Reggel ugyan ott keltem fel ahol tegnap egész nap voltunk. A mi kis kuckónk. Manura néztem aki olyan kis édesen aludt. Ki másztam mellőle és el mentem a mosdóba.
-Manuel engedj be most azonnal!!!-valaki hangosan verte az ajtót. Őszintén kicsit meg ilyedtem. Be mentem a konyhába és élő vettem egy serpenyőt. Biztos el rettentően nézzek ki. Stitches kezeslábasban és egy serpenyővel a kezemben. Júj az összes betörő retegjen. Oda sétáltam az ajtóhoz és egy határozott mozdulattal kinyitottam.
-Ne bánts kérlek.-mondtam miközben meg lenditetem a serpenyőt. Nem nyitottam ki a szemem össze szorítottam.
-Még is mi történt?-Manu jött le aggódva.
-Védem a házat.-jelentettem ki büszkén.
-Kicsim le ütötted a Dannyt.
-Micsoda?- rá néztem a személyre aki verte az ajtót. Igen ez tényleg egy földön fekvő Dániel. Jézusom. Manuel el nevette magát és be húzta az ajtón. Be csúktam mögötte az ajtót és mentem utána.
-Miért ütöted le?-kérdezte és félve el vette tőlem a fegyverem.
-Hát verte az ajtót hangosan hogy "Manuel engedj be most azonnal" és meg ilyedtem.-boci szemekkel néztem rá.
-Máskor inkább gyere vissza hozzám és szólj nekem. Kérlek. Mielőtt bajod esik.-ki tárta karjait hogy bújjak hozzá. Karjai közé bújtam és mellkasába fúrtam a fejem. Védelmezően át ölelt.
-Jobban vagy amúgy?-kérdezte aggódva.
-Igen köszönöm.
-Mi a fasz történt? Hú fáj a fejem. - Danny volt az. Kezdett ébredezni.
- Hát haver qgyon lettél verve egy serpenyővel.-Manuel ki nevette barátját én meg csak sajnálkozva néztem rá.
-Te voltál?-kérdezte elég morcosan.
-Igen sajnálom csak meg ilyedtem úgy verted azt az ajtót.- egyszer csak azt éreztem hogy át ölelt.
-Nem haragszom. Örülök hogy meg tudod magad védeni.
-Viszont haver. Egész este vártalak titeket. Azt mondtad benne vagy a dupla randiba.
-Basszus haver ne haragudj csak tudod...
-Az én hibám vagyis inkább a természeté bocsika. -Nem mondott semmit csak egy hatalmasat sóhajtott és le ült a kanapéra legalábbis ami maradt belőle. Lassan vissza kellene pakolni.
-Semmi gáz de a Regina elégé haragudott.-jaj csak az ne legyen akire én gondolok.
-Milyen Regina?-kérdeztem nagyot nyelve. Mutatott róla egy képet. Jaj ne. Osztálytársam volt ez egy hülye liba.
- Mi a baj?
-Ismerem. Állítólag barátnők voltunk de csak ki használt.
-Szerintem te másra gondolsz ő nem ilyen.-rögtön menteni próbálta de tudom hogy ő az. Hatalmasat fog benne a Danny csalódni.
-Tudod mit haver ma este jó? Mondjuk este 8? Persze csak ha jobban vagy Édes?- Manu rögtön rám nézett. Én csak bólintotam egyet hogy persze. Muszáj látnom hogy tényleg ő e az.
-Jó legyen beszélek vele. Viszont kérlek. Ezt ne hozd. Tudod mit? Inkább el is viszem.-ezzel a lendülettel el vette a serpenyőt és el ment.
-Manu el vette a fegyverem.
-Kicsim szerintem jobb ez így mindenkinek.
-Gonosz vagy.
-Én soha nem gyere kapsz reggelit és utána játszunk egyet.- be invitált a konyhába ahol precízen készített nekem pirítós kenyeret meleg teával.
-Azta és még főzni is tudsz.-hangosan fel nevettem. Tőle csak egy gúnyos vigyort kaptam.
-Hú csak nem kaja van.-most bezzeg nincs itt a serpenyő. Peti huppant le mellém a székre és kaptam egy puszit a fejem tetejére.
-Jobban vagy Király lány?-de édes miattam jött el.
-Igen jobban de neked viszont nagy szerencséd van.-Peti fel húzta a szemöldökét kérdőn.
-Az előbb a Dannyt verte fejbe egy serpenyővel.-Manu el mondta helyettem mert én már majszoltam a reggelit. Peti hangosan fel nevettet. Manu is le ült mellénk és így már hárman reggeliztünk.
-Fifázunk egyet?-kérdezte Peti csillogó szemekkel. Mivel én nem tudok így nem szóltam bele. Manu azonnal bele ment el foglalták a kanapét és a tvt. Sóhajtottam egy nagyot és követtem őket egy mosdó szünet keretében. Manu mellé ültem Ő viszont azonnal az őlébe húzott. Mivel nem érdekelt a Fifa így telefonoztam inkább. Kíváncsi vagyok mi lesz azon a dupla randin. Jaj lassan készülődni is kell....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomanceNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...