LI. Trable s Namjin

378 35 3
                                    


Chat ↓

jeon_jk

Tak jo hyung, vyklop co se stalo mezi tebou a Namjoonem?

wwh_jin

Co tě to zajímá? Prostě mě naštval jasný? 😬

jeon_jk

Zajímá mě to, protože jste moji nejlepší kamarádi a nikdy jste se nepohádali tak jako na dovolené! Tak buď tak laskav a prozraď mi co máte za problém nebo s vámi už nikdy nepromluvím! Už mě to vážně nebaví hyung.

wwh_jin

Fajn

Všechno bylo v pohodě dokud se zase nedal dohromady s tou holkou z muzea!

jeon_jk

To tě tak štve?

wwh_jin

Jo, protože ho využívá a on mě neposlouchá!

jeon_jk

Hyung, štve tě že má holku nebo ta holka?

wwh_jin

Ta holka samozřejmě!

Proč by mě mělo štvát že má holku?

Ať si chodí třeba s třemi! Já už na něho kašlu. Jsme kamarádi roky a on mě vůbec neposlouchá.

jeon_jk

Děláš si srandu?

Namjoon-hyung tě neposlouchá?

Víš vůbec jak blbě to zní?

wwh_jin

Proč jako?

jeon_jk

Protože Namjoon-hyung udělá všechno co ti na očích vidí, aniž by jsi promluvil nebo aniž by myslel na sebe!

wwh_jin

Tak proč se s ní nerozejde?

jeon_jk

A proč ty ji nedáš šanci?

Třeba není tak špatná jak si myslíš.

wwh_jin

To mě je jedno!

Nechci jí dát šanci a už vůbec nechci aby jela na mou chatu s námi!

jeon_jk

Tak o to jde?

wwh_jin

Jo!

Normálně jsme se spolu bavili a on najednou navrhne, aby jela s námi. Že bude sranda a představí ji ostatním. Ptal jsem se ho proč by měla jezdit s námi jeho holka, když jezdíme jen my jako parta a on začal o tobě, že Taehyung taky jezdí s námi na výlety a dovolené, jako tvůj kluk. Jenže Taehyung je už člen party, tak proč by nejezdil, že jo? Zda mu nebude divné vzít s sebou holku mezi kluky. Řekl, že ne protože to je jeho holka a tím mě naštval! Ptal jsem se ho jak dlouho, že už nám ji chce představovat a já ji znát nechci. Vyjel na mě o co mi jde.

jeon_jk

A co ti teda jde hyung? Proč ji nechceš poznat?

wwh_jin

Protože mi je ukradená!

Nezajímá mě s kým chodí!

Nebude ji tahat zrovna do mého domova!

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat