chanhanbam Copak? Nějaká párty hard? 🤨😅
↪ wwh_jin Nechci zacházet do detailů, ale nejspíš úplně vedle nejsi 😏
↪ chanhanbam Počkej to jako fakt? 😳
↪ wwh_jin 😖😖😖 ale v klidu... ničeho jsem se v podstatě neúčastnil 😏
↪ chanhanbam V podstatě? 😂
↪ wwh_jin Nechci o tom mluvit 😒
kookiie_fanlove Jiniie jsi tak krásný 🥰
↪ wwh_jin Já vím 🥰
↪ wwh_jin @jeon_jk jsem tak pěkný že ti přebírám i fanouškovskou stránku 🤣😉
↪ kookiie_fanlove To nee 😣
↪ jeon_jk 🙄🙄🙄
XJoo_hon_y Krásný jako vždy 😉
↪ wwh_jin Děkuju kámo 😘
suho_leeT13 Divím se že ty tři se tu ještě neozvali? 🤔 Ještě spí @wwh_jin ? Jinak samozřejmě vypadáš úžasně 😘
↪ kim_RM Já se nedivím 😑
↪ wwh_jin Ještě aby nespali 😑 ty vůbec teď nevědí o světě kolem 😤
↪ wwh_jin @suho_leeT13 a děkuju zlato 🥰
↪ suho_leeT13 Proč mám pocit že provedli něco co tě naštvalo? 😅
↪ wwh_jin Protože provedli! 😑
xx019san Svět nikdy není nevinný 😈
Ráno bylo velice krušné. Usnuly jsme s Taehyungem opravdu pozdě i on začínal být nevrlý a třísknul do zdi, ať už to konečně dodělají a jdou spát. Pochybuju že ho slyšeli. Doslova se ozývali zvuky jako by tam všichni tři umírali slastí. Není to poprvé co jsem je slyšel při sexu, tedy myslím tím Jimina s Yoongim, vždy je slyšet hlavně Jimina, ale tentokrát mě překvapil i Yoongi a když se k nim ještě přidal Hobi, v hlavě si prostě nechtíc vybavujete co tam můžou dělat. Skončili tak kolem čtyř hodin ráno, kdy jsme také konečně usnuly. Divím se, že se vůbec Jin neozval. Je jasné, že je slyšel. Za prvé; protože by je nepřeslechl ani hluchý a za druhé; díky tomu příspěvku na instagramu.
Vstávali jsme s Taehyungem tak v půl dvanácté, přičemž pohled na Jina s napuchlýma očima jak v kuchyně připravuje oběd, vztekle krájejíc zeleninu, byl velice vtipný. Namjoon seděl na židli na druhé straně kuchyňské linky s hrnkem kafe v ruce a opíral se o svou rukou, když skoro spal.
,,Vidím, že nejsem jediný kdo se nevyspal." poznamenám, načež hned schytám vražedné pohledy obou dvou.
,,No nedívejte se takhle na mě! Spali jsme hned vedle." zamračím se, přičemž se beze slov vracejí ke svým činnostem. Taehyung šel rovnou do obýváku, kde se ještě složil na gauč. Udělal jsem mu kakao, ohřál hotové vafle co koupil včera Jin, vzal k tomu šlehačku a šel za ním. Vypadal chudák tak unaveně s napuchlým obličejem.
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
Fiksi PenggemarJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...