Randi

522 23 0
                                    

-Manuel!!! Tetszem?-le sétáltam az ajtóhoz hogy meg mutassam neki magam. Kicsit feszengve éreztem magam. Nem mostanában voltam ennyire ki öltözve...
-Jézusom. Na jó gyere csak kicsit közelebb....Aha... oké...Mooost fordulj....Nem ez így nem jó túl túl....tökéletes vagy el fogsz varázsolni mindenkit.-egy megkönnyebbült sóhaj jött ki a számon. Csináltunk egy közös képet instagramra.

 Csináltunk egy közös képet instagramra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már csak rátok várunk💋

Ahogy ki raktam a képet rengeteg lájk és komment érkezett.
-Hallod. Ne foglalkozz velük. Csodálatos vagy csak irigyek rád. Irigyek ránk. -Manu el vette a telefonomat és zsebre vágta. Imádom hogy próbál vigyázni az érzéseimre. Adtam egy csókot az ajkaira és ekkor gurult be a drága Dániel.
-Gerle pár!!!
-Telegdy te tényleg csak ehhez értesz.-Manu nevetve megfogtta a kezem és az autóhoz kísért. Úriemberhez méltón kinyitotta az ajtót nekem és segített beszállni.
-Na ne csináld. Gabriella. Azt hittem te már rég tudod... halott vagy vagy valami.-az az idegesítő hang. Beszéd. Ez a rikácsolás. Tényleg ő az.
-Regina milyen kicsi a világ.-reméltem hogy sikerült bele vinnem az összes iróniát ebbe az egy mondatomba.
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte a mellettem üllő Manuel. Danny egy szót sem szólt csak nézte az utat.
-Igen osztálytársak voltunk.-Manu csak megszoritotta a kezem nyugtatásként.
-Jaj te kis csacsi hát legjobb barátok voltunk. Tudod drága ő egy igazi kis könyv moly volt kis stréberke.-és csak mondta, mondta és mondta. Néhol már a sírás kerülgetett de próbáltam magam tartani. Úgyanaz  kis ribanc mint aki volt is. Hosszú köröm, plasztikázott száj, platina szőke haj. Igazi cica baba. Istenem a Dani ennél jobbat érdemel. Viszont ebben az egészben az volt a legrosszabb hogy le se vette Manuelről a szemét. A kis kurva.
-Tudod Kicsim nem gondoltam volna hogy ilyen helyes és tehetséges fiút szedsz össze. Tudod öm ilyen arccal....
-Na jó drágám Regi megjöttünk.- szerintem ha Dániel nem szól közbe én meg téppem.  Rettenetesen fájt az amiket mondot.
-Figyelj csak Dani menjetek előre bent találkozunk.-nem mondott semmit az illető csak húzta maga után azt a boszorkát.
-Jól vagy?
-Még is hogyan lennék jól? Végig alázott egész úton elötedd, és ha ez nem lenne elég be jössz neki le se vette rólad a szemét,és tudod ha valaki be jön neki. Az kell neki azt meg szerzi vagy szépen vagy csúnyán.-szegény Manu alig bírt követni mire el mondtam mindent egy szuszra.
-Na na Kicsi lány. Szerinted nekem ez be jön? Nekem te tetszel és szeretlek. Sose engedném hogy ez a banya szét szedjen minket.-Manu hosszan megölelt ami nagyon jól esett.
-Ha gondolod haza mehetünk.-mosolygott és le törölte a kennyeim.
-Nem ezt meg kell tennünk a Daninak. Számít ránk.-Manu bólintott egyet majd kézen fogva be mentünk. Manu meg kereste őket ahol épp csókoloztak de mikor meg látta a Regina hogy jövünk azonnal le szállt a Daniról. Nekem ez nem tetszik.
-Na minden rendben?-kérdezte a Dani aggódva.
-Persze csak a menedzser volt semmi extra.-Manu gyorsan kamuzott valamit. Kicsit beszélgettünk még majd jött egy pincér aki fel vette a rendelésünket.
-Drágám attól hogy nem eszel nem fogsz jobban ki nézni.-köpni nyelni nem tudtam. Manu meg fogta a kezem és megvédett.
-Szerintem Ő a leggyőnyörűbb és nekem csak ez számít.-Regina csak fintorogva elkezdte enni a salátát. Boldog vagyok hogy Manu tényleg nem dől be neki és hogy ennyire szeret. Viszont a Daniba meg hatalmasat csalódtam....
-Szia Picúr.-valaki hátulról át ölelt és az állát a fejemen pihentette.  Hátra fordultam de amilyen lendületben voltam majdnem a székkel együtt borultam.
-Nyugi Picúr.-Alex volt az aki nevetve el kapott.
-Alex hát te?-Manu gyorsabb volt mint én.
-El hoztam azt a gyönyörű lányt ott egy vacsorára.-oda néztem és valójában a lány csoda szép volt.
-Gratulálok.-mosolyogtam rá Manu meg lepacsizott  vele.
-Na és ti? Ki ez a banya?-kérdezte Alex Reginára utalva. Akaratlanul is de el nevettem magam.
-Úristen te Alex vagy!-Regina észre vette Alexet és fel síkitot de a Dani be fogta a száját egy csókal.
-Jézusom el hányom magam.-mondta Manu és a vállamba fúrta a fejét.
-Gyerekek ha nem bírjátok gyertek hozzánk nyugodtan.-Alex még egyszer megölelt Manunak adott egy pacsit és el ment.
-Igen Ő tényleg Alex volt. Ő mutatott be minket egymásnak.
-Úristen te lány nekünk muszáj barinőknek lenni.-csak azt ne. A vacsora további része unalmasan és idegesen telt. Drága Regina alig ha levette a szemét Manuról. Viszont valahogy nem zavart mert folyamatosan fogta a kezem, puszikat adott és hozzám bújt ami nagyon jól esett.
-Hozhatom a számlát?-kérdezte a pincér. A fiúk csak bólintóttak. A pincér mikor ki hozta a számlát egy szál napraforgó volt a kezében.
-Jaj drága vagy de van pasim.-szegény Regina mindig azt hiszi ő van a közép pontban.
-Sajnálom kisasszony ezt nem magának szánták.-ekkor nekem nyújtotta a virágot és egy levelet.
-Még is ki küld pont neked virágot? Van pasid nem elég?-Reginát majd meg ette a féltékenység. A fiúk fizettek én meg ki bontottam a levelet.

