XVI. Buď trochu sobecký Jungkook-iie

478 42 1
                                    



Chat ↓

jeon_jk

Čekám dole ❤

v_tae

Ještě chvilku ušáčku, jen se převléknu a jsem u tebe 😘

jeon_jk

Nespěchej 😘

_______________________________

Bylo něco málo po desáté. Dneska je vážně docela zima. Je poznat, že se výrazně ochladilo. Stál jsem zmuchlaný do své bundy a litoval, že jsem si nevzal ještě mikinu.

,,Oh? Jungkookiie?" ozve se známý, jemný hlas.

,,Jiminiie-hyung. Co ty tady?" divím se co dělá v tak pozdní hodině venku.

,,Mám docela důležitou zakázku, takže jsem se zdržel v cukrárně. Ale co ty tady? Normálně už zevlíš doma." pozvedne překvapeně obočí.

,,Jo no... na někoho tu čekám. Potřebuju si něco vyřešit." neřeknu přímo, že čekám na Taehyunga. Vlastně to nejspíš ani nepředpokládá, takže mu ta fotka nedošla a Yoongi mu nic neprozradil.

,,Takhle pozdě?" diví se však dál.

,,Jo. Nečeká na tebe doma náhodou Yoongi-hyung?" snažím se ho zbavit než Taehyung přijde.

,,No jo ježiš. Na koho seš nakrknutej, že jsi tak protivný?" mračí se a loučí se mnou.

,,Pozdravuj Yoongi-hyunga!" křiknu na něho ještě. Naštěstí se Taehyung zdržel déle než jsem čekal. Po zhruba deseti minutách vychází z hlavních dveří budovy, ve které je bar.

Hned se mi rozzáří obličej, když ho vidím jak se na mě usmívá. Vrhnu se mu kolem krku a dám velkou pusu.

,,To se ti tak stýskalo, baby?" dá mi o něco vroucnější polibek než jsem dal já jemu.

,,Jen jsem tě chtěl vidět, Tae." usměji se na něho, načež mě vezme za ruku a jde se mnou do parku poblíž.

,,Děje se něco, Jungkookiie? Proč jsi psal tak divně?" drcne při chůzi jemně svou hlavou do mé. 

,,Jen... mám zvláštní pocit, Tae." skloním pohled a dívám se celou dobu na mé kráčející nohy. Najednou se mnou Taehyung zastaví. Vypadá jako by něco slyšel, tak se docela ostražitě ohlédnu, ale nic. Stejně náhle jako se zastavil se i usměje a zatáhne mě na lavičku hned pod lampu.

,,Jaký pocit, Jungkookiie? Klidně mi to pověz." pokračuje jako by nic v konverzaci.

,,Tae... neotravuje tě být se mnou? Chci říct... jsem někdy moc sobecký, že ano?" skloním opět pohled, tentokrát na své ruce. Jednu drží Taehyung a pevně ji stiskne.

,,Co tě to napadá?" cukne s moji rukou, abych se na něho podíval. Právě má dosti zamračený výraz, který mě trochu děsí.

,,Kdybych s tebou nechtěl být, tak s tebou nejsem. Proč si myslíš, že jsi sobecký?"

,,Protože vůbec nemyslím na tvé city. Já vím, že jsi mi říkal, že jsi smířený s tím co se může stát, ale..."

,,Pokud si myslíš, že mi ublížíš tak ano. Ublížíš mi pokud se na mě vykašleš, ale já vím do čeho jdu a je to má volba. Každá bolest jednou zeslábne. Věř mi..." usměje se smutně jako by přesně věděl o čem mluví.

,,Já ti ale nechci ublížit." pevně ho obejmu a zavrtám obličej do ohbí jeho krku.

,,Takže co, Jungkook-iie? Přestaneme?" zeptá se rozechvělým, ale tvrdým hlasem.

,,Ne." vylítne ze mě instinktivně odpověď. Taehyung se usměje a políbí mě ve vlasech.

,,Tak buď i nadále trochu sobecký, Jungkook-iie." pohladí mě po tváři, aby si mě mohl přitáhnout blíž do polibku.

,,Miluju tě." povím mu s pohledem na jeho růžové rty s malinkou pihou na dolním polštářku. Doslova... nemohu pochopit, jak mohou být tak měkké a příjemné. Přál bych si se od nich nikdy neodtáhnout.

Taehyung mě pevněji uchopí za tvář a znovu tentokrát za pas přitáhne blíž, když si mě těmi úžasnými rty začne podmaňovat. Silně se držím jeho bundy, tisknu si ho k sobě blíž, jako by byl stále moc daleko ode mě. Obejmu ho kolem krku, kdy už pomalu popadáme dech, přesto pokračujeme ve vášnivých polibcích, dokud se neozve hlasitý zvuk ve křoví, který nás oba vyděsí.

Jenže zatím co já se vyjeveně rozhlížím se srdcem pomalu až v krku, Taehyung vypadá spíš zklamaně a podrážděně zároveň. Zvedne se, vezme mě za ruku a vede pryč z parku. To ho jako vůbec nezajímá co je v tom křoví? Co, když to je nějaký úchyl nebo zloděj? 



***

Kdopak nebo copak je asi vyrušilo? 😏

Že by vážně nějaký úchyl? Zloděj? Ex? 

To se dozvíte zítra při vcelku komické kapitole 😅 

Jinak přeji pěkný víkend 😊 Já mám konečně poprvé dva dny volna, takže za tu dobu plánuju něco napsat a možná si konečně i uklidit pokoj 😅

Užívejte a mějte se pěkně, I purple youu!! 💜💜


|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat