Manuel már 2 hete itthon van. Hála égnek minden teljesen rendben van mind az egészségével mind a kapcsolatunkal. Viszont sajnos holnaptól el kell mennie több napra koncertezni meg interjúkat adni.
-Muszáj menned?-kérdeztem kis kutya szemekkel. A kanapén voltunk és filmeztünk.
-Kincsem tudod hogy muszáj de sietek vissza hozzád. Ígérem.-szorosan hozzá bújtam. Hiszen még csak most kaptam őt vissza. Azóta a nap óta nem is veszekedtünk. Itthon voltunk és egymással foglalkoztunk. Mikor oda bújtam bele puszilt a hajamba.
-Annyira szeretlek te lány. Mindennél jobban.-rám nézett és hosszan megcsokólt....
Reggel kómásan ébredtem fel. Fent voltam az ágyunkban. Biztos fel hozott este mert el aludtam. Manuel már nem volt mellettem. Biztos pakol vagy reggelizik. Ki keltem az ágyból és fel öltöztem. Le mentem a konyhába és igazam volt evet.
-Jó reggelt.-mosolygott rám és evett tovább. Elém tolt egy tányért amin crossain volt..
-Hmm imádlak.-le ültem egy székre és enni kezdtem.
-El megyek be pakolok még egy pár dolgot egyél csak.-oda jött és bele puszilt a hajamba majd fel ment. Egyedül maradtam jobb lesz ha hozzá szokok. Lehet beszélek Andival hogy rá ér e fel kéne díszíteni ezt a házat. Basszus december 1 van és sehol egy dekor.
*Szia drágám rá érsz ma? Kellene kicsit vásárolni dekorációt🎄*
El küldtem az üzit neki remélem válaszol.
-Gyere kicsim mennem kell.-oda sétáltam hozzá szomorúan és karjaiba estem.
-Jaj kicsi lány nem lesz semmi baj. Sietek vissza hozzád. Ígérem.-kicsit el tolt magától. Hatalmas kezeivel megfogta az arcom és a szemembe nézett.
-Vigyáz magadra kérlek. Szeretlek.
-Én is szeretlek.-hosszan megcsókolt és újra meg ölelt.
-Na gyere Manuel.-Alex jött be az ajtón.
-Alex szia.-oda mentem hozzá és meg öleltem.
-Sietek vissza kicsi lány.-Manuel adott még egy puszit és a vállára vette a táskáját.
-Ajh de jó hogy ez az egész az én művem.-Alex meg veregette a vállát és elmentek. Kicsit még álltam az ajtóban majd be mentem mert el kezdtem fázni.
*Szia kislány. Sajnos ma nem jó nekem. Interjúkra kell mennem de ha gondolod holnap egy ebéd?*
Ajh de jó Petiék sem érnek rá Brunóékse egy valaki maradt Dani. Az esett óta mindent meg beszéltünk a Danival. Jóban vagyunk meg minden csak nem szeretném össze zavarni az érzéseit. Le huppantam a kanapéra majd fel hívtam a Danit nem is biztos hogy ráér.
*Szia Dani. Ráérsz ma?
*Szia. Persze. Miújság?
* Jaj de jó. El jössz velem vásárolni karácsonyi cuccokat?
*Ajh hát lehet....
*Telegdy.
*Jó jó. Jövök 30 perc múlva fel veszlek. Szia.
Nevetve nyomtam ki a telefont. Gyorsan fel mentem. Fel vettem kicsit melegebb ruhát mert hideg van. Mikor meg lett a ruha kollekcióm csináltam egy képet és fel töltöttem.Shopping for christmas🎄🎄
Felkaptam a táskám és már rohantam is. Dani már a ház előtt dudált. Be szálltam a kocsiba és meg öleltem.
-Szia .
-Szia. Én vagyok az áldozatt?
-Hát mindenkinek van dolga úgyhogy igen. Érezd magad kiválasztotnak. -Dani be indította a kocsit és már utón is voltunk. Valami érdektelen dologról beszéltünk mikor csippant a telom. Azonnal meg néztem és igen Manuel volt.
*Gyönyörű vagy. Nagyon szeretlek és hiányzol. Kivel vagy?
*Édes vagy. Danival megyek mert senki nem ért rá.
*Jólvan vigyázz magadra. Megyek tovább interjúra. Majd beszélünk még csókollak.
*Csók.
-Manuel volt az?-kérdezte Dani mosolyogva miközben le parkolt és ki szálltunk.
-Igen. Tudod még csak most ment el de már most hiányzik.-egy bevásárló kocsihoz sétáltam és ki húztam a helyéről.
-Nagyon összeilletek. -jól estek Daninak a szavai de még is láttam rajta hogy szomorú amiért ezt kell mondania.
-Na gyere te kiválasztott. -nevetve a keze után kaptam és húztam magam után. Mikor bementünk azonnal a Auchanba mentünk.
-Úristen imádom.-halkan fel síkitottam mint egy kislány amin Dani természetesen jót nevetett.
-Na jó gyere segíts válogatni.-Dani jött utánam és mindenből el kezdett be pakolni egyet-egyet.
-Na jó ez irtó cuki.-mutattam egy hóemberre. Több fajta volt belőle úgyhogy mindenből hoztam egyet....
Nem is tudom mióta vásároltunk már de voltunk mindenhol.
Auchan, Kikk, Tesco, Pláza stb.. Rengeteg mindent vettünk.
-Na jó most én mondom hova megyünk.-Dani hirtelen irányt váltott és egy meki felé mentünk.
-Éhes vagy?
-Rettenetesen.-ki kértük a rendelésünket és le ültünk. Dani nevetve nyomogatta a telefonját ami kicsit zavart.
- Mi csinálsz?-kérdeztem és mellé ültem. Láttam hogy csinált egy pár képet és ki rakta őket instára.
-Jézusom ennyire örült vagyok?-kérdeztem nevetve mikor mutatta őket.
ESTÁS LEYENDO
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomanceNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...