Bìztam benned

752 38 0
                                    

*Gabriella szemszöge*

Reggel Manu ölelő karjaiban èbredtem. Rettenetesen jòl esett ez az èrzès. Mèlyen beszìvtam illatàt. Kicsit fel kömyököltem az àgyon ès ùgy nèztem Őt.
-Tudod kicsi làny elèg sokat mozgolòdsz àm.-meglepődtem mikor csukott szemekkel vigyorogva beszèlni kezdett hozzàm.
-Sajnàlom. Ha gondolod ma èjszaka akkor alszom kint.
-Dehogyis.-kiàltott fel ès magàra ràntott. Mèlyen egymàs szemèbe nèztünk. Egyik kezèt az arcomra rakta, màsikkal pedig a mèg bekötözött kezem simogatta.
-Tudod èn szeretlek.-teljesen őszintèn gondoltam amit mondtam. Vàllasz helyett gyengèden magàhoz hùzott ès hosszan megcsòkòlt.
-Tudod èn is szeretlek-mondta nevetve. Ledöntött az àgyra ès elkezdte puszilgatmi a testem.
-Ki ez korra reggel?-kèrdeztem nyügösen mert megszòlalt a telefonja. Nagy nehezen lemàszott ròlam ès felvette.
-Mond haver.
-Engedj màr be.-hirtelen le tette  a telefomt a fejèt ràzva.
-Peti az be akar jönni.-Manu mèg egy utolsò csòkott lehelt ajkaimra. Utána meg kedvetlenül de ki màszott az àgybòl. Nevetve nèztem duzzogàsàt. Mikor ki ment kicsit vissza döltem. Hallottam hogy màr be invitàlta. Eröt vettem magamon ès ki màsztam az àgybòl majd le sètàltam a lèpcsőn. Viszont nem tudom mi törtènt de ahogy az utolsò fokhoz èrtem megszèdültem ès leestem a lèpcsőről.
-Jèzusom jòl vagy?-Manu aggòdva rohant oda hozzàm ès azonnal fel kapott az ölèbe ès kanapèhoz vitt ahol le rakott.
-Igen jòl vagyok csak hirtelen megszèdültem ès elvesztettem az egyensùlyom.-kicsit zavartnak èreztem magam. Hiszen ìgyis Peti előtt is Manu egyik pòlòjàban voltam meg az egyik boxerèben.
-Biztos benned van mèg az a sokk hatàs.-Peti pròbàlt okoskodni egy kicsit de nem igen jött neki össze.
-Na viszont hoztam neked egy kis boldogsàgot a mai napra.-Peti màr rendesen vicsorgott esküszöm. Rengeteg èdessèget hozott meg Baileyst. Hmmm az a kedvencem.
-Imàdlak Petii-mondtam neki mosolyògva mire csak ràm kacsintott.
-De tèged jobban.-mondtam Manunak mert làttam rajta hogy nem tetszett neki a kijelentèsem. Ràm kapta a tekintetètt èn meg belecsipptem a pofijàba.
-Na viszont 3 òra körül jönnek a sràcok azèrt hoztam ezeket neked.
-Mivan?-èrtetlenül nèztem a kettő fiùra.
-Igen el akartam mondani a fiùkkal terveztünk neked egy ilyen:Örölünk hogy jobban vagy bùlit. Tudod kint a kertben. Medence, pia, sütögetès. Benne vagy?-Manu remènykedve nèzett ràm hogy nem most fogom megölni.
-Persze.-öszintèn örültem neki hogy ilyen kedvesek velem. Hiànyoznak a többiek is màr.
Dèlutàn 3 òra nagyon gyorsan eljött. Manu mondta nyugodtan hìvjam meg a Tomit is ha szeretnèm.  Nagyon megörültem neki. Viszont valami nem hagy nyugodni. Manu a fiùkkal el volt iszogattak èn meg a kanapèn ültem ès figyeltem őket.
-Na mivan dràgàm?-Tomi volt az. Le ült mellèm a kanapèra. Rà emeltem a tekintettem ès ùgy nèzett ràm mint aki azt mondja:Ne haragùdj az èn hibàm.
-Te titkolsz valamit?-kèrdeztem rà mire a fejèt kezdte el vakargatni ès azonnal el akart menni. Viszont èn azonnal utàna mentem.
-A Te hibàd volt ùgye? Csak Te tudtad hol vagyok aznap este.-kint voltunk màr az udvaron. Utàna kiabàltam mert sokkal gyorsabb volt nàlam. Erre a kijelentèsemre az összes fiù felkapta a tekintetètt.
-Figyelj..-oda jött hozzàm ès rà rakta a kezèt a vàllamra-èn..szòval nekem azt mondta csak beszèlni akar veled. Azt mondta sajnàlja az egèszet....
-Te most szìvatsz? Tènyleg hittèl neki? Megfenyegetett? Mit igèrt neked? Pènzt? Kurvàt?-az arcàba ordibàltam sìrva. Nem bìrtam bent tartani a könnyeimet egyszerűen kicsordultak. Manu kezdett közelebb jönni a Dannyval együtt.
-Tèged...annyira szeretlek ès tudtam hogy neked csak a baràtod vagyok. Azt mondta nekem hogy majd Ő segít mert ùgyis hallgatsz rà..-megakarta fogni a kezem de èn elhùztam.
-Èn bìztam benned.-mondtam neki sìrva-Bìztam benned te rohadèk-orditottam az arcàba ès felpofoztam. El akartam fùtni de hirtelen vissza ràntott.
-Enged el ha jòt akarsz magadnak.-Manu egyre közelebb jött rà akart ugrani de fèltett engem. Fèlt hogy vèletlenül engem ütne meg.
-Tudod èn nagyon sok mindent tudok ròlad.-jaj ez rosszul kezdődik-Èn azt is tudom mitől fèlsz a legjobban mèg a bàtyàdon kivül...-mire ezt kimondta be dobott a medencèbe. Nem tudok ùszni ès rettegek a vìzben...
*Manu szemszöge*
Mikor be dobta Gabit a vìzbe èn azonnal be ugrottam hozzà a fiùk pedig el kaptàk a Tomit helyetem. Le merültem hozzà. Mèg làttam ahogy kapàlozik. El kaptam a kezèt ès felhùztam a vìz felszìnère. Ki raktam a medence szèllère majd èn is kimàsztam. Rettenetesen zihàlt ès kapàlozott. Nem tudtam hogy mit tegyek...
-Most mondta ez a sepredèk. Pànik beteg.-jött oda a Danny.
-Mèg is hogyan nyugtassam meg?-kèrdeztem kètsègbeesve. Danny csak megvonta a vàllàt. Hirtelen megcsòkòltam hàtha az segìt. Èreztem ahogy lassan megnyugszik. Szappora lègzèse lassabb ès egyenletes lett.
-Köszönöm-suttogta sìrva.
-Annyira hülye voltam hogy bìztam benne.-lassan fel ült ès elkezdett sìrni. Felemeltem az àllàt ès le töröltem könnyeit.
-Nèzz ràm hercegnő. Nincsen ezzel semmi baj. Kihasznàlt tèged mert akart tèged. Mi viszont szeretünk tèged főleg èn.-nem mondott semmit csak megölelt. ...

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Where stories live. Discover now