XLVIII. Jsme připravený 15+

624 40 10
                                    


Sedím na posteli s nafouklými tvářemi, zatímco mi Taehyung fénuje vlasy. Stále nemohu pobrat co se stalo v koupelně. Vždyť teď jsme se mohli vášnivě milovat a prožívat tu největší slast na světě. Proč to sakra utnul v nejlepším?

Provokuje mě jako kdysi? Navnadí mě a potom odejde nebo přestane? Nenávidím to a cítím se navíc tak trapně.

Dokončí sušení mých vlasů a odloží fén na noční stole. Posadí se naproti mě a pročeše mi svými prsty pramínky s pobaveným úsměvem.

,,Ale, ale... pročpak má ušáček tak naducané tvářičky?" splácne mi je. 

,,To bys měl nejlíp vědět sám, ne?" odseknu mu zamračeně.

,,Jsi rozkošný, když se zlobíš." cukne hlavou se svůdným úšklebkem.

,,Vzrušuje tě, když se zlobím?" pozvednu k němu vyzývavě obočí s úsměvem na rtech. 

,,Vzrušuje mě tvůj nedočkavý výraz, můj milovaný." pohladí mě po tváři, kterou vezme do dlaně. ,,To jak moc po mě toužíš..." nakloní se k mým rtům, ,,jak jsi naštvaný, když tě nechávám čekat..." zlomyslně se usměje a pohlédne mi do očí, ,,vzrušuje mě, že až s tebou začnu nebudeš moct přestat křičet." vysloví smyslným tónem, jenž mě donutí se zachvět.

,,Tak už sakra začni." vydechnu nedočkavě. Taehyung se ušklíbne a svalí mě na záda. Dravě mi hledí do očí, jako šelma co studuje svou kořist. Donutí mě se vzrušeně zasmát. Jsem si jist, že na tohle nikdy nezapomenu i kdyby to byla rychlovka i kdyby snad nebyl dobrý, je to Taehyung. Je to můj milovaný. První člověk, kterého doopravdy miluji. Bude perfektní!

Dlaněmi si jeho tvář přitáhnu k sobě a začnu hladově, láskyplně líbat. Taehyung prvně vydechne do polibku než se sám zhostí dominance. Cítím jeho dotek na hrudi, jak pomalu hladí mou pokožku, směřuje k bokům, rozdělává župan, z něhož mě svléká a když mě pomalu položí zpět na záda, vzrušeně vydechnu. 

,,Taehyung-iie~" obejmu ho kolem krku a pasu. Taehyung mě obdarovává plno polibky na každém volném místě na krku. Mazlí se s mou kůží jako vrnící kočka a dává pocit, že jsem konečně doopravdy milovaný. 

,,Tae~" vydechnu ještě jednou, kdy už se ke mě nakloní a zajme mé rty svými. Přejedu mu prsty ve vlasech a holých zádech, ani jsem nepostřehl, že si sundal župan. Oba nyní vzájemně objímáme svá nahá těla, nemoct se nabažit vášnivých polibků toho druhého.

,,Uhmm~" Zakloním hlavu, když se Taehyungova ruka objeví v mém klíně a pomalu stimuluje mé vzrušení. Sjede mi polibky po bradě k ohryzku, kde se zastaví s nepatrným úsměvem a jemně mi ho uždibne.

Zhluboka vydechnu, maličko pohnu pánví k němu, abych ho mohl obejmout nohou a cítit ho tak blíž. Uchopí obě naše chlouby a rozhoupe boky. Kousnu se do rtů s přivřenými víčky,  obličej se mi křivý do slastné grimasy při tření jeho vzrušení o mé. Chytne mě za tvář a vymění si se mnou několik polibků dokud jimi nesjíždí níž, za krk až k ramenům a nakonec zádům, které si postupně obrací k sobě. Prsty mi pročísne vlasy, směřuje jimi podél mé páteře k zadečku, jenž něžně pohladí, ale rázně zmáčkne. Zlíbá mě až dolů a několik polibků zanechá i na půlkách. Natáhne se poté do šuplíku pro kondomy, navlékne si jeden na dva prsty a začne mě s nimi hladit u vstupu. Nedočkavě vydechnu, třesu se celý očekáváním, protože mi připadá věčnost, co se mě tam někdo dotýkal. Přiznám se, že jsem dokonce nervóznější než při mém poprvé. Nemusím na to však myslet dlouho, Taehyung do mě díky kondomu hladce pronikne oba prsty a pomaličku s nimi pohybuje. 

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat