LX. Rozdíl 15+

656 32 2
                                    


❤MY BELOVED❤

Chat ↓

v_tae

Kde jsi? Nemůžu tě najít. Jungkook-iie, vrať se a nechme Jisoo být.

Nic pro mě neznamená. Jsem s tebou.

Mám rád tebe, proto na ní nemysli.

jeon_jk

Nechci zase vidět jak se na mě díváš jako na obtíž a zlehčuješ moje city, když se ti svěřím.

Raději počkám, až usneš a vyspíš se z toho.

v_tae

Omlouvám se, dobře?

Nechtěl jsem, aby sis něco takového myslel.

Jsem jen nerad, když mi nevěříš. Jako bys vůbec netušil, jak šílený blázen do tebe jsem.

Musím se potom ovládat, abych ti to názorně nepředvedl 😏

jeon_jk

Ovládat? Na co? Moc dobře víš, že jsem jenom tvůj a kdykoliv si mě podmaníš.

Dovolím ti všechno.

Nemusíš se vůbec ovládat.

v_tae

Nechci ti ublížit, abys ze mě měl strach.

jeon_jk

Mám strach jen z toho, že právě tuhle tvou stránku nikdy nepoznám 🙄

Čeho se bojíš?

Že tě opustím? To se nikdy nestane, pokud mi k tomu nedáš větší důvod.

v_tae

Nikdy neříkej nikdy.

Vůbec nevíš co se mi honí hlavou, když pochybuješ o mých citech k tobě.

Stal jsem se na tobě až příliš závislý, potřebuju tě a byl bych schopný tě u sebe jakýmkoliv způsobem udržet. Toho se bojím, že ti nakonec ublížím a ty mě budeš nenávidět.

jeon_jk

Nemůže se stát abych tě nenáviděl.

Já od tebe přeci nikam neodcházím, pokud mi chceš ukázat jak moc mě miluješ, nemusíš se držet zpátky. Chci to vidět.

Ukaž mi to co ostatním ne, Tae.

v_tae

Tak se vrať do pokoje, ale nesnaž se mě později zastavit a tvrdit, že jsem tě nevaroval 😉

jeon_jk

Jako by se někdy stalo 😏

v_tae

Čekám baby 

_______________________________

Po zhruba půl hodině co mi Taehyung napsal, se vrátím do pokoje plný nervozity. Půl hodiny mi trvalo se rozhoupat, zda se za ním mám vracet. Nevěděl jsem co přesně chce udělat, tedy... samozřejmě jsem představu měl, ale nehledě na to jak sebevědomě v chatu vypadám, z něho jsem vždy nervózní. Nebyl jsem si jistý jestli se mám těšit nebo bát. Po půl hodině jsem se tedy zvedl a vrátil se do pokoje. Snažil jsem se tvářit seriózně, nedat na sobě znát svou nejistotu, až nakonec úplně zbytečně. Úlevně jsem si oddechl, když jsem došel k posteli. Taehyung sladce spal v objetí své deky a já byl pro dnešek zachráněn, ale i trochu zklamán. Přiznám, že se na pořádný sex těším už týden před dovolenou, nemluvě o tom jak dlouho jsme se vlastně nemilovali. Taehyung byl neustále zaměstnán a já také. Před začátkem léta se snaží co nejvíc lidí shodit pár kil, takže fitko v plném proudu. Singulariry bar ve kterém Taehyung na částečný úvazek pracuje se také rozjel, tudíž ho požádali o víc směn večer. Přes den pracuje s Hobim, což je jeho jediným uvolněním. Nemůže si vynachválit práci v květinářství.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat