Az èn hibàm

647 38 0
                                    

*Danny szemszöge*
Ki rohantam azonnal Gabi utàn de elhajtott a motorommal. Kemèny csaj mit ne mondjak. Viszont megölöm ezt a lànyt ha el esik vele. Vissza mentem Manuelhez ès be hùztam neki egyet hogy kijòzanodjòn.
-Te most takaròdj el innen te kis kurva.-el kültem a hülye picsa exèt. Nevetgèlve el is ment azonnal.
-Mègis mit kèpzelsz ő is kell neked?-Manu sìrva fakadt. Az arcàt a tenyerèbe temette. A kòrhàzas esett òta nem làttam ìgy.
-Tudod hogy rohadtul bejön nekem. Főleg hogy most hajtott el a motorommal. De sose vennèm el tőled annyira összeilletek. Most is làttad hogy volt fel öltözve? Mintha tèged làttalak volna..
-Vàrj mit mondtàl? A motoroddal ment el?- Manu idegesen fel pattant ès rögtön hìvogatni kezdte. Azonnal ki kaptam a kezèből a telefont.
-Nehogy felhìvd. A vègèn balesete lesz. Van a motoromban egy beèpìtet nyomkövető.-Manu vette a lapott be ültünk az autojàba  ès el kezdtük követni....

*Manuel szemszöge*
Ez az egèsz az èn hibàm. Ideges lettem ès csalòdótt.
-Nem èrtem itt kellene lennie.-Danny a fejèt vakargatta. A nyomkövető meg àllt. Viszont sehol sem talàltuk.
-Engedj el!!-sìkitàsra ès kiabàlàsra lettünk figyelmesek. A hangok utàn kezdtünk rohanni.
-Azonnal enged el.-ahogy közelebb èrtünk meglàttam őt. A földön feküdt maga tehetetlenül ès egy fèrfi vetköztette. Azonnal el kapott a szürke köd. Le kaptam ròla a fèrfit ès ütni kezdtem.
-Manu ne!-ràm kiabàlt Gabi de nem foglalkoztam vele. Ott vertem ahol èrtem. A vègèn màr Danny szedett le ròla. Ahogy leszedett ròla a fèrfi el rohant. Nem szòltam semmit Gabihoz akartam menni aki össze kuporodva ült egy fa tövèben ès sìrt.
-Kicsim èn nagyon sajnàlom. Csak tudod meglàttam a kèpet ès a cikknek a cìmèt. El lepett a szürke köd. Nem akartam èn szeretlek.-folyamatosan a Dannyhoz hùzodott. Àt ölelte helyetem is.
-Szerintem az lenne a legjobb ha ma nàlam aludna.-Danny megfontoltan intèzte hozzàm ezeket a sorokat. Nagyot nyeltem ès bòlintottam egyet. Oda mentem hozzà ès adtam egy puszit a homlòkàra. Nem mondott semmit csak sìrt tovàbb. Elmentem ès be ültem a kocsiba. Megvàrtam őket mìg fel ülnek a motorra ès elhajtanak. Mivel nem akartam haza menni ezèrt elmentem a fiùkhoz. Kopogàs nèlkül mentem be. Volt kùlcsom szòval nem volt nehèz bejutnom.
*Ne aggòdj haver jòl van màr alszik is. Mint egy angyal. De öszintèn mondom hozd rendbe dolgokat. Össze fog roppanni teljesen.* Danny küldtöt egy üzit. Ezek szerint màr otthon vannak.
-Manu te mi a fenèt keresel itt?-Milàn jött le àsìtozva  a lèpcsőn.
-Rohadt szarul festes ember.-Peti is jött mögötte.
-Kurvàra el basztam az egèszet...

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Where stories live. Discover now