Paparazzi

690 35 0
                                    

*Gabriella szemszöge*

A medencès bùli òta nem nagyon mozdulok ki. Rettegek a bàtyàmtòl. Ma viszont Manuelnek el kellett mennie ügyeket intèzni. Danny mondta àtjön hozzàm szìvesen mert a fiùk fellèpèsen vannak ma.
-Kicsim nagyon szeretlek ès kèrlek vigyàz magadra-Manu adott egy puszit a homlòkòmra.
-Ne aggòdj tesò vigyàzok rà.-Danny meg veregette Manu vàllàt nyugtatàskènt. Öszintèn örülök hogy a Danny fog itt maradni velem. Kedvelem őt mint egy baràtot vagy mint egy igazàn jò testvèrt.
-Szeretlek kicsi làny. -mondta Manu kicsit aggòdò hangon. Oda mentem hozzà ès adtam egy csòkòt èdes ajkaira.
-Na viszont ma nem fogunk itthon ülni. Menj öltözz fel ès elmegyünk.-miutàn Manu elment Danny kiadta a parancsot. Mivel tudom hogy nem èri meg neki ellent mondani azonnal felmentem ès fel öltöztem. Ma hideg volt kint ezèrt fel hùztam egy hosszù farmert egy szürke bele bùjjos pulcsit meg egy kockàs inget. Hajamat ki fèsültem ès össze fogtam. Fel kaptam a kis hàtitàskàm bele raktam a fontosabb dolgaim ès lementem.
-Mintha csak Manut làtnàm.-mondta nevetve Danny mikor ràm nèzett.
-Esetleg ki kellett volna öltöznöm?-kèrdeztem felhùzott szemöldökkel. Danny nevetve oda jött hozzàm ès megölelt. Beszìvtam illatàt ès hozzà bùjtam. Ő is kènyelmesben volt.
-Ùgyan dehogyis te mindenhogy gyönyörű vagy.-mikor el engedett ràm kacsintott ès màr hùzott is az udvara.
-Èn erre nem ülök fel.-pròbàltam tiltakozni neki. Egy hatalmas motorra akart fel ültetni.
-Nem lesz semmi baj. Hidd el jòl fog esni. Na gyere. Vigyàzok ràd.-nagyot sòhajtva de bele mentem....
Egy elèg messzi pizzàzòba mentünk. Mikor oda èrtünk a Danny le àlìtotta a motort. Azonnal le akartam szàllni de beakadt a làbàm ès majdnem el estem de szerencsèmre elkapott.
-Köszönöm.-motyogtam az orrom alatt. Segìtett fel egyenesedni ès le vettem a fejemről a sisakott.
-Ùristen. Danny ő a baràtnőd?-rengeteg paparazzi került elő hirtelen a semmiből. Danny pròbàlt elrejteni engem előlük de nem igen jött össze.
-Mi a neved? Miòtta vagytok együtt? Te nem Manuelel vagy együtt?-rengeteg kèrdèst tettek fel. Danny lèpet elsőnek ès be hùzott a pizzàzòba.
-Nagyon sajnàlom nem tudom hogyan talàltak meg.
-Ùgyan semmi baj. Ez ezzel jàr. Nem is èrtem hogy gondolhattàk hogy mi jàrunk.-kicsit fel kuncogtam. Elmentünk le ültünk egy asztalhoz ès kèrtünk egy egy pizzàt meg innit.
-Manuel az-mondtam mòsolyògva mikor kivettem a telefonom mert csörögni kezdett.
-Szia Èdes...
-Mègis mi ez az egèsz hogy te meg a Danny együtt vagytok?-Manu rettenetesen ideges volt ès amint hallottam màr enyhèn rèszeg is volt.
-Csak el hozott pizzàzni ès el leptek minket.-pròbàltam elmagyaràzni neki.
-Kicsim most azonnal gyere ide.-Manuel ràm parancsolt ès mivel a Danny hallotta azonnal fizetett ès csomagòltatta a pizzàt.
-Megyünk. Viszont kèrlek nyugodj meg.-kèrleltem de azonnal ràm nyomta a telefont.
-Hè nem lesz semmi baj. Csak ideges ès fèlt tèged. Hiszen mindenki ùgy tudja ti jàrtok ès ìgy bàntani fognak mert azt hiszik megcsalod őt....
Mikor oda èrtünk a stùdiòhoz azonnal be rohantunk.
-Manu itt vagyunk.-kiàltottam viszont azt hittem hogy ott helyben hallok meg. Manu az exèvel csòkolozòtt.
-Ooh szia Gabriella.-semmit mondò hangon szòlt hozzàm.
-Haver te normàlis vagy? Nem csalt meg a Gabi. Sose tennèk ilyet veled ember.-Danny pròbàlt a fejèvel beszèlni de Manu hajthatatlan volt. Nem is foglalkoztam vele.
Fogtam magam ès ki rohantam sìrva. Fel ültem a Danny motorjàra csak nem olyan nehèz ezt vezetni.Mikor ràjöttem hogyan kell elindulni vele azonnal el hajtottam....

Szìv mondja èsznek (Manuel ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora