Doma jsem Taehyungovi hned všechno povyprávěl. Samozřejmě bez podrobností i když si nemyslím, že by Jina nějak soudil, to co mi hyung řekl je důvěrné, takže ve zkratce má Jin depku kvůli Namjoonovi a vytáhneme ho zítra do klubu. Taehyung se ani na nic víc neptal. Souhlasil, že to zní dobře a zařídil rezervaci v Euphorii, protože pátky tam bývá narváno. Chtěl jsem napsat i klukům, ale bylo mi blbé vůči Namjoonovi zvát všechny, kromě něho. Navíc oni nechápou Jina tak jako já.
V práci jsem se ještě osprchoval, abych se mohl doma jen převléknout a rovnou zamířit za Jinem, který na mě i s Taehyungem čekali před klubem. Nějak se mi dnes všechno nakupilo, takže jsem se v práci zdržel. Doma jsem na sebe hodil jen černé dříny, bílou košili co se přímo nabízela ve skříni, zastrčil jsem ji do kalhot a letmo se zahlédl v zrcadle. Musel jsem se pousmát. Vypadám skoro jako Tae. Máme podobně dlouhé vlasy, výšku, teď i styl. Sčísl jsem si vlasy trochu dozadu, hodil na sebe černou džísku a letěl ke klubu.
Jin s Taehyungem se skvěle bavili než jsem přišel, až jsem měl pocit že jim svým příchodem kazím zábavu. Tae mi dal pusu a letmo přejel očima můj outfit. Zatímco já se oblékl jeho stylem, on měl na sobě džíny s bílým tričkem, co obvykle nosím já a svou typickou koženku. Oba jsme se na sebe ušklíbli, načež Jin už důležitě pokašlával.
,,Pokud vám tady budu křenit, můžu jít rovnou domů." pronese otráveně ovšem s nadhledem.
,,Nebudeš nám křenit, hyung!" ujistím ho rázně a táhnu za ruku dovnitř. Nutno dodat že se na dnešní noc docela vyfikl. Tedy vždycky vypadá skvěle, ale dnes mu to vážně sluší. Možná protože je sladěný pouze v černé barvě. Ve společenských kalhotách s koženým páskem, zastrčeným volným tričkem a sáčkem vypadá najednou mnohem víc dominantně. Nikdy mu nečinilo problém si na sebe obléct jakoukoliv barvu, vždy mu vše krásně ladilo, ale málokdy ho potkáte pouze v černé.
Usadili jsme se k našemu rezervovanému stolu a objednali si pití. Jin si předem zařídil odvoz, takže se mohl opít jakkoliv chtěl, aniž bychom ho museli ubytovávat u nás. Taehyung se dnes tváří obzvlášť horlivě, takže počítám s tím že mě dnes večer jen tak spát nenechá.
Pomalu se nám večer rozjížděl. Jin už měl několik málo drinků v sobě a začali jeho typicky nevtipné vtipy, které jsou ale tak hloupé, že se jim prostě musíte smát.
Dopil svůj drink a se smíchem se pustil do dalšího vtípku.
,,Víte co dělá žába na mostě?" směje se ještě dřív, než něco dořekne. My s Taehyungem jen nevěřícně kroutíme hlavou. Tae vypadá zvlášť pobaveně hyungovým chováním a snaží se zadržet smích, aby nevypadal hloubě, že se jeho vtípkům směje.
,,Chce se žabít! Hahaha~" směje se Jin tak nahlas, až mi je trapně za něho. Na druhou stranu jsem rád, že se konečně baví a má jiné myšlenky.
Přál jsem si, aby si dnešní večer Jin užil, odreagoval se a na chvíli zapomenul na Namjoona, co jsem však skutečně nečekal, že kluci dostali stejný nápad jako já, ovšem s Namjoonem.
Sedíme hned pod schody, odkud právě vyšel zbytek naší party se stejně překvapeným výrazem jako my u stolu.
,,Čau lidi!" pozdraví vesele s užaslým obličejem Hobi.
,,Co vy tady?" diví se viditelně Jimin. Jakmile Jin zaregistruje Namjoona, sklopí pohled do stolu. Má ve tváři tak kamenný výraz jak se snaží udržet své emoce na uzdě, až mě mrazí.
,,Spíš vy co tady děláte?" ptám se rozladěně. ,,Proč jste nenapsali nebo něco?"
,,A vy jste snad napsali, že jdete do klubu?" opáčí mi Yoongi zamračeně. ,,Pán přestal být konečně uražený a dal o sobě vědět?" zamíří naštvaným pohledem k Jinovi, který neváhá mu ho oplatit přesto že raději mlčí, stále si nenechá Yoongiho tón líbit. Yoongi se může tvářit že mu na ničem nezáleží, ale všichni moc dobře víme jak i on se o Jina bál.
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanfictionJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...