Szűz vagyok

780 36 2
                                    

*Manuel szemszöge*
Rettenetesen meg ilyedtem mikor az az ember ki rántotta az ajtón az én kicsikémet. Most le se vettem róla a szemem. Az összes mozdulatát lestem. Figyeltem az összes apró lélegzett vételét. Ahogy próbáltunk egyszer csak azt vettem észre hogy le ejtette a könyvet a földre. El aludt. Peti rögtön ki ment és csinált róla egy képet. Gondolom ki rakta instagramra mert rezgett egyet a telefonom.

 Gondolom ki rakta instagramra mert rezgett egyet a telefonom

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

A mi csajunk❤

Megjelölt mindenkit a képen majd vissza jött.
-Imádom őt de nem csak én.-Peti fel mutatta a telefonját. Danny volt az első aki hozzá szólt a képhez.

Hiányzol picúr❤

Nem kéne féltékenynek lennem hiszen csak haverok de valahogy mégis csak zavar. Valahogy Danny túl közel akar hozzá férkőzni.
-Sose hagyna el téged. Szeret téged .-Peti a vállamra tette a kezét biztatásképp. Tovább próbáltunk, énekelgettünk, hülyültünk és ittunk . Olyan este 8 felé járt az idő mikor láttam ahogy Gabi ébredezik ki léptem hozzá .
-Jó reggelt hercegnőm.-édesen dörzsölte   a szemét és egy hatalmasat nyújtozott.
-Sokáig aludtam?-kérdezte miközben feltornázta magát és bele túrt a hajába.
-Pisilnem kell.- olyan hirtelen ugrott fel hogy engem meg fel lökött. Elkezdett rajtam nevetni mire magamra húztam. Mélyen bele néztem a szemébe és megcsokóltam.
-Na gyere el kísérlet.
-Hova?
-Pisilni.-olyan cuki érthetetlen fejét vágott.
-Egyedül is el tudok menni.
-Vagy én kísérlek ki vagy a Peti.-rá mutattam az illetőre aki kajánul vigyorogni kezdet.
-Jó akkor gyere te.-megforgatta a szemét és el indultunk a mosdók felé. Be ment az egyik mosdóba én pedig követtem kint a mosdónál vártam meg. Bele néztem a tükörbe.
-Jól van még mindig jól nézzek ki.
-Igen jól nézzel ki.-a szivrohamot hozta rám Gabi mikor megjelent mellettem.
-Tudod annyira dögös vagy.-közelebb léptem hozzá. Egy tincset a füle mögé simitottam. Már szinte ebbe is bele remegett. Ajkaimal lassan közeledtem ajkaihoz majd kiéhezetten le csaptam rájuk. Felültettem a mosdó szélére és ott tovább csókoltam. Kezemmel a szoknyája alá nyúltam mire hangosan felnyögöt. Le vette rólam a pólót és a szemeit legeltete felső testemen.
-Tetszik mi?-lehet a pia is teszi ezt velem de Jézusom annyira kívánom mostmár. Azt akarom hogy teljesen  az enyém legyen. Vissza tért az ajkaimhoz. Ő is egyre vadabb lett. Levetem róla a ruháját ki kapcsoltam a melltartót és le húztam a bugyit. Ez után ő vetköztetett engem. Finoman el kezdtem masszírozni mindenhol. Kicsit el szakadtam tőle a ruháinkat le terítettem hogy ne legyen olyan hideg. Vissza fordultam hozzá és le fektettem a ruhákra. Rá másztam és hevesen csókolni kezdtem újra. A csókja, az illata, a teste Imádom.
-Manuel.....-kicsit el tolt magától és le sütötte szemeit.
-Mi a baj?-megijedtem lehet túl gyors lenné? Esetleg nem akarja?
-Tudod...én még szűz vagyok.-na jó ezt nem hiszem el. Egy igazi érintetlen lány.
-Akarod kicsi lány?
-Igen mindennél jobban.
-Akkor bízz bennem. Gyengéd leszek. Ne aggódj.-Vissza tértem ajkaihoz és ez volt az a pont mikor rá jöttem ő tényleg az enyém lehet teljesen......

*Gabriella szemszöge*
Az aktus után kicsit rendbe raktuk magunkat és vissza öltöztünk. Neki döltem ki merülten a falnak.
-Jól vagy? Ugye nem bántad meg?
-Imádtam. Tökéletes volt. Szeretlek.-megkönyebülten sóhajtottam fel és egy apró csókot leheltem ajkaira.
-Gyere menjünk vissza.-megfogtta a kezem és vissza mentünk a többiekhez. El se hiszem hogy megtörtént. Manuel vette el a szüzeségem. Ajh úgy megbeszélném valakivel. A fiúk is nagyon beszéltek valamit és folyamatosan engem bámultak. Tuti ezer hogy minket beszélnek ki. Zavarombol a telefonom rezgése hozott vissza.
*Szia picúr hiányzol*-Danny volt az egy képhez írt hozzászólást  amit Peti rakott ki rólam. Rá is írtam.
*Szia tudnánk beszélni
kicsit csajosan?*
*Persze csajsziiiiii.Miujság?*-muszáj volt fel nevetnem azon amit írt.
*De kérlek ezt ne mond el senkinek*
*Hűha komolynak hangzik a dolog.
Van valami baj? Bántott Manuel? Hol vagy most?*-Danny nagyon aggódni kezdet ami igazán jól esett.
*Manuel el vette a szűzeségem*
*....*
*Danny itt vagy? Haragszol most? DÁNIEL*
*Hagyj békén*-innentől már nem is írt. Ez most nagyon rosszul esett. Nem értem mi a baja. A fiúk nevetve jöttek ki.
-Mehetünk haza?-kérdeztem reménykedve. Az eddigi jó kedvem valahogy el tűnt.
-Baj van?-kérdezte Brúnó. Megráztam a fejem és ki indultam.  Manuel  utánam futott és megfogtta a kezem. El mosolyodtam és egy enyhe pír is megjelent az arcomon. Még jó hogy sötét van és nem látszik. Beszáltunk a kocsiba és haza felé indultunk....

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant