CHAPTER 19

3.4K 74 6
                                    

𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆: EXPLICIT SEX SCENE, READ AT YOUR OWN RISK.

The next thing I knew, we were kissing torridly— hungry at each other’s lips while his hands were roaming around my body. He skillfully remove my nighties and now, I’m all naked in front of him.

Napadaing ako nang sapuin niya ang aking dibdib at marahang minasahe ’yon. Isang mahabang ungol ang kumawala sa aking bibig nang pisilin niya ang aking utong. Halos mawalan ako ng ulirat lalo pa nang bumaba ang kaniyang halik papunta sa aking dibdib. Mabilis niyang ipinasok sa kaniyang mainit na bibig ang tuktok ng aking dibdib at sinipsip ‘yon.

“Ohh . . .” I arched my body when pinched my nipple using his two fingers and the other one were being sucked by his hot and lustful mouth. I bit my lower lip to suppress a long moan.

He licked my nipple up to my collarbone. I closed my eyes tightly as I felt his other hand cupped my now throbbing femininity. My breathing hitched when he played with it.

“Fuck, my wife. You’re so fucking hot.” he whispered over my ear and licked my earlobe that gives me more heat inside my body.

“C-Callum . . .” I moan his name, almost begging him to not stop playing with my thing down there.

“Hmm? Yes, my wife?” he asked seductively.

I moaned again when he pinched my nipple together with my flesh.

“You want more?” Tumango lamang ako habang patuloy siya sa ginagawa at ang kaniyang halik ay nasa aking leeg na ngayon, nanunuya. “Do you want me? Hmm?”

My breathing ragged as I felt my flesh pulsating at his touch.

“Yes,” I said breathily. “I want you, Callum.” I hold onto his arms as I felt his two finger slid inside my womanhood.

I dugged my fingernails on his arms, not minding if he was hurt.

“M-Masakit,” sambit ko dahil nararamdaman ko ang tila pagkapunit ulit ng pagkababae ko sa pangalawang pagkakataon.

“You’ll be used to it eventually.” aniya sa marahang boses habang hinahalikan ang aking dibdib ngayon.

Unti-unti ay gumalaw na ang kaniyang daliri roon at ang kaninang pag-igik sa sakit ay naging daing na sa sarap ngayon.

I moan loudly as he thrust his fingers inside of me, making me whimper in so much ecstasy of lust I am feeling now. His fingers were moving into an amorous way, I gave in. Moaning loudly as I felt my insides tightening. Until I felt myself go in to spasm. I deliriously moan until he pulled his fingers out.

Nanghihina na ako at inaantok nang maramdaman kong dumagan siya sa aking katawan. I felt his hugeness on my belly and my body became hot and rigid in an instant.

“We’re not yet done, baby. We’re just starting.” he said then kissed me torridly. He kissed me as if he's hungry with my kisses.

Ginamit niya ang mga hita upang paghiwalayin ang aking mga hita. I felt so open! So wide! He’s still kissing me when I felt the tip of his aroused manhood in my entrance. Biglang nabuhay ang kung ano sa aking katawan nang maramdaman ang bagay na ‘yon na nakatuktok sa aking bukana.

Iminulat ko ang aking mga mata at tumingin doon kahit pa mariin pa rin niya akong hinahalikan. Nakita ko kung gaano kalaki ‘yon at kahaba. Nanlaki agad ang mga mata ko. K-Kakasya ba ‘yan sa akin? I think it won’t fit! Mawawasak ako!

Nang humiwalay sa paghalik sa akin si Callum ay naabutan niya akong nakatingin sa kaselanan naming dalawa. Mariin akong napalunok. Tumingin ako sa kaniya at kita ko ang pagtataka sa kaniyang mga mata. When he saw my expression, his eyes softened.

Romancing the DevilTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon