Reggel rettenetes fejfájással keltem. Ahogy észre vettem Manu ölében aludtam a kanapén. Míg én feküdtem Manu ült fölöttem. Lassan ki keltem az öléből és be takartam. Körül néztem a nappaliban ahol egy földön fekvő Spaccot találtam aki egy piás üveget ölelt magához. Tovább mentem a konyhába hogy vegyek be egy gyógyszert egy pohár vizel. A konyhában Milán volt a pulton ki terülve. Istenem ezek a fiúk hihetetlenek. Mikor végeztem a konyhában a fürdőbe mentem hogy rendbe rakjam magam. Mikor be nyitottam egy meztelen Andi és Peti tárult elém. A kádban feküdtek egymáson. Azonnal el takartam az arcom és ki mentem a fürdőből. Az ajtóban egy mellkasnak ütköztem. Mikor fel néztem egy kómás Brúnóval találkoztam.
-Jó reggelt Macika.-nevettem és meg öleltem. Ő azonnal vissza ölelt.
-Neked is drága. Mi van ott bent hogy így jöttél ki?-kérdezte és be akart nyitni de nem engedtem neki.
-Egy meztelen Andi és Peti.-mondtam fintorogva.
-Na jó akkor neked most innod kell.-mondta és azonnal le húzott a konyhába. Össze szedtük a maradék piát és fel mentünk a szobámba.
-Szerintem ez nem jó ötlet.-mondtam miközben ruhát válogattam magamnak. Ki vettem egy melegítő szetet és fel húztam. Természetesen Brúnót addig ki küldtem.
-Úgyan már bízz bennem. Egyébként is azt a képet ki kell törölni az agyadból.-mondjuk egyet értettem Brúnóval mikor be jött.
-Na gyere. Nyomjunk egy képet aztán igyunk.-oda mentem mellé csináltunk egy képet ő meg azonnal ki is rakta.A buli megy tovább😻
-Na, tessék.-a kezembe nyújtott egy üveg vodkát. Nem szeretem de most valahogy ízlett biztos csak a másnaposság miatt.
-Nem is olyan rossz.-mondtam és nyújtottam Brúnónak hogy ő is igyon.
-Na megy ez neked, látod.-kaptam egy puszit az arcomra. Kicsit meg löktem ezért le eset az ágyról. Szegény. Oda másztam az ágy szélére.
-Na mivan Brunci?-kérdeztem nevetve de ekkor hirtelen magára rántott.
-Basszus.-hangosan nevettem vele együtt csak remélni tudtam hogy senki nem kell fel. Jól éreztem magam Brúnóval. Tényleg olyan mint egy fiú barát.
-Tudod mi nagyon jók lennénk együtt.-mondta nekem teljesen komolyan mikor le másztam róla. Mikor látta az értetlen és ilyedt arcom el nevette magát.
-Jézus nyugi törpe olyan mintha a húgom lennél.-mondta és játékosan a vállamba boxolt.
-Helyes mert furcsa is lenne a fogadott bátyámal smárolni.
-Ooh szóval el képzelted már?-kajánul rám mosolygott és fel húzta a szemöldökét.
-Na, na. Elég volt mára egy pucér Marics.-mondtam védekezve és meghúztam az üveget Brúnó is ezt tette....*Manuel szemszöge*
-Basszus...-motyogtam magamban. Rettenetes fejfására és hangos nevetésre keltem fel. Gabriella már nem feküdt az ölembe de ahogy hallottam már fent van. Gondoltam felmegyek hozzá de elsőnek kell egy gyógyszer. Miután be vettem a gyógyszert fel mentem az emeletre ahol hangos kiabálás hallatszott ki. Brúnóval veszekedtek.
-Szerintem ez így nem fer.
-De ha egyszer hagyja magát.
-De ez a csaj egy örült hát a hapsi erőszakolja.
-Jaj már te is örülnél neki..-mi a fasz?
-Nem. Soha, én nem vagyok az erőszak híve.
-Jaj ne csináld már. Na jólvan tessék ved a szádba és Hallgass.-na jó. Be nyitottam a szobába. Az ágyon ültek és piáltak közben meg filmet néztek. Esküszöm már azt hittem....
-Manu!!! Miért nézel így?-kérdezte Gabi. Oda mentem hozzá és adtam neki egy puszit. Hú elégé be van állva. Brúnó el intézte.
-Semmi semmi csak eléggé félre érthető volt kintről.. Khm tudod vedd a szádba és Hallgass.-hangosan fel nevettek csak.
-Manu én ma láttam egy pucér Petit és Andit. Így, is rémálmaim lesznek nem kell hozzá Brúnó nemiszerve is.-hogy mit látott? Na jó kezdek féltékeny lenni. Kicsit meg feszültem amit Brúnó vett észre elsőnek.
-Haver nyugi. Bent fekszenek a kádban és a törpe rájuk nyitott. Én meg soha nem tennék vele olyat.
-Így van. Hisz néz már ránk Manu. Bátyám lehetne.-na jó muszáj innom mostmár nem bírom. El vettem Kicsi lánytól a vodkát és meg húztam...*Gabriella szemszöge*
Örültem hogy Manu fel kelt de fájt az hogy azt hitte megcsalom.
-Mit néztek?-kérdezte érdeklődve.
-Szürke ötven árnyalata.-mondta Brúnó helyettem mert látta hogy iszok.-és a drága barátnőd szerint undorító ez a film.
-Így van hiszen ez a férfi veri meg minden de ez a nő meg mégis vele van. Hát mit mutatnak az embereknek. A nők nem is számítanak?-Manu csak nevetett egyet és megcsókolt. Hm ez most jól eset. Már hiányzott a csókja. Mivel meg untam a filmet zenét kapcsoltam a kettő jó madár meg rögtön énekelni kezdett.
- Na mi van gyerekek AfterParty?-Spacc jött be kiabálva egy wishkyvel a kezében.
-Valami olyasmi haver.-mondta Brúnó és behívta. Na jó több ember már nem fér el az ágyon.
-Törpe látta Maricsékat pucéran úgyhogy muszáj volt itatnom most hogy ne legyen rémálma.-hát ahogy Brúnó elő tudta magát adni az valami hihetetlen.
-Na jó gyerekek szálljunk le a témáról.-mondtam védekezve mert már kicsit untam.
-Na jó akkor kérdezek én. Miért bízol Telegdyben?-Na erre a kérdésre nem voltam fel készülve, főleg nem Spacctól.
-Na ez engem is érdekelne.-Manuel is kérdőn rám nézett.
-Egyszerűen nem tudom.-mondtam és fel álltam hogy lássam mind a 3 jó madarat.
-Csak...csak úgy gondoltam meg érdemel még egy esélyt. Azért tette mert szerelmes volt belém és meg tudom érteni a szerelem örült dolgokra képes főleg ha az akit szeretsz nem lehet a tiéd én már csak tudom. Ráadásul a Dani olyan sokszor segített. Hibázott de nem lehetek ennyire szívtelenek.....*Dani szemszöge*
Mikor fel keltem fájt a fejem elégé ezért be mentem a konyhába gyógyszerét. Mikor körbe néztem el állt a szavam. Jesus szűz Kleopátra mekkora rumli van itt. Mikor nagy nehezen át értem az ember tömegen akik a földön aludtak be vettem a gyógyszert és az emeletre mentem. Beszélni akartam a srácokkal és mivel egyiküket sem láttam lent gondoltam fent van vannak.
-Csak...csak úgy gondoltam megérdemel még egy esélyt. Azért tette mert szerelmes volt belém és meg tudom érteni a szerelem örült dolgokra képes főleg ha az akit szeretsz nem lehet a tiéd én már csak tudom. Ráadásul a Dani olyan sokszor segített. Hibázott de nem lehetek ennyire szívtelenek.....-ez Gabriella hangja volt. Kételkednek benne a fiúk. Ezek szerint nem bíznak bennem. Kicsit közelebb mentem hogy halljam mit mondanak.
-Tudom hogy csak jót akarsz neki és igazad is van de szerintem vigyáz vele. Ki tudja lehet el raboltatt. -Na jó ez a Spacc nevetséges.
-Így van-kössz szépen Brúnó.
-Ne legyetek már ennyire.....-na jó be kell mennem. Bekopogtam. Pár percig nem szóltak semmit majd Manuel nyitott nekem ajtót.*Gabriella szemszöge*
Próbáltam meg győzni épp a fiúkat hogy a Dani meg érdemli azt a második esélyt mikor valaki kopogott. Össze néztünk. Ha Peti lenne az csak be rontott volna mint Spacc. Manuel ment ajtót nyitni. Mikor ki nyitotta egy meggyötört Dani állt mögötte.
-Dániel.-Manuel kezdet be feszülni. Be se akarta engedni de valamiért mégis be engedte. Lehet hogy kicsit a szívére tudtam beszélni?
-Én csak beszélni szeretem volna veletek.-mondta mikor beljebb jött. Oda állt mellém. Rám mosolygott. Manuel mikor ezt meglátta azonnal oda jött és el húzott tőle.
-Kérlek Manuel. Nem akarom el venni tőled. Bízz bennem. Annyira hiányoztok.-oldalba böktem Manut hogy menjen már oda.
-Ajh jó....Figyelj...Kapsz egy esélyt....De ha mégegyszer ilyen mersz tenni ki heréllek abban biztos lehetsz.-végre vége ennek az egésznek. Meg ölelték egymást és le pacsiztak.
-De nehogy azt hidd hogy miattad bocsátottam meg. Nem, nem. Miatta tettem mert Ő viszont bízik benned.-Dani rám mosolygott. Ide akart jönni egy ölelésre de szerintem nem mert. Megcsokóltam Manut és megköszöntem neki tettét....
KAMU SEDANG MEMBACA
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomansaNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...