*Hangos dörgèsre keltem fel. Oldalra pillantottam de Manuel màr nem volt mellettem. Kimàsztam az àgyambòl ès kisètàltam a szobàmbòl. Bàr ne tettem volna. Manuel ott feküdt a földön vèrben ùszva. Felsìkìtottam mire valaki felnevetett. A bàtyàm volt az.
-Kicsi pici hùgicàm hàt nem megmondtam hogy ne szeress senkit?!-kèrdezte. Közben oda jött hozzàm ès a falnak nyomot.
-Ne csinàld ezt kèrlek.-sìrtam, nem tudtam màst tenni. Rettegtem tőle de legfőkepoen attòl hogy Manuel miattam halt most meg.
-Ne aggòdj te is mindgyàrt a sorra kerülsz.....*-MANUEL!-felsìkitottam. Viszont nem èreztem fàjdalmat. Helyette kettő erős ès vèdelmező kart èreztem magam körül.
- Psszt!Psszt!Gabriella! Kicsi làny! Kèrlek ne sìrj itt vagyok!-Manuel màr lassan jobban meg volt ilyedve mint èn magam. Hirtelen kipatantak a szemeim ès meglàttam őt. Jaj istenem köszönöm.
-Manuel.-suttogtam mikor magàhoz ölelt.
-Manuel.Annyira fèlek. Nem akarlak veszèlybe sodorni.-sìrtam mellkasàba. Mire el tolt magàtòl egy picit ès ràm nèzett kèrlelve hogy mondjam el mi a baj.
-Tudod van egy bàtyàm aki....aki egyszer megpròbàlt megölni ès èn ezt elmondtam a rendőrsègen ès mivel egyèbkènt is ő màr visszaesőnek szàmìt lecsùktàk. Viszont nekem akkor bosszùt esküdött ès idèn szabadul. Rettegek tőle.-ki sìrtam Manunak megint a bànatom mire ő megcsòkòlt.
-Sajnàlom csak megsajnàltalak ès ùgy èreztem valamit tennem kell....Vagyis nem azèrt csòkoltalak meg mert sajnàlak hanem mert...- itt viszont fèlbeszakìtottam.
-Manu nekem nem kell egy olyan kapcsolat ahol csak sajnàlnak ès azèrt jönnek össze velem.-pròbàltam erősnek tűnni de nem èreztem magam annak.
-Tudod most az lenne a legjobb ha elmennèl. Lassan mennem kell dolgozni is.-nem akartam el küldeni Manut mert èn ùgy èrzem tènyleg beleszerettem.
-Gabriella, na haragùdj nem ùgy gondoltam csak...
-Nem. Èrtem èn megsajnàltàl. Ne aggòdj keresek egy màsik gitàr tanàrt is magamnak. - szomorùan de ezt meg kellett tennem. Manuel ezzel a lendülettel fogta a cuccàt felöltözött ès elment.
-Èdes istenem. Pedig olyan valòs volt. -feltört belőlem a zokogàs. Viszont nem tarhatott sokàig. Reggel 6 òra van màr ès 8-ra a könyvtàrban kell lennem. Le töröltem a könnyeim. Beszìvtam mèg Manuel illatàt az àgyneműről ès neki àlltam rendet rakni ès fel öltözni.
Mikor mindennel kèszen lettem be kaptam egy almàt ès indultam dolgozni.....
ESTÁS LEYENDO
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomanceNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...