Narozdíl od Taehyunga, který se ke mě celý večer tulil a sladce si spal, já nezamhouřil ani oko. Něco mi na jejich konverzaci nesedí, ale vím že pokud se zeptám Taehyunga, bude zase naštvaný, už to nechce řešit a upřímně já také ne. Proč mi to tedy nedá spát? Stále mám v sobě takový vnitřní pocit, že mi Taehyung nikdy neříká celou pravdu, něco přede mnou zatahuje a chová se divně. Přál bych si aby byl ke mě otevřenější, věřil mi, vlastně... nejen mi věřil, ze všeho nejvíc chci přestat vodit za nos.
,,Jungkook-iie..." ozve se mi u ucha jeho rozespale chraplavý hlas, ,,co se děje? Proč nespíš?"
,,Jak víš že nespím?" Ležím k němu zády a on mě má přitisklého k hrudi.
,,Probudilo mě to." odpoví nesouvisle, zatímco si prohrábne vlasy se zívnutím.
,,Co?" ohlédnu se k němu.
,,To že nespíš. Probudilo mě to." Podívá se na mě starostlivým pohledem a pohladí mě po tváři.
,,Jak tě může probudit to že nespím? Vždyť nic nedělám." šeptám mu nechápavě.
,,Nespíš. A já to cítím. Nemůžu spát pokud nebudeš taky." usměje se a láskyplně mi hledí do očí.
,,Tae..." zahledím se i já do těch jeho, ,,miluješ mě, že ano?" zeptám se vážným tónem, kdy Taehyungovi cuknou koutky k úsměvu, jako bych s ním laškoval, ovšem po chvíli co dál mlčím, čekajíc na jeho odpověď se mu zachvěje dech a nakloní k mé tváři s naprosto seriózním výrazem. Semkne mé rty ve svých, dá mi dlouhý hluboký polibek, po kterém oba zalapáme po vzduchu.
,,Jak se mě jen můžeš ptát?" povzdechne si a stejnými polibky pohybuje mými rty, dokud do nich nepronikne jazykem. Absolutně zapomenu, proč jsem se ho vlastně ptal a nad čím jsem přemýšlel, jediné co vnímám je on. Ano. Přesně takové ujištění potřebuji. Ujištění k němuž nejsou zapotřebí žádná slova. Taehyung se nade mnou vznese a svlékne mi tričko, sám si přitom rozepíná košili, když těmi magickými polibky pokračuje níž podél mého krku.
,,Miluji tě." vydechnu rozechvělým hlasem, přivírajíc víčka ze slastného pocitu jež mi dopřávají nejen jeho ústa, nýbrž zacházení. Jako bychom oba v tuto chvíle sdíleli stejné pocity, byli jedna bytost.
Obejmu ho kolem krku a blíž přivinu. Opětuji polibky na krku, načež se přitiskne k mé hrudi. Cítím jeho teplou pokožku na své, tlukot jeho srdce jako by byl můj vlastní. Taehyung mě poprvé líbá s nesmírnou něhu ale i vášní. Měl bych se co nevidět rozpadnout, ale stále po mě touží. Zahákne prst pod mé spodní prádlo, jež stáhne dolů a zlíbá mě až ke klínu. Chytím se polštáře pod svou hlavou, protože vím co bude následovat a nepletu se, Taehyung pohltí můj penis až ke stěnám svého krku.
,,Aah~" vydechnu slastně, když ho nechá chvíli ponořený ve svém krku. Jakmile začne pohybovat hlavou, můj dech se rapidně zrychluje a netrvá dlouho, kdy mi dopřeje úžasný orgasmus, po kterém protáčím panenky. Mezitím co mě nechává pobrat dech, pochutnává si na mé nadílce a zbytky slízne z žaludu. Vrátí se zpět k mému obličeji, jemně mě líbá po tvářích, na čele, letmý polibek zanechá i na nose než konečně opět spojí naše rty. Svým jazykem ochutnávám jeho, aniž bych si všiml, že se natahuje k šuplíku, z kterého vytáhne gel. Nastavím ruku, aby mi do dlaně trochu vymáčkl, jakmile tak učiní, roztírám mu ho po celé délce a kloužu s ním ve svém sevření. Taehyung si již předtím též ukradl trochu gelu z mé dlaně a prsty jím masíroval mou dírku.
,,Mmm~" zamručím slastně se zakloněnou hlavou, když těmi dlouhými prsty pronikne dovnitř. Skousnu si ret a zavřu oči, ovšem ne na dlouho. Vím že mě chce slyšet i se mi dívat do očí. Dnes však hledí s takovou něhou, jakou jsem u něho ještě neviděl. Vždy mě láskyplně pozoruje, ale dnes je to jiné.
Nechám ho si mě připravit, zatímco zaměstnává mé rty svými. Jeho dlouhé prsty přesně laskají citlivá místa a nutí mě přerušovat naše žhavé polibky, co zakláním hlavu do polštáře. Vyndá je a pronikne do mě bez kondomu naráz. Zalapá po dechu, jak se kolem jeho přirození stáhnu. Chytne mě za tvář, kdy se opře o mé čelo a ztěžka vydechne se zavřenýma očima. Celého mě obejme než začne houpat svými boky v pravidelném tempu hluboko do mého nitra ráznými pohyby, až se celou dobu chvěji. Zvednu nohy, kterými si ho obejmu kolem pasu, víc si ho tak přitisknu a stejně tak si omotám i své ruce pod jeho pažemi.
Přiráží tak hluboko a tvrdě, že nemusí ani přidávat na rychlosti, aby mě tím přiváděl do extáze. Vzdychá společně se mnou na celý pokoj, když se zrovna vzájemně neumlčujeme svými rty. Taehyung se dnes obzvlášť nedrží se svým svůdným hlasem zpátky, vydechuje, mručí a sténá častěji než obvykle. Všichni víme, jak nesmírně miluji jeho hlas, naskočí mi husí kůži pokaždé co vydá hlasitější zvuk.
,,Mmm~ mmm~ Tae~ Tae ah~" sténám slastně, zatímco se prohrabuji prsty v jeho hebkých vlasech, zaklánějíc zoufale hlavu.
,,Oohmm~ pro Boha aah~" nepřestávám, co přidá na tvrdosti a proniká ještě hlouběji. Z koutka oka mi steče slza blahem, cítím se tak úžasně, že nechci aby přestal.
,,Aach~ ušáčku~ jsi tak kouzelný..." povzdechne si, co drží mou tvář ve své dlani, čelem přitisklé k mému.
,,Mmm~ T-Tae~ ne- mm~ nepřestávej pro~ prosím~" žádám ho žalostně se slzami v očích. On se nadzvedne, přitáhne si mě do polibku a posadí na svůj klín. Jsem k němu přilepený jako koalí mládě, líbám ho na krku, zatímco pokračuje v pronikání do mých citlivých míst.
,,Aaah~" odtáhnu se s povzdechem od jeho krku a pohlédnu mu do naprosto svůdných očí. Projedu mu prsty ve vlasech, shrnu je dozadu a jemně mačkám, když přivírám víčka nad jeho pohyby. Drží mě kolem pasu, něžně přejede nehty po zádech až k zadečku, za který mě stiskne a přiráží k sobě. Vrhnu se mu na rty, načež se pomalu uchopuji já dominance. Rozvlním svou pánev na jeho klíně, jenž se pohybuje daleko dychtivěji než on. Taehyung zaklání slastně hlavu s tak nesmírně svůdný výrazem ve tváři a sténáním, že musím opět zpomalovat, abych se neudělal.
Pomalu ho tlačím dolů, aby si lehl na záda, zaháknu si přitom chodidla pod jeho zadečkem a krasojízda může začít. Je jenom můj. Oddaně leží pode mnou s rukami svírající mé boky, hledíc mi do očí.
,,Jsi tak nádherný, ušáčku." pohladí mě po bříšku zpět podél pasu k bokám.
,,Aah~" zhluboka se nadechnu než se začnu nadzvedávat a různě kroutit na jeho penise. Kruci je tak hluboko, mám pocit že ho cítím až v břiše, příjemně mě brní celé tělo, nohy se mi třesou, ani nejsem schopen pohybu.
,,Jen pomalu, lásko~" vydechne slastně pode mnou, sledující můj zoufalý výraz. Po chvíli začnu pohybovat svou pánví a maličko zrychlovat. Taehyung rozetře mou touhu po celém přirození, přičemž ho slabě uchopí, abych v jeho sevření mohl snadno klouzat.
,,Aah Tae~" zapřu se o jeho ramena, jinak bych se mu zhroutil na hruď. Moje pohyby začínají být trhavější a rychlejší, cítím že pomalu přicházím, když se dominance zase zmocní Taehyung. Přiráží si mě k sobě za zadek tak zběsile, až mě přivede k vrcholu. Udýchaný a roztřesený spadnu na jeho hruď, kdy si mě otočí zpět pod sebe. Držím se ho stále kolem krku, co stejně zběsilými přírazy pokračuje, svým nekontrolovatelným sténáním mě dohání k šílenství. Jeho pohyby začnou být též trhavější, co se blíží k orgasmu, já ho ovšem nečekaně předběhnu a jakmile se kolem jeho penisu sevřu v křečích i on se do mě udělá s hlasitým výkřikem, jež mi nahnal husí kůži. Oba pobíráme dech na celý pokoj, spustili se mi slzy jak nesmírně se mi ulevilo. Mé tělo bylo právě jako z želé. Byl jsem úplně mimo. Taehyung na mě hleděl, hladil mě po tváři a volal na mě, smál se však poté, co jsem ho nevnímal.
Sakra, nikdo nemá tak perfektní sex jako my dva. Po tomhle na to vsadím všechny svoje prachy. Tenhle muž mě nikdy nesmí opustit.
***
Jeden Smutík a ne poslední 😅
Zatím budou Taekook stále při chuti, ale kdo ví co stane?
Další kapitolu zveřejním zítra nebo ve čtvrtek, zatím pa a dobrou noc 💜💜💜
ČTEŠ
|Still with you| TAEKOOK |
FanfictionJungkook je atraktivní, veselý mladík s hlavou plnou myšlenek a o chlapce nikdy neměl nouze. Přesto v sobě skrývá zvláštní poruchu, která mu nedovolí mít dlouhodobý vztah. Všechno se změní, když si začne psát se záhadným cizincem, kterému pomalu ale...