LXXVII. Still with you 2/2

458 40 6
                                    


Taehyung propustili hned druhý den z nemocnice, nebyl důvod aby tam zůstával. Vrátil jsem se k němu do bytu, kde jsme si o všem ještě pořádně promluvili. Vyprávěl mi, jak navštívil otce, o jeho ženě Jieun a jeho malé sestřičce Eunhye, kterou jsem i později měl možnost poznat. 

Eunhye dokonce začala navštěvovat mé hodiny taekwonda. Vlastně se všechno změnilo. Nedovedu ani popsat, jak moc jsme byli s Taehyungem už doopravdy šťastní. Jako by veškeré napětí, dusno, tajnosti zmizeli. Pan Kim dal Taemu peníze, jež mu šetřila jeho matka na znovuotevření kavárny. 

Hobi si mezitím našel nové dva kolegy Minha a Jisunga, kteří spolu chodili a velice mu pomáhali s obchodem. Hobi se tak mohl více soustředit na Jimina s Yoongim, s nimiž se i přestěhoval do většího domu. Všichni tři jsou stále ohromně zamilovaní, což dávají také viditelně najevo. 

Nepřekvapí vás ani, že Namjoon též začal žít s Jinem. Ti dva se snad nezměnili. Pořád se hádají jako manželé, ale tímto způsobem se v podstatě škádlí a dokazují si jak se milují. Doslova je všichni vnímáme jako naše rodiče, což mě přivádí k tomu, že dokonce se svými rodina jeli společně na dovolenou a skvěle si rozumějí. Co vás však možná překvapí, že Jin si s Namjoonem adoptovali pětiletou holčičku, kterou nade vše zbožňují, stejně jako my ostatní. Nepochybně si velice zamilovala Taehyunga, o němž stále prohlašuje, že si ho jednou vezme. 

Málem bych zapomněl na svého milovaného bratra. Jeonghan se po našem posledním hovoru při jeho pracovní cestě v Busanu dal dohromady s Joshuou a společně tvoří doslova ďábelská páreček. Ti dva když si s nimi vyjdete jsou naprosto sehraní, napětí mezi nimi by se dalo krájet, přičemž nedej bože když s nimi pijete nebo hrajete nějakou hru. Jsem však za Jeonghana šťastný, protože už od pohledu je jasně poznat, jak moc Joshuu miluje. Svěřil se mi dokonce, že  spolu již mluvili též o adopci a radili se s Jinem a Namjoonem. V budoucnu ji rozhodně plánují, takže se připravuji na další roli strýčka. Varoval jsem Taehyunga rovnou, že tentokrát to dítě bude zbožňovat mě. 

Všechny vás ale určitě zajímá, jakým směrem se pohnul život nás dvou. Taehyung si otevřel novou kavárnu s názvem "Sweet night", jenž k večeru funguje jako bar, protože ho práce v Singularity vždy bavila. Dokonce tam nechal postavit i menší podium, kde si lidi mohou zazpívat nebo zahrát na kytaru. Nad kavárnou se nacházel náš současný byt a ten starý jsme přenechali Minhovi s Jisungem. Taehyung se naplno věnoval své kavárně, ale samozřejmě si kdykoliv našel čas na nás dva i na povyražení s partou. 

A já? 

Já po letech nechal práce v posilovně. Stal se ze mě učitel tělocviku na základce, kde jsem trénoval a nadále trénuji taekwondo. Práce mě už od samého začátku naprosto naplňovala, nikdy by mě nenapadlo, jak skvěle si budu rozumět se studenty a k něčemu je vést. Stejně jako  Taehyung i já se své práci naplno věnoval. Věnoval jsem se studentům, podnikal s nimi všemožné sportovní akce a vedl několik týmů.  

***

Dnes jsou to čtyři roky, co jsme s Taehyungem stále spolu a slavíme výročí. Jelikož je Jin slepičí prdel, vím že pro mě dnes Taehyung doma přichystal překvapení, to ovšem já pro něho také. 

Taehyung pomalu končil v kavárně kolem desáté hodiny. Utíral stoly a pozhasínal, dokud nezbyla rozsvícená pouze malá světýlka podél stropu kavárny. Viditelně se divil, jelikož jsme je tam přidělali společně s Mingyuem a jeho přítelem, když byl Taehyung na poště. Jsem rád že si jich nevšiml. Poté co jeho pozornost zaujala světýlka, zabrnkal jsem na podiu párkrát na kytaru, aby si mě také všiml. 

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat