Mostanában én és Manuel nem sokat tudunk kettesben lenni. Mindig úton van koncertezni. Sajnos ez jellemző a többiekre is. Mivel meg untam az itthon ülést le raktam gyorstalpalón a fodrász/sminkes szakmát és mostmár én is sokszor velük tartok mint sminkes, fodrász. Ma Peti jelentette be hogy fodrász fog neki kelleni a redbull bulira. Reggel kocosan keltem ki az ágyból. Egész éjszaka vártam mikor ér haza Manu de el aludtam olyan hajnali 4 óra körül. Apró puszit adtam a barátom arcára és le mentem a konyhába egy kávét inni.
Szia kicsi lány.
Végtelenül szeretlek sajnos nagyon későn értem haza nem volt szívem fel kelteni téged. Tudom hogy mész a fiúkhoz a redbull bulira. Vigyáz magadra! Nagyon szeretlek! Millió csókom remélem a szádon landol.
Ui.:Hoztam neked kávét és egy kis reggelit.Szívem hatalmasat dobbant mikor el olvastam a cetlit. Meg ittam a kávém és meg ettem reggelim. Csendesen felmentem a szobába hogy vegyek ki magamnak egy outfitet.
-Itt is öltözhetsz ám.-majdnem szivrohamot kaptam mikor Manu meg szólalt.
-Jézusom Manuel. Szívrohamot kaptok. Aludj Édesem. Én készülődök és megyek. Köszönöm a reggelit.-oda mentem hozzá és adtam az arcára egy puszit. Nem mondott semmit csak behunyta a szemét és már aludt is. Be takargattam és adtam neki még egy puszit. Kezemben a ruhámmal be mentem a fürdőbe és készülődni kezdtem. Miután kész lettem ki raktam egy képet instagramra.Redbull buli🥰
Zsebembe raktam a telefonomat és már indultam is a fiúkhoz mert onnan megyünk.
-Ez igen. Valaki nagyon csini.-Peti nyitott ajtót aki még fél meztelen volt. Hát khm. Nem mondom hogy rosszul nézett ki.
-Szia. Nem vagytok még készen?
-Nyugi Picur mindjárt.-ezzel be csapta az ajtót. Ez remek. Rám csapta Marics Peti az ajtót. Le ültem a lépcsőre és el kezdtem telefonozni.*Csini vagy*-Danny írt nekem. Azonnal mosoly jelent meg az arcomon. Mióta össze vesztek Manuval nem nagyon írt se nem beszéltünk.
*Köszönöm. Mi van veled Dannykám? Hiányzol.*
*Akartam már veled beszélni van egy lány. Pontosabban már a barátnőm és be szeretném mutatni.*-valahogy itt lesokolodtam. Vissza se írtam neki. Hetekig rám se néz és utána rögtön ezzel jön? Hihetetlen.
-Mehetünk!- hirtelen valaki hátulról fel kapott az ölébe és vitt az autóhoz.
-Tegyél le Peti.-csapkodtam ahol csak értem de nem foglalkozott vele.
-Jól van már na. Le raklak.-nevetve le rakott a kettő lábamra. Be szálltunk utána a kocsiba. Az autó út csöndben telt el már amennyire lehet mellettük. Ittunk, nevettünk és Peti folyamatosan basszogatott hogy ha el merem baszni a haját meg öl. Mikor oda értünk biztonsági örök kísérték be minket mert annyian voltak. Peti meg fogta a kezem és húzott maga után. Mögöttem pedig Milán jött.
-Hűha rengetegen vannak.-sóhajtottam fel mikor be értünk a sátorban. Mivel már nem volt sok időnk kezdésig neki is álltam Peti hajának....
-ÉS MOST JÖHET A A VALMAR.!!!!!-hatalmas sikitozást és ordibálást lehetett csak hallani. A fiúk nagyon jól nyomták.
-És most hatalmas tapsot Manuelnek!!-Peti felkonferálta barátomat aki ugrálva, hatalmas vigyorral az arcán futott Petihez énekelve. Nem is tudtam hogy Ő is itt lesz.
-És most lányok és fiúk. Tudom hogy tudjátok hogy van egy csodás barátnőm. Szeretem Őt és Ő is szeret engem. Úgyhogy kérlek titeket Ne bántsátok őt azért mert szeretem. Nem is tudjátok el képzelni hogy ez neki mennyire rosszul esik....Kérlek főleg titeket csajok ti se örülnétek annak ha így bánának veletek mert híres a pasitok.-Manuel rám nézett látta ahogy el sírom magam és össze rogynak a lábaim.
-Kérlek nyugodj meg Kicsim szeretlek. Gyere velem-fel huzott földről és le törölte könnyeim. Kihúzott a színpadra.
-Látjátok mit tettetek vele? Sokan azt írjátok neki hogy:
BÁRCSAK MEG HALNÁL TE HÜLYE KURVA.
Ő AZ ÉN PASIM TAKARODJ
RONDA, RIBANC, PÉNZ ÉHES.
Srácok ez nem így működik.-Manuel oda jött hozzám és megcsókolt. Annyira kedves tőle hogy segíteni akar. Emlékszem mennyire meg volt rémülve mikor csak zokogtam ezeken az üzeneteken.....
KAMU SEDANG MEMBACA
Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)
RomansaNèha el szoktam azon gondolkodni hogy mi lett volna ha? Mi lett volna ha a szìvemre hallgatok? Mi lett volna ha elmegyek ès soha vissza sem nèzzek? Mi lett volna ha egyszer azt teszem kerek 18 èv alatt amit tènylegesen szeretnèk? Mi lett volna ha...