Kísért a múlt...

454 25 0
                                    

A költöztettők nagyon rendesek voltak mert segítettek be pakolni a cuccokat. Manuel kifizete őket majd el mentek.
-Na akkor szerintem állunk neki.-mondtam és össze csaptam a tenyeremet.  Manuel kapcsolt be zenét és vitte a konyhai feliratú dobozt én meg fogtam a többit.....
-Kinyitom!-kiabálta Manuel az emeletre. Van egy kedvenc fotelem amit én vettem az cipeltem fel oda .
-Szia Kicsike. Végleg?-mikor megfordultam egy mosolygó Peti állt előttem.
-Jaj Peti annyira hálás vagyok neked.-azonnal oda rohantam és meg öleltem.
-Ha te nem lettél volna most ez nem lenne. Igen amúgy végleges a dolog.-mosolyogtam mint a tejbe tök.
-Akkor jó mert az a hír járja hogy a kezed kérte meg.-Peti meg mutatta a telefonját és tényleg.
*A tini lányok nagy szerelme a híres Gödöllei Manuel ma megkérte barátnője kezét aki többszörösen  is igent mondot......*
-Basszus ezt nem hiszem el..-le ültem az ágyra és a fejemet fogtam.
-Nincs ezzel baj. Na semmi baj. Gyere ide.-Peti látta rajtam mennyire kétségbe estem. Mellém ült és át ölelt.
-Nem lesz semmi baj ne aggódj.
-Nem Peti te ezt nem érted. Nem akarok a hírekben lenni. Nem akarom hogy a szüleim tudjanak bármit is az életemről. -teljesen kifakadtam és sírni kezdtem. Annyira hangosan zokogtam hogy Manuel fel rohant aggódva hogy mi történt.
-Mi a baj? Történt valami?Miért sírsz Édesem?-elém guggolt és el vette a kezem át arcom elől és megfogta őket.
-Ha a cikk zavar el rendezem. Ne aggódj.
-Nem Manuel. Én lennék a legboldogabb ha tényleg a kezem kérted volna meg. Most is boldog vagyok hogy össze költöztünk. ....Csak tudod nem akarom hogy a szüleim tudjanak rólad.-Manuel nem mondott semmi hiszen Ő tudta a történetet. Felált és adott egy hosszú csókot.
-Viszont most bújj be az ágyba és kérlek aludj egyet.-tettem amit mondott. Tényleg fáradt voltam le feküdtem ő pedig be takart. Ahogy kimentek rögtön el is aludtam.....

*Manuel szemszöge*

-Miről van szó?-Peti eléggé zaklatott lett   ahogy látta sírni. Tudom hogy a húgaként tekint rá. Bármit meg tenne érte.
-Hát ez egy elég hosszú sztori ...-elmentünk leültűnk a kanapéra. Itt volt Andi is Peti barátnője be akarta mutatni Gabinak.
-Na hol van a csajszi?-kérdezte Andi de mikor meg látta Peti arcát nem szólt semmit.
-Gabriella nem hiába költözött ide. 18 évesen megismerkedett egy sráccal 120km-re lakott tőle. Elment hozzá a fiú és egymásba szeretek a szülei is kedvelték a fiút amíg a Gabriella nem akart el menni hozzá. Nagy nehezen el engedték és mikor haza ment be kattantak a dolgok. A szülei annyira ellenezték a kapcsolatukat hogy elszökött hozzá de vissza ment mert azt hitte tudnak felnőttek módjára tárgyalni. Sajnos nem így lett. Bezártak a szobájába addig amíg el nem ment a fiú. Majd este be nyugtatózták le ittaták majd még erőszakoltatták az egyik fiú haverjával....
-Jézusom...-Andi volt az aki elsőnek fel eszmélt.
-Sose mondta-Peti alig bírta fel fogni.
-Nem szeretek ilyenekkel dicsekedni.-kihagyott a szívem egy ütemet mikor meg hallotam a hangját.
-Ne haragudj..-hozzám sétált és az ölembe ült.
-Nem haragszom Peti amúgy is olyan mintha  a báttyám lenne.-szorosan magamhoz öleltem és nem engedtem el. Akarom hogy tudja rám számíthat.
-Te vagy Andi úgye?-kérdezte Andit csillogó szemekkel.
-Gyere Peti hadjuk a csajokat.-mondtam Petinek mert láttam rajta már ő is fogta a fejét. Csajos duma. Petivel kimentünk a konyhába.
-Nyugi ők joba lesznek.-mondtam Petinek mert láttam rajta az aggodalmát.
-Tudom én a rajongóktól félek....

*Gabriella szemszöge*

Ez az Andi egy nagyon jó fej lány. Annyira összeillenek a Petivel. Rengeteget beszélgettünk az én életemről és az ő életéről.
-Nem megyünk el bulizni?-kérdezte Andi csillogó szemekkel.
-Nekem jó.
-Hova megyünk?-Peti jött ki a konyhából kiabálva.
-Bulizni benne vagy drága?-kérdezte Andi és egy csókot nyomott az arcára. Annyira édesek. Örülök hogy Peti is végre boldog.
-Akkor menjünk.-Manuel mögé lépett és a fejem búbjára nyomott egy puszit.
-Gyere Andi öltözünk át.
-Oké.-megfogtam a kezét és felhúztam a szobába. Nagyon régen készülödtem csajjal úgy nézve.
-Na nézzük....Ez nem jó...Ez se...Na de ez tökéletes...Nekem pedig ez.-kidobott kettő ruhát be mentünk a fürdőbe készülődni kis smink kis hajgöndödités és készen is voltunk.

-kidobott kettő ruhát be mentünk a fürdőbe készülődni kis smink kis hajgöndödités és készen is voltunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Bestie🥰😊

Én azért fel húztam egy kardigán.
-Csajok gyertek már!-Peti kiabált fel már idegesen. Andi fel nevetett és már mentünk is le. A kettő srácnak még a szava is el állt.
-Azta.-mondták egyszerre. Pedig nem vagyunk ki öltözve.....

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora