Je to tu! Poslední víkend dubna a společná dovolená s hyungy i Taehyungem. Musím říct, že se na to těším už celý měsíc. Ta vila vypadala z fotek vážně hezky i počasí nám vychází. Okolí sice nic moc, poblíž se nachází jen malý lesík a menší potůček pod kopcem, ale skvělá zahrada, jenž veškerou přírodu vynahrazuje.
Navíc můj vztah s Taehyungem je v poslední době skvělý. Báječně si užíváme jeden druhého, těšíme se až přijde ten druhý z práce, chodíme s Yeontanem na procházky a dokážeme se bavit snad o všem. Svěřil jsem se Taehyungovi, že bych s ním rád zašel na skleničku nebo si něco ugriloval. Plánuji s ním v okolí vili někam zajít, pokud se najde nějaká restaurace či barbecue.
Yeontana jsme nechali na starosti Mingyuovi a jeho příteli. Zvažovali jsme, zda ho vzít s sebou, ale nejspíš by na něho ve vile bylo moc lidí a museli by jsme si stále dávat pozor, aby se někam nezaběhl. Ne, že by nesledoval Taehyunga na krok, znáte to však? Jednoduše jsme chtěli být sami a o nic se nestarat.
Co mi však trochu pokazilo atmosféru, byla napjatá situace v autě. Určitě ji Taehyung vycítil také i když mlčel. Jin řídil, zatímco Namjoon v jednom kuse tancoval prsty na displeji svého mobilu. Skoro se spolu nebavili... tedy, prohodili pár slov, ale jen co se týkalo nákupu. Pomohl jsem Namjoonovi odnést nákup do auta, když Jin s Taehyungem platili. U kufru jsem se ještě pořádně rozhlédl než se má pozornost zaměřila na velikána vedle mě. Zeptal jsem se hyunga co se stalo. Namjoon však vypadal zmateně.
,,Co by se mělo stát?" pokrčil rameny.
,,No..." nevěděl jsem jak se mám přímo zeptat, ,,vypadáte s Jin-hyungem oba naštvaně od doby, co jsme nastoupili."
,,On tak vypadá už od rána. Myslím, že se špatně vyspal. Vždy je pak takový." nonšalantně mi odpověděl při snaze narovnat nějak šikovně nákup do kufru, samozřejmě se mu polovina tašky rozsypala, zrovna když se vracel Jin. Nicméně k mému ohromnému překvapení... Jin-hyung mlčel. Chápu, pokud tomu nyní nerozumíte, ale jakmile Namjoon něco provede, rozsype, rozleje, rozbije, prostě za jeho nešikovnost ho Jin vždycky pořádně sjede, avšak nyní... apaticky se podívá na věci po zemi a zaleze beze slov do auta. Tohle musí být divný i Namjoonovi, který si v klídku věci ze země sbírá. Taehyung mě popadne kolem ramen a s úsměvem se mnou nasedne do auta.
Atmosféra se trochu uvolnila, jakmile jsme dojeli do vili. To už Jin volal na Namjoona, aby mu pomohl s věcmi. Zřejmě se vážně jen špatně vyspal.
Ve vile nás hned vítali Sopemin. Yoongi se díval na televizi, Hobi dělal něco v kuchyni a Jimin nás všechny objímal na uvítanou. Pochlubil se nám s houbami, co našel v onom malém lesíku poblíž. Hobi mezitím udělal svačinku, za což jsme mu byli vážně vděčný po dlouhé cestě sem. Hned po jídle jsme si šli s Taem prohlédnout náš pokoj. Svalil mě na postel a jen se se mnou na ní válel s mručivými zvuky skutečně jako medvídě. Zasmál jsem se mu s pohlazením po tváři.
,,Co budeme dělat?" zamumlá.
,,Co chceš." usměji se něj. ,,Můžeme jít taky na houby." žertuji s ním. Taehyung se odmítavě zachechtá, když se ke mě víc přitulí.
,,Myslíš, že je Jin-hyung v pohodě, Tae?" zeptám se ho zamyšleně na názor. Stále mám o Jina starost. Nikdy jsem ho v takové náladě neviděl.
,,Ne." odpoví jednoduše Taehyung a moc mě tím neutěší. ,,Podle mě ho něco štve a to něco se týká Namjoona." Nasadí mi svou dedukcí brouka do hlavy.
,,Co ho může štvát?" zamračím dumavě obočí.
,,Nemysli na to, ušáčku." políbí mě na čelo. ,,Jsme tu, abychom si odpočinuli a užili trochu zábavy." pozvedne mi bradu k sobě a palcem přejede po dolním rtu. ,,Co se jít trochu projít?" usměje se na mě.
,,Chceš se jít projít?" Sjedu očima na jeho lákavé rty, při jejichž pohledu nemám chuť někam chodit, ale ochutnat je a to na hodně dlouhou chvíli.
Taehyung se ušklíbne, jen se jimi nepatrně otře o mé než lehce vydechne.
,,Ano. Jdeme, ušáčku."
Vážně se zvedá z postele a nasazuje sandále ven? Nesnáším, když mě takhle nechá rozrušeného. Vůbec se za tu dobu nezměnil. Přidám se tedy neochotně k němu, chytím líně jeho ruky a jdeme si projít okolí.
Po cestě jsme potkali Jimina s Jinem, jak dovádějí v řece. Jin už vypadal mnohem lépe a opět mu tvář zdobil jeho zářivý, veselý úsměv. Na chvíli jsme se k nim připojili si smočit nohy, přičemž nás celé pocákali. Ti dva jsou vážně hrozná dvojka, ještě že tam nebyl Yoongi, sice se nezdá, ale ten by nás do té vody i ponořil. Nakonec to bylo docela fajn se ve studené vodě osvěžit při takovém horku. Vrátili jsme se později zpět, zahráli si s Jiminem fotbal, zablbli s Hobim, udělali pár fotek a než se člověk nadál, pomalu se stmívalo k času na večeři.
Jin už zapáleně pobíhal v kuchyni společně s Yoongim, který mu pomáhal. Opět mě překvapilo, že mu nedělá Namjoon společnost, místo toho sedí v obýváku se zrakem znova upřeným na displej mobilu. Dnes si ho Jin snad ještě ani nevyfotil. Vždy si fotí každého na výletě, ale s Namjoonem se nebavil celý den. Mate mě však, že Namjoona nijak zvlášť netrápí Jinova ignorace. Zná Jina moc dobře na to, aby poznal že se něco děje. Namjoon se ale chová normálně, jako by vše bylo v pořádku.
Při večeři se všichni bavili a potom jsme se sešli i u ohně, kde nám Yoongi zahrál na kytaru. Všichni jsme zpívali, smáli se, užívali jako rodina. Cítil jsem se vážně šťastně, navíc s mým milovaným po boku, jenž se skvěle bavil s ostatními. Nic mi nechybělo.
Taehyung mě při společném zpíváni objal zezadu kolem krku, když jsem seděl na židli a políbil mě na čelo.
,,Miluji tě." řekl již po druhé s pohledem do mých očí v tu nejlepší možnou chvíli.
,,Já tebe víc." stiskl jsem mu ruce a víc se přivinul do jeho náruče.
,,Věř mi, že to nejde." ušklíbl se sice, ale zachvěl se mu emotivně hlas natolik, že se mi ukápla slza po tváři. Doslova mě píchá u srdce z té bolesti. Milovali jste někdy někoho tolik, že se vám úplně svíralo srdce?
***
Tak zde je ještě jedna kapitola, když ta předtím byla tak krátká 😊 Další kapitola bude pravděpodobně v neděli a dobře se na ní připravte lidi 😉
Já se s vámi zase na čas loučím. Opatrujte se a užívejte prázdnin ať už jste kdekoliv💜
I purple youu!! 💜💜
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanficJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...