LII. Jungkook-iieho odreagování 15+

569 37 2
                                    


Zatímco se šel Taehyung vysprchovat, naskládal jsem nádobí do myčky a nakrmil Yeontana.

Teď sedím opřený o čelo postele s očima hypnotizující mobil, zda se Jin neozve. Hned potom, co Namjoon odepsal do společného chatu, jsem Jinovi napsal soukromě, ale jen si to přečetl. Stále příliš nechápu o co mezi nimi jde. Je snad Namjoon do Jina zamilovaný? Nebo naopak Jin do Namjoona? Proč se oba chovají tak tvrdohlavě? Hlavně Jin. 

,,Aah~" unaveně si povzdychnu s rukama do peřin a hlavou plnou otázek, ,,tohle mě štve!" zanadávám si.

,,Pořád myslíš na Jina-hyung?" objeví se Taehyung najednou ve dveřích. Ani jsem ho neslyšel přijít. S povzdechem se na něj podívám a rázem mě polije horkost. Do pokoje si laxně vstoupí pouze ve spodkách a ručníkem kolem krku, kterým si suší vlasy.

,,Uhm... a-ano." zakoktám odpovědi s odvrácenou, rudou tváří.

,,No tak, Jungkook-iie..." přehodí ručník přes židli a posadí se ke mě, ,,víš že nadměrné přemýšlení o něčem nepodstatném a zbytečném tě přivádí do stresu. Speciálně tebe." ušklíbne se, načež se na něj já zamračím.

,,Tohle ale není zbytečné a nepodstatné, Tae." pronesu uraženě.

,,Vše nějak dopadne, zlato." pohladí mě po tváři s utěšujícím úsměvem na rtech.

,,Já vím." povzdechnu si nakonec odevzdaně. Můj zrak však opět spadne na jeho nahou hruď. Nevědomky si skousnu ret, přičemž se ozve tichý úšklebek. Podívám se mu do tváře, jež oplývá zlomyslně svůdným pohledem.

,,Copak, ušáčku?" zeptá se hravým tónem a pohladí mě za ouškem, kdy svou rukou míří níž podél mého krku zpět k tváři. Jemně po ní přejede palcem. ,,Chtěl bys něco?" zašeptá svým hlubokým hlasem. Nepatrně se přiblíží k mým rtům a provokativně kolem nich krouží. Čeká až udělám první krok. Věřte mi že bych vážně rád, ale s ním ztrácím v tuhle chvíli veškerou odvahu.

Ruku z mé tváře nechává volně sklouznout přes můj hrudník až pod peřinu mezi nohy. Palcem ohrne gumu u tepláků a ušklíbne se na mě. V jeho očích je opět ta žhavá i láskyplná touha jako předtím. Dominance, kterou si mě podmaňuje.

S hlubokým nádechem ho pohladím po paži, jenž pomalu zaplouvá pod mé tepláky i spodní prádlo. Celý se zachvěji, jakmile se dotkne mé slabiny.

,,Odpověz mi, ušáčku..." šeptá mi svůdně na tváře, o nichž se jen lehce otře svými rty, ,,co mám udělat, aby ses cítil lépe, hm?"

Podebere mi dlaní tvář a pozvedne k sobě. Dívá se mi do očí, zatímco pomalu přejíždí palcem po špičce mého vzrušení.

,,Ah~" slabě vydechnu s třesoucím se dechem. ,,T-Tae~" zavřu slastně oči, co ho pevněji sevře v prstech.

,,Pokud po mě toužíš, lásko..." promluví smyslně k mým rtům a zakončí to zlomyslným úšklebkem, ,,stačí říct." špičkou jazyka se jich dotkne, čímž mě vybízí na ně okamžitě zaútočit. Chytnu ho kolem krku a přitisknu do polibku. Usměje se do něho, přičemž se hned ujme dominance. Vyzívá můj jazyk k tanci a vede ho tak vášnivě, až se mi tají dech.

,,Nghh~ Tae~" vydám tichý povzdych, když pomalu pumpuje mé vzrušení ve své ruce.

,,Ch-chci tě, Tae~" Zabořím své prsty do jeho huňatých vlasů s naléhavým pohledem.

,,Chceš mě?" zeptá se vzrušeně k mým rtům.

,,Ano~ prosím..." vydechnu ještě žádostivěji. Taehyung se radostně usměje a shrne mi celý spodek dolů. Podívá se na mou roztouženou chloubu mezi nohama se spokojeným pohledem, než se k ní sehne. Ruce nechá pod mým tričkem, jenž se sebe hned sundám. Pomaličku mě zlíbá na stehnech k bříšku, až k hrudi. Objímám ho kolem krku, dívám se na všechno co dělá, jak se mazlí s mou kůži, nasává její vůni a všechno mi připadá tolik vzrušující. Přisaje se k mé bradavce, až prudce vydechnu.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat