemnek. Manuelre nèztem aki csak egy szem forgatàssal vàlaszolt.
-Ki ez az utca làny?- kèrdezte a csaj ràm mutatva.
-Na nyuszikàm. 1 Te nem beszèlhetsz ròla ìgy. 2 Te mi a francot keresel itt? Megcsaltàl csak a pènzem kellett. Kislàny nem foglak el tartani.-Manuel rettenetesen dühös volt erre a lànyra. Peti oda jött mellèm ès kicsit odèbb hùzott.
-Figyeljük őket tisztes tàvolsàgbòl inkàbb. Amùgy Peti vagyok.
-Èn meg Gabriella.
-Ne csinàld màr Manucica. Megvàltozok. Ne egy ilyen kis utca làny mellett kös màr ki. Na cica.-mit ne mondjak ez rosszul esett. Manuel ùgysem jönne velem össze soha. Főleg mert ezek a cicalànyok az esetei. Peti èszre vette rajtam hogy rosszul esett. Kicsit megszoritòtta a vàllam ès a fülembe suttogta hogy:Ne is figyelj rà hülye ribanc.
-Nem te nem vàltozol meg ès hülye voltam hogy hittem neked. Tudod nem sok mindent tudok Gabriellàròl de ő ezerszer jobb csaj mint te valaha is leszel.
-De Manucica nem dobhatsz csak ìgy ki.
-O dehogyis nem.-ezzel a lendülettel fogta ès szò szerint ki dobta.
-Ne haragudj. Màr 2 hònapja szakìtottam vele de folyamatosan a nyomomban jàr.-nem èrtettem mièrt kezdet el bocsànatott kèrni. Nem jàrunk. Manuel csak a tanàrom.
-Nincsen baj. Hiszen csak a tanàrom vagy nem jàrunk. Mondjuk akkor rosszul esett volna az biztos. Manucica.-a vègèt pròbàltam ùgyanazon a hanglejtèsen mondani de nem igen jött össze. Manuel ès Peti is el nevette magàt a vègèn.
-Ne ezt inkàbb ne. Eskü ő èletem legnagyobb hibàja. Na mivel làttam hogy Peti dràga màr bemutatkozott gyere menjünk. Tanìtok neked egy pàr dolgott.-Manuel megfogta a kezem ès maga utàn hùzott.
-De csak csendesen gyerekek.-Peti nevetve utànunk kiabàlt.
-Pofa be Marics-Manuel màr igen csak higadtabb hanglejtèssel kiabàlt vissza neki.
-Azta! Micsoda szoba. -mèg a szàm is tàtva maradt ettől a stùdiòtòl.
-Tetszik?-kèrdezte Manuel.
-Igen nagyon tetszik....Màrmint ami a szobàban van....Màrmint a hangszerek meg ezek a kütyük..-össze vissza hadonàsztam a kezemmel ès mutogattam csak. Manuel nevetve mutatta hogy üljek le vele szembe. Kezembe vettem a gitàrom ès Manuelre figyeltem....
YOU ARE READING
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomanceNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...