XIV. První vycházka s Mr.Kimem

597 41 12
                                    


Konečně mám padla. Dnešek byl vážně náročný i na mě. Pořádně jsem se přes víkend nevyspal. Psal jsem si až do rána s Taehyungem. Dneska jsem vstával na poslední chvíli a v práci měl snad nejvíc hodin, taky jsem podle toho byl řádně protivný.

Jsem rád, že můžu domů. Naštěstí mi náladu trochu vylepšil Yoongi, který mi přišel naproti, protože poblíž dělal nějaký rozhovor.

Yoongi pracuje v novinách v gastro-obchodní rubrice. Jednoduše píše články o restauracích, obchodech, kavárnách, podnicích a tak... tak se i seznámil s Jiminem, když psal článek o jejich pekárně/cukrárně.

Udělal mi radost, protože normálně kdyby nebyl poblíž se na mě vybodne. Jediné co ho opravdu zajímá je práce a Jimin. Nicméně, když už za mnou přišel rozhodl jsem se využít situace.

,,Hyung..." oslovím ho venku před posilovnou, aby mi neutekl, ,,co kdybychom zašli na kafe?"

,,Chceš si zajít na pokec na kafe?" ušklíbne se překvapeně. Moc často si spolu my dva nikam nevycházíme, tak není divu.

,,Jo, proč ne?" pokrčím rameny. ,,Chtěl bych se tě na někoho zeptat."

Vydali jsme se společně směrem k Yoongiho autu.

,,Na koho?" zeptá se přesně ve chvíli, kdy z rohu vyjde poslední člověk, kterého bych tu čekal.

,,Taehyung-ah..." zastaví se Yoongi a mávne rukou na pozdrav, stejně jako černovlasý mladík jemu. Opět na sobě má tu koženou bundu, díky které vypadá jako nekompromisní boss gangu.

,,Jak se vede, hyung?" optá se Yoongiho. On mu dokonce už říká "hyung"!

,,Ujde to. Co ty tady?" odpoví a pozvedne zvědavě obočí. ,,Chodíš cvičit?" ušklíbne se poté pobaveně.

,,To fakt ne." oplatí mu Taehyung úšklebek. ,,Přišel jsem za Jungkookem." kývne směrem na mě a já se neubráním překvapenému výrazu stejně jako Yoongi, který se o chvíli později ušklíbne.

,,Takže ty jsi ten záhadný týpek na Jungkookově instagramu?"

,,Co? Jak to víš?" otočím se šokovaně na něho.

,,Nebylo to jasný? 'v_tae' - Taehyung. Navíc používá podobné jméno ve hrách. Kim_V_Tae. Jen blbec by nepoznal, že to je Kim Taehyung."

Dobře, tak tohle se mě vcelku dotklo. Právě mě nevědomky nazval totálním blbcem. Vidím, že Taehyung má co dělat, aby nevyprskl smíchy.

,,Mimochodem, co máš s tím V?" pozvedne na Taehyunga důmavě obočí, přičemž on odpoví pouze pokrčením ramen.

,,Mohl by jsi o tom prosím zatím pomlčet, hyung?" žádá Yoongiho a já vlastně ani nevím proč. To nechce, aby ostatní věděli že to je Kim Taehyung?

,,Proč bych to někomu říkal? Líbí se mi, že jsem jediný co není tak zabedněný."

Podívá se posléze na mě.

,,Předpokládám tedy, že kavárna padá." poznamená, na což mu kývnu s omluvou, že půjdem jindy. Loučí se s námi a nechává nás osamotě. Najednou vůbec nevím jak se v Taehyungově přítomnosti chovat. Se záludným úšklebkem mě vezme za ruku a někam táhne.

Než se naději, jsem přimáčklý ke zdi v zapadlé uličce a jeho rty se tisknou na mé. Dá mi dlouhý vášnivý polibek, než se odtáhne a pohladí mě po tváři.

,,Nezačneš mě líbat a po chvíli se zase vytratíš pryč, že ne?" držím ho pevně za koženou bundu, aby mi neutekl. Usměje se tak sladce, až mi skoro vyskočí srdce z hrudi.

|Still with you| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat