LIX. Naše první zkušenosti

406 25 2
                                    


Zřejmě vás všechny zajímá, jak se věcí mají. Jak to nakonec dopadlo mezi Jinem a Namjoonem...? Jak mi to jde s Taehyungem...? Kde jsme...? 

Trochu jsem přeskočil dopředu, protože nic zajímavého kromě NamJin se za celý měsíc nestalo. Všechno vám však povím, žádné strachy.

Začneme tedy NamJin. Podle fotek a komentářích vám mohlo dojít, že jsou spolu a velice zamilovaní. Neměli to ovšem vůbec snadné. Poté co si konečně Jin-hyung přiznal své city a Namjoon-hyung se mu je nebál projevit, o všem si společně promluvili, vysvětlili tak aby se mezi nimi už nikdy nic takového nestalo. Čekala je velká výzva a to říct o jejich vztahu Jinovým rodičům, které moc dobře znám. Jinovi rodiče jsou dá se říct milující, zbožňují Jina, přesto jaké mu mnohdy dávali kapky, vždy jim na svých synech velice záleželo. Upřímně i mne berou jako syna a starali se o mě tady v Seoulu mnohem víc než moji rodiče v Busanu. Vědí také, že jsem gay. Moc dobře si pamatuji, jak z toho nebyli nadšení, co teprve až jim stejné poví Jin.

Držel jsem Jinovi palce, my všichni. Samozřejmě si naše parta zasloužila vysvětlení, takže nám Jin s Namjoonem vysvětlili jak se věci měly a mají.

Vztah mezi nimi Jinovi rodiče vůbec neschvalovali. Prvně, jsou poměrně známý lidé a jim vždy záleželo na reputaci. Za druhé, nevěřili skutečnosti že by jejich syn mohl být gay a svalovali vinu na mě, protože se mnou tráví až příliš času, tak jsem ho zblbnul a připadá mu něco takového normální. Samozřejmě se do nich Jin pustil, že být gay je normální. Je to přirozenost, kterou neovlivníš. On to o sobě ví dlouho, chodil už s holkami i kluky, Namjoon není první. Začali Jinovi vyhrožovat, že pokud zůstane s Namjoonem, vydědí ho. Jin se nijak zvlášť nebál nebo mu na tom spíš nezáleželo, ostatně má vlastní restauraci, vydělává si dost, bydlí sám a je dospělý. Kdo se s tím však nechtěl smířit, byl Namjoon. Nechtěl stát za rozpadem jejich rodiny. Žádal je o pochopení, přesvědčoval jak jejich syna celé ty roky miluje. On je nechce rozdělit, ale po těch letech se ho nechce ani vzdát. Žádal je, ať se nad nimi zamyslí, ani jeho rodiče nebyli šťastný z toho že je bisexuál, ale nakonec ho přijali takového jaký je. Nelze změnit něčí přirozenost a city. Trochu je uklidnil, ostatně Kimovi vždy dali na Namjoonova slova. Do čehož se pustil Jin, jenž dal za pravdu svému příteli a vyhrkl na ně, že pokud chtějí vídat vnoučata, musí ho přijmout.

Tak jsme se nakonec i dozvěděli, že Jin už si plánuje budoucnost s Namjoonem a adoptovanými dětmi. 

Nicméně, po pár týdnech se Kimovi Jinovi a Namjoonovi ozvali, pozvali je na večírek, kde veřejně před svými známými oznámili vztah jeho syna s jeho dlouholetým, nejvěrnějším přítelem a jejich druhým synem, Namjoonem. Přiznávám, trochu jsem žárlil, protože jejich druhým synem jsem byl vždy já, ale což? Přál jsem jim to opravdu z hloubi svého srdce. 

Co se týče mého vztahu s Taehyungem, nemůže se snad už lépe vyvíjet. Slíbil jsem mu, že pojedeme tohle léto na Jeju, ovšem finančně jsme na to opravdu neměli, tak mi kolegyně v práci poradila Samcheok v Gangwonu, kde je opravdu krásná pláž a doporučila levné, ale luxusní hotely. Taehyung zněl opravdu nadšeně, takže bylo rozhodnuto. 

Překvapilo mě, že nás Jin požádal, aby mohl jet s Namjoonem také, nicméně na druhou stranu se nedivím. Je oficiálně s Namjoonem a chce si s ním užívat více chvil na pěkných místech, než být zavřený doma, kde nic nedělají... tedy myslím. 

Neměli jsme nic proti. Ti dva jsou většinu času ve vlastním světě a byli jsme si víc než jistí, že nás nebudou otravovat.

Vzali jsme si tedy v práci volno a odjeli do Samcheoku. Yeontana nám jako vždy hlídal Mingyu s přítelem. Původně jsme ho chtěli svěřit Sopemin, ale ti mimochodem odjeli do Busanu na dovolenou. Všichni jsme si tedy užívali léta. Pláž byla skvělá, stejně jako moře. S hyungama jsme si zahráli volejbal, udělali pár fotek a večer nás čekala parádní večeře v hotelu, kde máme fakt luxusní pokoj s balkónem, vyhlídkou na moře a velkou, měkkou postelí. Nebudu si hrát na svatouška, těšil jsem se že mě tady Taehyung zmorduje, nicméně první den nic nebylo, protože jsme byli utahaný z cesty a dnes jaksi náladu nemám.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat