LXVI. Taehyung-iie mluví o dětech 15+

395 35 3
                                    


Přišel jsem domů trochu v náladě. Taehyung byl ještě vzhůru a hrál si s Yeontanem, smál se mi, jakmile jsem vstoupil do dveří a málem se přizabil o botník.

,,Koukám, že jste se s Jeonghanem velmi bavili." dodal k mému stavu, kdy jsem se na něho vesele zazubil a šel ho hned obejmout.

,,Taehyung-iie-hyungiie~" zamručel jsem na něho přičemž mé nohy už objímali jeho pas. Tulil jsem se k němu, zatímco se mi posmíval a škádlivě drbal ve vlasech.

,,Kolik jsi toho vypil, hm?" ptal se rádoby přísně.

,,Maličko víc než obvykle." uchechtl jsem se. ,,Taehyung-iie-hyung~" vyšpulil jsem na něho rty a spojil si prsty za jeho krkem. Ve chvíli kdy se na mě konsternovaně díval těmi svými tmavými oči, okouzlujícími oči jsem naprosto zapomněl, co jsem chtěl říct. 

,,Jsi ta nejkrásnější osoba jakou jsem kdy poznal." vyšlo nakonec omámeně ze mě. Vesele na na mě ušklíbl a s poněkud zmateným výrazem naklonil hlavu. 

,,Proč si to myslíš, zlato?" zeptal se mě a hleděl tak roztomile, až jsem se z něho cítil na rozpacích. 

,,Mmm~ jako bys to nevěděl." zaryl jsem stydlivě obličej do ohbí jeho krku.  

,,Nevím..." usmál se a pohladil mě ve vlasech, ,,musíš mi to povědět." zašeptal. 

,,Tvoje tělo..." přejel jsem prsty po jeho hrudníku, ,,tvá tvář..." pohladil ho na čelisti, ,,tvoje oči..." opřel se o jeho čelo a hleděl do nich, ,,vlasy..." prohrábl je svou dlaní, ,,tvůj hlas..." zavřel jsem své oči s hlubokým nádechem, ,,aah~ miluju na tobě úplně všechno." vydechl jsem rozechvěle. Srdce mi bilo o sto šest, když jsem slyšel i jeho tlukot. 

,,Mmm~ tak krásně voníš..." čichal jsem k jeho vlasům, ,,proč vždycky tak hezky voníš, Tae~?" Pokračoval jsem jako nějaký stopařský pes, i Yeontan se chová slušněji.

,,Aah~ ušáčku." chraplavě si pode mnou povzdechl a plácl mě oběma rukama po zadku než mi ho stiskl.

,,Myslím, že takhle opilého jsem tě nikdy neviděl..." shrábnul mi vlasy z čela a podebral tváře. Svůdně se na mě díval, až mi z jeho pohledu začínalo být horko.

,,Proč se chováš tak roztomile, hm?" jeho hluboký hlas mi též dával najevo, že po mě v tomhle stavu touží. Pohladil mi palcem spodní ret, jež mírně rozevřel a naklonil se k němu.

,,Nutíš mě tě zřídit přímo tady a hned." promluvil mnohem hlubším hlasem, který zavibroval celým mým tělem.

,,Mmm~ Tae." 

Nevydržel jsem to a vrhnul se jeho na rty. Vášnivě mé polibky přijímal, dnes jsem byl mnohem divočejší než kdy bývá on, vůbec jsem se s ním nepáral. Zlíbal jsem ho podél krku přes hrudník ke spodku, jehož oblečení šlo hned pryč. Kleknul jsem si na zem a okamžitě začal Taehyunga uspokojovat. Přiznám se, že úplně poprvé jsem ho měl v puse, aniž by byl ještě tvrdý. Přeci jen neuběhlo ani pět minut od mého návratu domů a už mu ho kouřím.   

Taehyung zakláněl hlavu s rukou v mých vlasech. Bylo tak nesmírně vzrušující cítit, jak se mi v puse zvětšuje a tvrdne, vzdychal jsem u toho, jako by to bylo mé vlastní potěšení, což samozřejmě bylo. Již několikrát jsem se zmínil, jak jeho penis miluji a miluji ho uspokojovat jakýmkoliv způsobem. Vím že je trochu zvláštní o tom mluvit, ale je vždy tak jemný, voňavý a chutný, nikdy jsem takovou úchylku u nikoho neměl. 

Jak jsem byl poněkud rozvášněný, nasadil jsem rychlejší tempo. Taehyung mě však usměrňoval a určoval si vlastní tempo, přesně jak měl rád. Vyndal jsem si jeho chloubu z úst a díval se mu do očí, když si můj jazyk pohrával s jeho žaludem.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat