LV. Jungkook-iieho Euphoria 15+

578 36 1
                                    


Taehyung mě zavede do nějaké místnosti, o které ani nevím že v klubu je. Zamkne a rozsvítí. Jsme ve velice malém pokoji, kde se nachází pouze velká, manželská postel, nad nichž visí krásný obraz ženského aktu a místnost zvětšuje jedině zrcadlo po celé pravé stěně. Taehyung mě přitiskne zády ke dveřím s přímo ďábelským úsměvem. 

,,Kampak jsi mě to zavedl, hm?" propluji mezi jeho hebkými, huňatými vlasy svými prsty kolem krku.

,,Tohle je tajná místnost klubu, kde si většinou zaměstnanci užívají s někým koho tu potkají. Nikdo o ni neví." poví tiše, hlubokým hlasem k mým rtům.

,,A-a ty? Už jsi ji někdy využil, když jsi tu pracoval?" zeptám se zvědavě nervózní z jeho blízkosti. Taehyung se ušklíbne, sjede očima k mým rtům než opět vzhlédne k očím.

,,Ty jsi první. Nikdy jsem nebyl tak vzrušený, abych to nevydržel domů."

Jakmile domluví, vrhne se na mé rty jako hladové zvíře. Nestíhám mu polibky ani oplácet, jak vášnivě si s nimi hraje, vychutnává si je, že už teď vzrušeně kňučím o víc.

,,Bože, tolik tě chci, Jungkook-iie~" zavrčí k mým ústům a chytí mě za vlasy.

,,Na co čekáš? Jsem jenom tvůj." řeknu vyzývavě s mělkým dechem.

,,Uhmm~" znova se na mě přitiskne a jazykem laská ten můj, zatímco mi doslova rozerve košili, jenž vyhrne z kalhot. Chytím ho za tvář s úsměvem.

,,Líbím se ti v tvém stylu, hyung?" provokuji ho, přičemž si důkladně prohlédne mé tělo odshora dolů a přitáhne si mě za kalhoty těsněji k sobě.

,,Mnohem víc se mi líbíš nahý, baby." odpoví svůdným tónem a olízne si rty. On sakra vždy dobře ví, co má říct aby mě rozpálil. Vzrušený ho uchopím zezadu za vlasy s lačným polibkem. Taehyung začne opět splétat naše jazyky, mezitím co mi svléká košili i kalhoty, ovšem ani já nejsem pozadu, tričko už mu převlékám přes hlavu, jako bychom se od sebe ani neodtrhli, pokračuje v líbání a sladce vydechne, když mu přejedu nehty po hrudi. Udělám s ním pouhé tři krůčky k posteli a strčím do něj, aby se na ni posadil. Hledím mu do očí, co si pomalu klekám před jeho klín a rozepínám kalhoty. Dívá se na mě s nesmírnou dominancí, před kterou by se úplně každý bottom co miluje sex třásl. Je tak zatraceně nádherný.

Vysvobodím ho z kalhot a přejedu dlaněmi po stehnech k jeho tříslům, mezi nimiž se rýsuje dokonale vztyčené vzrušení, toužící netrpělivě po mém doteku. 

,,Uvolni se, hyung."

Pohladím ho palci ještě v podbřišku, když mě lehce sevře vlasy. 

,,Tak mě uvolni, ušáčku~" vysloví tak smyslným tónem i pohledem, až mi cukne ve vlastním přirození. Vezmu si ho rovnou celého do pusy, načež okamžitě cítím vlastní úlevu. Nikdy jsem se netajil tím že miluji sex, kouření je jedna z mnoha věcí co mi nedělá problém, dokonce mě i baví, protože mám určitou moc nad svým partnerem, ale u Taehyunga je to skoro závislost. Nechci nad ním mít moc. Dávno jsem se mu zcela poddal. Chci ho potěšit. Chci ho zatraceně potěšit, aby vzdychal jen pro mě a chválil mě, ale není tak citlivý jako ostatní, což mě nutí se mnohem více snažit. Dělám to přesně jak má rád. Pomaličku polykám jeho chloubu až do svého krku, chvíli ji držím v sobě, kdy hrubě oddechne se zakloněnou hlavou, než ji opět propustím, jen abych ji mohl znova pohltit.

,,Ooh bože~ Jungkook-iie~" povzdychne si slastně a olízne rty s pohledem na mě. ,,To je ono~" usměje se, přičemž spokojeně nakloní hlavu ke straně. Rád slyším, že se mu to líbí a pokračuji v jeho tempu, dokud si mě nepřitáhne ke svým rtům. Vtiskne mi několik polibků, do kterých se usměji.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat