!!SPECIAL!! Sopemin 15+

854 35 1
                                    


Hoseok POV.

,,Je něco, co jsi chtěl vždy vyzkoušet s Yoongi-hyungem v posteli, ale máš strach ho o to požádat? Co?" zeptal se Taehyung záludně Jimina, jako by předem znal odpověď. Jimin se rozpačitě ušklíbl, když souhlasil. Nevím proč mě přepadla zvědavost, ostatně že se stále divím. Pokud jde o ty dva, vždy jsem zvědavý.

Yoongi Jimina vyzve, aby mu to pověděl, ale Jimin se ostýchá, což mi připadá divné. Oba vždy mluví otevřeně o svých touhách a nestydí se. V duchu se Jiminovi škodolibě posmívám, o jakou úchylárničku se to Yoongiho bojí požádat, že se stydí ji vyslovit. Taehyung Jimina nakonec nechá, aby to Yoongimu pošeptal, nad čímž ztratím zájem a raději se napiju. Yoongi se na mě podívá, co se ho Jin zeptá co mu Jimin pošeptal a znovu zaujme mou pozornost. Hmm~ musím se jich později zeptat sám. Vsadím se, že se mi s radostí pochlubí.

Namjoon nás všechny upozornil na blížící se půlnoc. Šokovaně jsem vykulil oči, kolik času uběhlo. Připadalo mi jako bychom tu seděli a bavili se jen hodinu, ovšem za to může pravděpodobně alkohol, jímž dnes vůbec nešetřím, ale co? Oslavujeme Nový rok, ne? Mám kde zalehnout a jsem s lidmi, které nade vše miluji. Mohu se ožírat jak se mi zlíbí.

Poté co Jimin odešel s ostatními spustit rachejtle, zdržel jsem na pár vteřin Yoongiho.

,,Hey, Yoongi." drcnu do něho v obýváku, ještě než se zvedá. ,,Co ti Jimin řekl?" zvrhle na něho zahýbu obočím.

,,To ti povím potom." mrkne na mě se vztyčeným ukazováčkem. Takže z něho nic nedostanu. Do té doby umřu zvědavostí!

Při ohňostroji jsem sledoval, jak Taehyung objímá láskyplně Jungkooka. Ti dva se musejí mít opravdu hodně rádi. Jak zvláštní vzhledem k jejich minulosti. Přiznám se, že jsem nikdy úplně nechápal Jungkookův problém se vztahy. Měl tolik báječných kluků... dobře někteří nestály za nic, ale většina ho skutečně milovala a mě vždy vadilo, jak je bezcitně odkopl. Musel jsem to hodně vstřebávat a je ode mě možná trochu kruté, že jsem si chvíli v duchu přál, aby něco takového Jungkook také zažil, právě od Taehyunga. Jenže když se na ně nyní podívám, vidím úplně jiné lidi a nechce se mi věřit, že by byli oba schopný dělat špatné věci, jimiž jsou známý.

Pak jsou tu Jin s Namjoonem, kteří vedle sebe stojí jako věrní přátelé na život a na smrt, ovšem všichni jsme si velice dobře vědomi, snad jen kromě Jungkooka, jak je jejich vztah podivný. Občas Namjoona lituji. Věřím, že má Jina hodně rád, ale ten je příliš hrdý si přiznat, jak i jemu na Namjoonovi záleží. Namjoon přiletí, kdy si Jin pískne a je schopný kvůli němu zazdít i rande. Upřímně jsem na vývoj těch dvou zvědavý. Buď to jednou skončí velkou hádku nebo spolu skončí v posteli, ani nebudou vědět jak.

Nakonec za ruku držící se Yoongi s Jiminem, dva kluci které tak dlouho miluji. Zamiloval jsem se do Jimina na první pohled, když poprvé přišel s Jungkookem do tanečního studia a začal tančit. Pomyslel jsem si, že tenhle kluk je doslova můj typ, jenže co jsem poznal i Yoongiho, přestal jsem si být úplně jistý. Rozuměl jsem si s oběma, oba mě přitahovali a než jsem se rozhodl koho pozvat na rande, dali se mezitím do kupy. Jak ironické, že? Připadalo mi nelogické, divné abych oba miloval, ale je to tak jednoduché. Miluji je oba. Možná jsem i trochu zvrhlý když se mi líbí pohled na ty dva. Představa jak se líbají nebo to spolu dělají mi připadá vzrušující.

Po ohňostroji jsme se všichni vrátili do obýváku. Jin začal pomalu uklízet a Namjoon mu pomáhal. Taekook vypadali, že to chtějí brzy zabalit, zatímco my tři pokračovali v pití a zábavě. Zanedlouho nás všichni opustili do svých pokojů.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat