Hazudik?!

394 22 0
                                    

*Manuel szemszöge*

Végre ma megyünk haza már alig bírom ki. Meg akarom csókolni,  át akarom ölelni, érezni akarom az illatát. Meg kértem a fiúkat vigyék el vásárolni délelőtt  Én délelőtt 10-11 fele  érek haza. Gondoltam meg lepem. Vettem neki egy hatalmas csókor virágot és egy hatalmas Stitch plüss tudom hogy Ő a kedvence. Mikor haza értem le pakoltam a cuccaim. Gyorsan el pakoltam mindent amit magammal vittem a pizzát be dobtam a sütöbe hogy meleg maradjon meg terítettem és írtam Petinek hogy jöhetnek. Nyomkodtam a telefont mikor láttam hogy ki rakott egy képet Petivel.

 Nyomkodtam a telefont mikor láttam hogy ki rakott egy képet Petivel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Petii

Nagyon örülök hogy ilyen joba van a srácokkal.
-Végre haza értünk szét fagytam  és ....-ki sétáltam a nsppaliba mikor meghallotam azt az édes hangját. Mikor meglátott el dobott mindent a kezéből és hozzám rohant. A karjaimba zártam és megcsókoltam. Istenem ezek az ajkak. Imádom, puhák és finomak. Mikor nagy nehezen el engedtük egymást le pacsiztunk Petivel és elment.
-Istenem annyira örülök hogy itthon vagy.-olyan édes volt el eredtem a könnyei. Gyorsan le töröltem őket. Nem akarom hogy sírjon.
-Gyere mutatok valamit.- mondtam neki sejtelmesen.  Mögé mentem és a szemei elé tettem a kezem és szépen lassan be mentünk a konyhába. Mikor be értünk el vettem a kezeim.
-Manuel. Köszönöm.-meg fordult és meg csókolt. Az asztalhoz kísértem és leültünk enni. Rengeteget beszélgettünk és rengeteget nevetünk.
-Gyere van még egy meglepim.
-Még egy?-kérdezte kíváncsian. Oda mentem hozzá és az ölembe vettem és el kezdtem puszikal behinteni az arcát és a nyakát. Fel vittem a hálónkba és le fektettem az ágyra fölé másztam és azonnal le tértem a ruhát. Ő is úgyan így tett velem. Nem szóltunk egymáshoz egy szót se de tudtuk hogy ez most csak a mi pillanatunk...
Reggel arra keltem fel hogy a Kicsikém rohan a mosdóba. Azonnal utána mentem és fel fogtam a haját.
Miután ki pakolt ki öblitette a száját és hozzám bújt.
-Mit mondott az orvos?
-Csak egy kis hányás hasmenéses vírust kaptam el. Nincs semmi baj.-rám mosolygott nyugtatás képen de valahogy úgy éreztem hogy nem mond igazat. Fel kaptam a karjaimba és vissza vittem az ágyba. Be fektettem, be takartam és el kezdtem simogatni a hátát azonnal vissza is aludt. ..

Teltek múltak a napok és egyáltalán nem lett jobban sőt még rosszabbul van talán. Folyamatosan rosszul van és sír. Próbálok egyszerűen kiigazodni rajta de nem megy. Félek hogy talán mégis csak igazuk van a rajongóknak. 
-Na jó Gabriella. Mi van veled?-el kaptam a karját mikor csak el akart sétálni mellettem.
-Mondtam beteg vagyok.
-Ez nem igaz. Hazudsz nekem.
-Nem hazudnék neked soha. Szeretlek. Manuel higyj nekem. Bízz bennem. Most gyere segíts nekem sütni. Holnap után már 25-e van jönnek a srácok tudod.-meg csókoltam és követtem a konyhába. Meg próbálok hinni neki. A további napok jól teltek. Sütötünk főztünk. ...

*Gabriella szemszöge*

A reggelt megint hányással indítottam. Manuel rá fog jönni most már. Nagyon gyanakszik. Miután végeztem rendbe raktam magam és fel ébresztettem.
-Jó reggelt Manó.-erre azonnal felébredt és magára húzott.
-Manó mi? Veréb mondja bagolynak.-El kezdett apró csókkokal  el lepni ami nagyon jól esett.
-Gyere menjünk reggelizni és díszítsük fel a fát.
-Várj baba....
- Milyen baba?
-Csak annyit akartam hogy jönnek a fiúk is.-basszus tényleg el fogom magam szólni mostmár. 
-Furcsa vagy.-mondta nekem. Le másztam róla és le mentem a konyhába. Készítettem mindenkinek forró csókit meg be dobtam melegíteni a fahéjas csigákat.
-Micsoda illatok.-jött le Manuel és folyamatosan a levegőt szagolta.  Hangosan fel nevettem.
-Jó reggelt. Boldog Karácsonyt!!!-annyira megijedtem mikor a fiúk be jöttek hogy fel síkitottam.
-Nyugi kislány.-mondta Dani és oda jött át ölelni.
-Jól vagy?-kérdezte a fülembe súgva.
-Nem igazán de teszem a dolgom.--mondtam mosolyogva. Az összes fiú oda jött egy-egy ölelésre.
-Brúnó te már voltál haver.-Spacc adott egy kis seggre pacsit.
-Nem baj gyere csak.-mondtam neki és ki tártam a karjaim.
-Na jól van gyertek menjünk díszítsük fel azt a fát.-mondta Manuel és ki ment a fiúkkal.
-Várj!-szóltam de már csak Peti hallotta aki vissza is fordult.
-Minden rendben?-kérdezte aggódva.
-Igen csak segítesz ki vinni?-kérdeztem és a kezébe adtam az egyik tálcát de Ő le rakta a pultra és meg fogta a kezem.
-Figyelj Kislány itt senki se hülye. Mindannyian tudjuk hogy van valami főleg Manuel. Tiszta ideg hogy nem mondod el neki hogy mi a baj. Tudja hogy nem csak simán beteg vagy....
-Terhes vagyok. Basszus. Peti. Ne mond el neki kérlek.-Peti le volt sokólodva teljesen. Nem mondott semmit csak át ölelt és a fülembe súgta hogy gratulál és meg várja amíg én elmondom. Végül segítet ki vinni az inniket és a nasit is. A srácok már nagyban veszekedtek is a díszeken.
-Fiúk.-mondtam nevetve. Nagy nehezen el kezdtük díszíteni a fát. Természetesen nem maradt képek nélkül az egész helyzet.

 Természetesen nem maradt képek nélkül az egész helyzet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Imádlak titeket.

Imádlak titeket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szerelmem

Christmas tree

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Christmas tree

Miután feldíszítettük a fát, át adtuk egymásnak az ajándékainkat. Nem voltak nagy dolgok de mégis mindenki gondolt mindenkire.
-Tudjátok srácok. Sose volt ilyen szerető családom.-vallottam be nekik sírva. Manuel rögtön megölelt és megcsókolt.
-Na filmezünk gyerekek?-kérdezte Milán mire mindenki fel ugrott a kanapéra és várták is a filmet mint a jó gyerekek. Be kapcsolatuk netflixen a Karácsonyi kronikákat és azt kezdtük el nézni..

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Where stories live. Discover now