wwh_jin
Jungkooka-aah!!!
Pojď hned dolů do restaurace!
jeon_jk
Proč?
Teď se mi zrovna nechce. Najíme se s Taem později
wwh_jin
Hned sem pojď!
Je to důležité. Někdo tady na tebe čeká 😬
jeon_jk
Co? Kdo?
wwh_jin
Když ti to prozradím, stejně bys neuvěřil nebo radši ani nepřišel.
Vem Taehyunga a přijďte dolů
jeon_jk
Teď už se mi vůbec nechce 😑
wwh_jin
Ale přijdeš, protože jsi zvědavý 😁
jeon_jk
😑😑😑
Za chvíli jsme tam.
_______________________________
Samozřejmě mě má zvědavost vytáhla z pohodlí naší postele a donutila jít i se zmateným Taehyungem za nimi. Nerad jsem ho ovšem tahal z postele, vypadal že každou chvíli usne.
,,Jin-hyung ti nepsal o koho jde?" zívne si s rukou před pusou, zatímco jedeme výtahem.
,,Ne. Podal to tak jak umí, abych byl zvědavý." zkřížím otráveně ruce s nafouklými tvářemi, až se Taehyung začne smát.
,,Co je?" zamračím se na něho.
,,Jsi strašně roztomilý, ušáčku." Chytne mě za bradu a přitáhne k letmé puse.
,,Hmm~" povzdechnu si potom co jeho rty opustí mé, ,,nejradši bych zůstal na pokoji a..." prohlédnu si ho vyzývavým pohledem. Taehyung se ušklíbne a přistoupí ke mě.
,,Ale zlato, stejně jsem skoro spal. Vážně myslíš, že by se mnou večer něco bylo po včerejšku? Ani trochu tě už nebolí..." sjede očima k mému pozadí se zlobivým úsměškem. Strčím uraženě do něho, načež se škodolibě zasměje.
Výtah zastaví právě včas. Kráčíme ruku v ruce do restaurace, před kterou se ještě zastavím s otázkou, zda si dáme drink když už jsme tady.
,,Chceš dnes pít?" diví se Taehyung.
,,Proč ne? Ještě jsme s hyungama nepopili, co jsme tady." pokrčím rameny.
,,Proč mám pocit, že máš větší důvod?" přimhouří na mě podezíravě oči. Vypadá vždy tak dominantně, když se takhle podívá. Líbí se mi to.
,,Jaký by to mělo mít větší důvod?" zamračím nechápavě obočí, kdy mě chytne za bradu.
,,Chceš mě dostat do nálady." ušklíbne se.
,,Proč myslíš?" neudržím svůj svůdný tón. Upřímně jsem se chtěl skutečně jen napít s hyungy, nicméně neuškodí pokud se Taehyung maličko uvolní a bude svolnější k menšímu hraní.
,,Jeon Jungkook-ah~" povzdechne si a skousne mi spodní ret, načež rozechvěle vydechnu. Tak jo... mám dost.
,,Vraťme se nahoru." zašeptám mu do úst.
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanfictionJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...