XXII. Pověz mi co si o mě myslíš Jungkook-iie

395 40 4
                                    


0:47

jeon_jk

Chat ↓

jeon_jk

Zlato, už spíš?

v_tae

Ne. Dnes jsem byl dlouho v práci 🥱

Copak ušáčku? Proč ještě nespíš?

Je všechno v pořádku?

jeon_jk

No... mluvil jsem s hyungama o tobě a všechno si s nimi vyjasnil.

v_tae

Nejspíš se jim moc nelíbí, že jsi se mnou co? 😏

jeon_jk

To ne, jsou s tím v pohodě, ale jeden z nich mi o tobě prozradil něco co mě zajímá a nevím zda tomu mám věřit 😞

v_tae

Pověz mi to

Víš že se mě můžeš zeptat na cokoliv

jeon_jk

Dobře

Hyung mi řekl, že jsi využil už několik lidí vždy když jsi přišel o práci. Spal jsi s nimi a tvrdil jim, že je miluješ a když ti pomohli se postavit na nohy, odkopl jsi je. Je to pravda?

Jen si prosím tě nemysli, že zrovna já ti chci něco vyčítat! Jen mě zajímá, zda to je pravda.

v_tae

Co když ano?

jeon_jk

Pak bych rád věděl proč?

v_tae

Je to jedna z těch špatných věcí o kterých jsem se ti zmínil.

Nejsem na to hrdý ale bohužel to už nezměním.

jeon_jk

Jen mi řekni proč jsi to dělal Tae.

Nebudu tě soudit. To víš.

v_tae

Vyprávěl jsem ti o své mámě a jak jsem potom zůstal sám.

Potom co mi sebrali dům jsem neměl kam jít ani peníze. Potřeboval jsem dodělat školu a tak jsem využil svou přítelkyni.

Potom co jsem dodělal střední a našel si práci jsem se s ní rozešel. Nechtěl jsem ji dál využívat a věděl jsem, že ji to nikdy nebudu moct splatit.

Měl jsem spousty známostí, ale nikdy jsem nic k žádné necítil přesto že jsem jim lhal aby mě neodkopli. Je pravda, že jsem všechny jen využíval, ale je to dávno. Byl jsem bezmocný a nikoho neměl. V té době mi nezbývalo nic jiného. To je vše co ti mohu říct.

jeon_jk

V pořádku. Chápu tě, ale píšeš že jsi nikdy k nikomu nic necítil...

Proč bych já měl být výjimka? 

Proč jsi mi nikdy neřekl, že mě miluješ ale říkáš to lidem co pro tebe nic neznamenají?

v_tae

Takže přeci jen mi něco vyčítáš

Nepiš mi, že je to v pohodě a že mě chápeš, když není a nerozumíš mi.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat