Miòtta Manuval összevesztem mèg a màsodpercek is òràknak tűnnek.
-Ella. Ha szereted akkor beszèlj màr vele. Egy egyszerű nyelvbotlàs volt csak amit mondot.-Tomi màr 3 hete győzköd hogy beszèljek vele. Ìgyis ràbeszèlt hogy jöjjünk ki a parkba kicsit zenèlni.
-Tomi örülj annak hogy ide ki jöttem veled.-mèrgesen rà mordultam ès tovàbb pengettem a gitàrom hùrjait.
-Nem èrtelek csajszi. Milàn òta mindig is arra vàgytàl hogy valakk igazàn közeledjen felèd. Mostmeg ott hagyod egy sima fèlre èrtès miatt....*Manuel szemszöge*
3 hete pròbàlom el èrni Gabriellàt de nem veszi fel a telefont. Koncertről koncertre megyek. Alex sem tud semmit ròla. Senki.
-Haver. Szereted őt. Szerezd vissza.-Peti pròbàlt a szìvemre beszèlni. Dehàt mit tehetnèk mèg. Ha felhìvom nem vesszi fel, üzenetre nem vàlaszol, màr el is mentem hozzà nem nyitott ajtòt.
-Manu megtalàltuk Gabit. Àt küldtem a cìmet holvan.-ezzel a lendülettel felkaptam a cipőm ès màr be is ugrottam a kocsiba. Vègre. Gyorsan hajtottam hogy oda èrjek mielőtt el megy. Mikor oda èrtem azonnal èszre vettem. Nem volt egyedül a haverjàval volt azzal a Tomival. Nem bìzzok a gyerekben. Gabriella èppen gitàrozott. Olyan gyönyörű mint mindig. Kiszàltam a kocsibòl ès oda sètàltam hozzà.*Gabriella szemszöge*
•Soha nem volt senki mellettem...-Manu egyik szàmàt kezdtem el ènekelni. Istenem borzasztòan hiànyzik. Csak pàr napja ismertem mègis mintha èvek òta a szìvemben lenne.
•De èn szeretnèk melletted lenni kicsi làny...-egy rekedtes hang ènekelt bele a dalba àt is ìrva azt. Felkaptam a fejem ès Manuelt làttam meg azonnal felpattantam ès a nyakàba ugrottam. Szorosan magàhoz ölelt ès valamit a nyakamba akasztott. Egy koncert belèpő volt az.
-Èn nem akarlak magamra erőltetni. Nem is kell most vàlaszolnòd. Ha szeretsz akkor eljössz a mai koncertre, ha nem szeretsz akkor nem jössz el.-mèlyem a szemembe nèzett nem hagyott szòhoz jutni egy puszit nyomot az arcomra ès elment.Csak nèztem ahogy be ül az autòba ès elhajt. Mi a fene törtènt?
-Tomi...El kell mennem a koncertre.-Tomi fele fordultam ő pedig csak hevesen bòlògatòtt nekem. Tomival gyorsan haza mentünk segìtett ruhàt vàlasztani, hajat csinàlni meg sminket is.
-Tomi ez ìgy nem elèg kell valami....valami nagy romantikus. Tudod van abban a filmben is mikor egy tàblàt tart fel a csàvò ès ùgy mondja el hogy mennyire szereti a lànyt.-Tomi tudta hogy miről beszèlek el is ment keresni valami karton lapot. A koncert 22:00-kor kezdōdik ès ìgyis màr este 20:30-van. Oda is kell jutnom valahogy. Tomi győzedelmesen hozta az előző napi pizzàs doboz tetejèt ès egy fekete filcet. Ràìrtam nagy betűkkel hogy szeretlek Manu.
-Tessèk ezt mèg ragasszuk rà.-Tomi hozott egy hosszù fakanalat hogy fel tudjam tartani Manunak hogy làssa. Annyira izgatott voltam.
-Nyugi Dràga nem lesz semmi baj. Dögös vagy. Èdes, okos, kedves ès cuki csajszi vagy Manuel odàig van èrted tudom. Viszont reggel hìvj fel. Viszont gyere mert itt a taxi.-Tomi csak hadart ès hadart majd magàval hùzott a taxihoz. Gyorsan felkaptam a cipőm, telefonom, kulcsom meg a tàblàm ès màr mentem is.
-Sok sikert ès ne csalòdjak benned.-Tomi a taxi előtt àt ölelt ès biztatott.
-Köszönöm hogy szàmìthatok ràd.-beszàltam a taxiba. Le adtam a cìmet ès màr ùton is voltunk.
Mikor oda elèrtünk rengetegen voltak. Megköszöntem a sofőrnek, kifizettem ès kiszàltam. Meg mutattam a jegyem ès màr be is engedtek. Pròbàltam a tömeg közepèn elhelyezkedni.
-Sziasztok Manuel vagyok. Remèlem mindenki itt van.-Manu köszöntöjère minden làny felsìkitott.
-Az első szàm a Kicsi làny lesz.Szàmomra ez most nagyon sokat jelent, mert vàrok egy bizonyos szemèlyt a tömegbe. Remèlem eljöttèl kicsi làny.-ezzel ràm utalt. Mindenki felsìkitott. Elkezdte ènekelni ès ez volt az a pont mikor ùjbòl beleszerettem. Az vàrtam mikor nèz ide vègre. Tàblàm màr a magasban volt. Mikor ide nèzet megforditottam. Làttam az arcàn hogy elolvasta ami rà van ìrva. Elcsuklott a hangja. Sokkal èrzelmesebb ès làgyabb lett.
-Kicsi làny eljöttèl szeretlek.-kicsit àt költötte nekem a dalt. Elkezdett le sètàlni a tömegbe. Az összes làny felè kapott de ő csak felèm jött ès most csakis nekem ènekelt. Mikor ide èrt hozzàm meg simitotta az arcom ès a szemembe nèzett. Mikor vège lett a dalnak megcsòkolt azonnal vissza csòkoltam. Nem gondolkodtam rajta egyàltalàn. Elkìsèrt a szìnpad mögè.
-Siettek vissza hozzàd. Imàdlak. Tàblàs làny.-kaptam mèg egy csòkot. Majd vissza rohant a szìnpadra de mintha adrenalin bombàt nyelt volna.
-Szia kislàny.-hàtam mögül kettő hangot hallotam meg. Hàtra fordultam ès elmosolyodtam Peti ès Milàn volt az.
-Na mivan tàblàs làny. Mèg èn is el èrzekenyültem.
-Üdv a klubban....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomanceNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...