*Csak hogy egye a fene ezt a boszorkát.  Mindent hallottunk egész este alatt ha szeretnél valakivel beszélni meg hallgatunk vagy ha át jönnél Manuval nyugodtan és ki engedjük a fáradt gázt*
Ui.: a titkos szeretetőd Alex

Megmutattam Manunak a levelet aki csak hangosan fel nevetett rajta.
-El megyünk?-kérdeztem reménykedve. Manu adott egy homlok puszit. Hm szóval igen. Elő vettem a telefonom és írtam Alexnek hogy kB egy óra és ott leszünk.
-Menjünk akkor.-csapta össze Dani a kezét. Fel álltunk és ki mentünk a kocsikhoz.  Manu most előre ült a Danihoz beszélgetni én meg itt maradtam ezzel.
-Na jó ide figyelj jobban jársz ha szakítasz vele különben csúnya vége lesz.
-Mégis miről beszélsz?-fenyegetve nézett rám.
-Arról hogy Manu az enyém lesz. Dani csak egy eszköz. Nekem ő kell.
-Ezt nem teheted meg.
-Dehogyis nem. Tudod neked sose járt happy end...-az út további részében nem szóltunk már egymáshoz. El fogom veszíteni.

*Manuel szemszöge*

Tudom most cserben hagytam Gabit de muszáj meg tudnom hogy mit akar  a Dani ettől.
-Tudom mit akarsz kérdezni.
-Tesó te nem vagy ezzel a csajjal önmagad. Meg hallotad hogy beszél Elláról? Igazán rá szólhattál volna a te barátnőd.-Dani meg se szólalt. Rosszul esett ez az egész de szerintem Ellának még rosszabbul esett.
-Olyan vagy neki mint a bátyja akire mindig is vágyott.
-Szeretem őt.-láttam rajta hogy itt le is zárta a témát. Valamit titkól. Neki ez a csaj nem esette. Neki az olyan lányok jönnek  be mint Gabriella.

*Danny szemszöge*

Szörnyen érzem magam. Láttam hogy összetöri lelkileg Gabriellát. Nem akarom ezt az egészet de megígerte hogy így az enyém lehet ha meg kapja cserébe Manuelt...Szörnyű ember vagyok..

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Where stories live. Discover now