Legyen tànc

997 35 0
                                    

9:30 volt az òràn mikor èn màr àt voltam öltözve ès a nagy tüķör előtt ülve ènekelgettem.
-Ùristen, ezerbocsànat de tènyleg.-szegèny Tomikàm szabadkozott nekem hogy kèsett. Nem tudtam rà haragudni. Szegènykèm tiszta vìz volt. Ùgy sajnàltam. Fogta le dobta a pòlojàt ès csak vigyorgott ràm.
-Na nyùszikàm kezdjük el szerintem.-nèztem ra nagy gübbedt szemekkel. Azèrt valjuk be a kocka has az kocka has. Legjobb baràtom tènyleg semmi több nincsen.
-Jòlvan kezdjük el-vigyorogtam mint a tejbe tök.
-Na èn arra gondoltam hogy gyakorolhatnànk azt a Lady Gaga koreot.-azonnal rà bòlintottam. Tènyleg ismer. Be kapcsolta a zenèt ès kezdő poziiciòba àltunk..
-Azta, nagyon sexy!!- hatalmas taps szò halatszott a hàtunk mögül. Ùristen azt hittem egyedül vagyunk. Hiszen csak 11 òra volt fent az òràn.
-Ne haragùdjatok sràcok.-Tomi kapott elsőnek èszbe hogy mondjon valamit.
Vàrjunk csak?! Ez...Ez Manuel jèzusum. Imàdom őt. Na nem. Csak lazàn. Meg böktem Tomi vàllàt hogy: Nèzd màr ki ez ember?!
-Ùgyan màr ez művèszet ès szuperek voltatok. Viszont nekem is kellene a terem. Ne haragùdjatok.-mondta nekünk azokkal a hatalmas nagy bòci szemekkel. Na jò vègem. Tomi oldalba bökött hogy: hè szòlalj màr meg.
-Izè..màrmint...semmi baj...nekünk ùgyis mennünk kell mèg òràm lesz...ès...ès..izè..-juj ez nagyon gàz.
-Akkor mi megyünk is jò gyakorlàst.-istenem köszönöm Tomi. Kiràngatott ebből az örült ciki helyzetből ès el küldött inkàbb gyorsan zuhanyozni. Nem fogok időben oda èrni òràra...Pikk-pakk kèszen lettem gyorsan fogtunk egy taxit ès be ültünk egy pizzàzòba volt durvàn 30 percem.
-Imàdluk Tomikàm.-hàlàlkodtam neki. A pizzàkat mar nagyban ettük közben mikor ki nevett hogy mennyire egy szerencsètlen is vagyok èn.
-Cuncika. Esküszöm vègig nèztem volna, de az az igazsàg hogy szerintem Manuelnek tetszett-csak szemet forgatva vissza fordultam  a pizzàmhoz. Gomdoltam jobban jàrok ha inkàbb csöndben maradok most...

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Where stories live. Discover now