jeonghaniyoo_n To máš pravdu bráško 😉😘
↪ jeon_jk 😩😩😩
wwh_jin Přesně 😉 říkáš to totiž a píšeš pořád 😑
↪ jeon_jk Protože to je pravda 😘
↪ wwh_jin 🙄🙄🙄
↪ j_hobi94 Nežárli hyung 😉 pořád si nejhezčí muž na planetě 😋
↪ wwh_jin Nežárlím!! 😠 vím o tom moc dobře 😏
↪ j_hobi94 😂😂😂
min_gyu17 Taniiemu se po páničkovi velice stýská 😅
↪ v_tae Aww 🥺 Páníčkovi po Taniiemu také 😢
↪ jeon_jk Mě po něm taky 😭 už jenom dva dny 😣
jiminiii95 Už se koukejte vrátit 😫 co já tady sám s těma dvěma nadržencema 😒😒
↪ j_hobi94 😱😱😱 Tak tohle si vypiješ Jiminiie!!
↪ min_suga Jediný nadrženci jste vy dva 😒 Nedáte mi chvíli pokoj
↪ j_hobi94 Jako by ti to vadilo 😏😏
↪ jeon_jk Vy tři vážně nikdy nezklamete v tom perverzně konverzovat pod mou fotkou 🙄
_______________________________
Návrat do reality poté co jsme přijeli domů, byl otřesný. Yeontan se od nás nehnul na krok, ale zřejmě se mu s Mingyuem a jeho přítelem líbilo, je z něho větší kulička než předtím. Taehyung měl s Hobim mnohem víc práce za dobu, co si oba užívali dovolenou, bylo totiž květinářství zavřené. Tae si kvůli tomu dokonce zrušil i směny v baru. Po pár týdnech se ozval i bratr a vyšli jsme si jen my dva na drink.
Musím uznat, že to byl krásný večer. Povídali jsme si a popíjeli vážně dlouho, celou dobu panovala uvolněná, klidná atmosféra. Svěřil se mi, že nutně shání asistentku nebo asistenta, spíš dával možnost asistentovi, protože dvě asistentky už mu otěhotněly. Potřebuje někoho spolehlivého, dokud se nevrátí z mateřské. Slíbil jsem mu, že se zkusím poptat, co si vzpomínám, Mingyu se pohybuje v podobných oborech nebo spíš jeho přítel je též asistentem někde v kanclu. Samozřejmě se mě Jeonghan ptal i na Taehyunga. Nechtěl jsem už o ničem co by mi mohl tajit přemýšlet, upřímně mě to vyčerpávalo. Jen jsem se ho zeptal, zda byl vždy takový. Jeonghan mě poněkud nechápal, tak jsem se ho zeptal jinak stejně jako tehdy Jimina. Jaký Taehyung byl?
Jeonghan se zasmál s jednoduchou odpovědí, kterou následně rozvedl;
,,Výjimečný. Vlastně mi zprvu trochu připomínal tebe, byl velmi společenský, usměvavý a veselý chlapec, když jsem ho poprvé uviděl, pomyslel jsem si; co je to za číslo', měl tak nezbedné oči plné nevinnosti. Hráli jsme nějakou táborovou hru, byl jsem v týmu s ním a..." zasmál se při vzpomínce, ,,trochu jsem podváděl."
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanfictionJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...