Přiznám se, že poslední komentář mě docela překvapil, ale nevyjadřoval jsem se k tomu. Upřímně si nemyslím, že by vážně přišel a jen tak se mi představil "Čau, já jsem Kim, tvoje baby". Fotku jsem hodil na instagram zejména proto, že jsem dlouho žádnou nesdílel a taky jsem byl spokojený se svým ohozem. Dnes se musím pochválit, že se mi fakt vydařil.
Kluci už na mě čekali u zamluveného stolu. Pokud se jedná o pátek v Euphorii, vždy je třeba si zamluvit stůl, protože je narváno. Dřív by mi to ani tolik nevadilo. Rád se seznamuju s novými lidmi, ale dnes bych se rád bavil jen s hyungy a nerozjížděl žádnou "divokou noc", kterou to většinou končí. Jimin s Hobim se pokaždé rozjíždějí jako první, Jin do mě leje jeden panák za druhým a pak se mi směje, že už jsem opilý, Yoongi se nám směje celou dobu při popíjení ze své skromné skleničky whiskey a Namjoon se všeobecně baví s výtlemy na celé kolo. Později, když už jsou Jimin s Hobim správně naladění mě vytáhnou na parket, což mi upřímně ani tolik nevadí, protože ze sebe ten chlast vytancuju, k nám se přidá i Jin se svými legendárními pohyby a těmi legendárními pohyby myslím "tatínkovské" tanečky na diskošce, u kterých se přiznám že mi připadají cool. Namjoon mezitím s Yoongim vedou hlubokomyslné konverzace, dokud se nevrátí Jimin a div si to spolu nezačnou rozdávat na stole. Ti dva jsou vážně něco. Docela jim i závidím. Jsou spolu roky. Všichni jsme byli hodně překvapený, když se dali dohromady, protože jednoduše nikdy nic nedávali najevo. Jak se říká "tichá voda, břehy mele" to je přesně ten příklad.
Samozřejmě jakmile jsem dorazil, začali se mě vyptávat na Kima. Nejlepší bylo, že mi pokládaly otázky, na které jsem ani neznal odpovědi, takže jednoduše jsem všechny odpálkoval tím že jim do toho nic není a dávám tomu sám prostor, nechci jim o něm říkat, dokud to nebude vážné. Kupodivu jim tato odpověď stačila a tvářili se chápavě.
Takže takhle na ně? Možná poprvé mluvím dospěle, když něco takového pronesu. Přeci jen, poznali už tolik mých známostí.
Vím, že nejspíš zním jako hrozný děvkař a promiskuitní záletník, ale není to tak. Ano, měl jsem hodně známostí, s žádnou z nich jsem však nespal, dokud jsme spolu nebyli alespoň dva měsíce. Především protože vztahy na jednu noc nejsou nic pro mě a sám sebe dobře znám. Bál jsem se, že když se s nimi hned vyspím, odkopnu je, což se také u všech stalo.
Jin už mi objednal nějaký drink a já se jen modlil, aby to nebylo nic silného. No po třech takových drincích jsem byl už slušně v náladě. Jimin s Yoongim na tom byli podstatně hůř. Večer teprve začal a oni už si strkali jazyky do úst. Nejhorší je, že jsem na ně zíral jako hladový pes na žrádlo. Do háje, co bych za to dal, kdyby vedle mě seděl Kim a líbal mě, jako Yoongi líbá Jimina.
,,Vypadáš, že se k nim chceš přidat." vtipkuje na můj účet Hobi. Jen si povzdychnu, oklepu se a docvaknu panáka co byl na stole.
,,Přestaňte vy nadrženci!" okřikne je Jin. ,,Běžte si na záchody nebo domů jako ostatní lidi! Kdo se na vás má koukat!" kroutí nevěřícně hlavou, když do sebe také hodí jednoho panáka.
,,Tak nečumte." zamumlá podrážděně Yoongi, co se Jimin odtáhne s pobaveným úsměvem.
,,Divím se, že jste pořád při chuti." ušklíbne se Namjoon se svým půllitrem piva v ruce. ,,Jak dlouho že to jste spolu? Pět let?"
,,Šest." opraví ho Jimin.
,,Proč bychom neměli být?" ušklíbne se Yoongi a usrkne si své whiskey. ,,Navzájem se milujeme a Jimin je každým rokem víc sexy." za bok si ho přitáhne blíž k sobě, kdy se na něho Jimin usměje a dá mu letmou pusu.
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanfikceJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...