-Igen meg tudok bocsátani.-jelentettem ki határozottan. Manu hirtelen felkapot és a levegőbe emelt. Mikor le rakott azonnal oda bújtam hozzá. Izmos karjával átölelt és simogatta a hátam. Kis idő után kicsit el tólt magától. Felnéztem rá, bele néztem azokba a gyönyörű szemekbe és elvesztem bennük. Manu észre vette és át vette az irányitást. Gyengéden megsimitotta a karom. Másik kezével meg fogtam az arcom. Közelebb lépett hozzám és ajkával közeledni kezdet az én magányos ajkaimhoz. Mikor meg csókolt ezernyi pillangó ébredt fel a hasamban. Olyan volt mintha ki akartak volna jutni onnan. Manu gyengéden csókolt. Nyelve kérte a bejutást amit én meg is adtam neki. Vad táncot jártak bent. Zihálva engedtűk el egymást.
-Nagyon sajnálom. Szeretlek.
-Szeretlek.- suttogtam ajkára majd még egy csókot adtam neki. Befejeztük csók csatánkat és le ültünk az asztalhoz.
-Láttod én mondtam hogy minden rendbe fog ma jönni.-Danny elégedetten vigyorgott ránk.
-Kösz haver hogy vígyáztál rá.
-Úgyan olyan mintha a húgom lenne.- Danny kacsintott egyett.
-Viszont itt hagylak titeket szerintem van miről beszélnetek.- Danny fel állt és el akart menni. Követtem a példáját de csak azért hogy meg tudjam ölelni.
-Köszönöm szeretlek- suttogtam neki mire éreztem ahogy egy nagyot dobbant a szíve. Válaszul kaptam egy puszit a fejem búbjára. Vissza ültem Manu mellé aki azonnal ölébe húzott.
-Na kicsi lány ma csak is a tiéd vagyok. Mihez van kedved?- Manu kíváncsian figyelte az összes tettem. Nem mondtam semmit csak enni kezdtem. Éhes voltam már. Manu kinevetett mire csak be tömtem a száját egy palacsintával.
-Hmm ez finom volt.- sóhajtottam fel mikor el fogyott. Manu elment fizetni. Mikor vissza jött hozzám egy csokor napraforgó volt a kezében.
-Honnan tudtad?- ez a kedvenc virágom. Olyan szép és különleges. Hiszen mindig mindenki csak rózsát kér.
-Csak tudtam.- mosolygott és át adta nekem a csokrot. Fel húzott és ki mentünk kézen fogva az autójához.
-Na merre menjünk?- nézet rám. Ajh nekem bárhol jó lenne vele.
-Hm lepj meg. Vigyél oda ahova még senkit nem vittél.
-Van bikinid?
-Nincs.-jaj csak ne strandra. Tudja hogy nem tudok úszni.
-Akkor veszünk egyet.-kacsintott egyet majd útnak is indultunk. Meg állt egy elég márkás boltnál ahol ki szálltunk.
-Manu nem kell drága bikini nekem.-húztam a szám mikor meglátam az árakat. Plusz ezek nem nekem valók.
-Híd el jók lesznek és amúgy is megérdemled. Na gyere.- egy csomó bikini volt már a kosaramban. Manunak mondhatni az összes tetszik. Nekem annyira nem.
-Na most kérem a bemutatót.
-Nem majd én bent meg nézzem magamon.
-Kicsi lány bízz bennem. Gyönyörű vagy.- Manu adott egy puszit és be küldött a próba fülkébe.... Ha nem próbáltam fel vagy 50db-ot akkor egyet sem. Manunak persze az összes tetszett.
-Ajh fel adom.
-Na ezt az egyet még. Ez lesz az igazi.-kezembe nyomott egy ciklámen alapon fodros bikinit. Na ez már tetszett.
-Na milyen?- jöttem ki megint hogy hátha ez lesz az. Oda álltam a nagy tükör elé és végig mértem magam. -Nem is rossz.
-Hogy nem rossz?-Manu teljesen felháborodott ezen a kijelentésemen.
-Csodálatos vagy életem.- Manu is vett magának egy fürdő nadrágot, fizetett és már mentünk is. Az útat végig énekeltük. Mikor végre oda értünk. Át öltöztünk a wcben. A ruháinkat vissza vittük az autóhoz.
-Na mehetünk?- kérdezte Manu ahogy megfogtta a kezem.
-Nem engedlek el a vízben. Soha nem fogom már el engedni a kezed.- amikor megcsókolt lábbúj hegyre álltam. Szegénykém folyamatosan le jön a szintemre. Kézen fogva mentünk be a vízbe.
- Jól vagy?- nézett rám aggódva. Úgy bele kapaszkodtam mint majom a banán fába. Lassan megcsókoltam válaszként.
-Túl jól csókolsz te lány.- mondta nevetve mire én kicsit le spricceltem vízzel.
-Bármi van mostantól mindig mond el nekem. Még azt is ha féltékeny vagy. Nem bírnám ki ha....
-Nem lesz mégegyszer ilyen. Szavamat adom. Kellesz nekem. Jobban mint a levegő mert Te vagy az én levegöm.- most tuti el pirosodtam. Le sütöttem a szemeim.
-Azt mondom úristen. Ki ez a lány?- elkezdte énekelni a fiúk egyik számát. Az a csodálatos hang. Még a hideg is át futott rajtam.
- Én leszek aki ma téged haza kísér.
-Szóval ilyen kemény lettél kicsi lány?- még egy darabig bent voltunk a vízbe. Beszélgetünk, nevetgéltünk, csókolóztunk. Mikor kezdtük meg unni ki mentünk. Manu nyakába voltam kapaszkodva hátulról.
-Tudod mostmár leszálhatsz ám.
-Tudom de nem szeretnék.- mondtam neki és belefúrtam a fejem a nyakába.
-Jézusom ez a ribanc a barátnőd?- felkaptam a fejem erre a kijelentésre.
-Igen Ő a barátnőm és nagyon szeretem. Szóval ha valami nem tetszik le lehet lépni.-Manu szépen le rázta a csajt.
-Én is szeretlek nyuszi.
-Megérkeztünk. Ha nem bánod továbbá szívesebben vinnélek kocsival.-Manu leguggolt hogy le tudjak mászni róla. Kinyitotta nekem az ajtót. Megvárta míg beszálok majd becsúkta.
-És most hova megyünk?-kérdeztem mikor ő is beszállt és el indultunk.
-Legyen ez az én titkom- mondta és megpöckölte az orrom.
-Utálom ha ezt csinálod.-be durciztam. Utálom ha az orrom piszkálja.
-Tudtad hogy így még cukibb és szexibb vagy?- az út további részében nem szóltunk egymáshoz. Néztem ahogy vezet és lassan el aludtam.....*Manuel szemszöge*
Haza fele vettem az írányt mert láttam hogy el aludt. Olyan kis édes volt ahogy aludt. Hálás vagyok a Dannynak. Rá hajthatott volna de nem tette csak vigyázott rá helyettem is. Mikor meg érkeztünk nem volt szívem fel kelteni. Halkan kiszálltam majd ki vettem a kocsiból. Be vittem a házba közben reménykedtem benne hogy ne kelljen fel. Felvitem a szobámba és letettem az ágyra. Mivel még mindig bikiniben volt levetköztettem és rá adtam az egy tiszta boxert meg egy pólót. Legszívesebben most helyben le tepertem volna de nem akarom el rontani ezt az egészet. El fog jönni a pillanat. Én el mentem fürdeni majd mikor készen lettem alig vártam hogy be bújhassak mellé az ágyba. Be takargattam és szorosan mellé bújtam. Csináltam magunkról egy képet és ki raktam instagramra. Tudja meg az egész világ hogy Ő az enyém. Csakis az enyém.Szeretlek kicsi lány❤
STAI LEGGENDO
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
Storie d'amoreNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...